Duisburg, Vulkanstrasse 13, Wandi (Thai, K109)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg, Vulkanstrasse 13, Wandi (Thai, K109)

In ditzelfde Laufhaus heb ik een trapje hoger ooit een massage gehad van Linda, een kleine Thaise met formidabel sterke vingers. Ditmaal heb ik van Wandi genoten. Ze is midden-twintig, 1.60 en stukken mooier in haar gezicht dan Linda. Maar haar vaardigheden zijn minder. de massage was hmmm bla bla so - so, niks bijzonders. De sex was eigenlijk heel matig, want Wandi heeft totaal geen pijptechniek, en haar poesje had teveel moeite met mijn jongeheer (ik heb helemaal geen verbeelding hoor, ben hooguit iets bovengemiddeld bedeeld).
    Toch moet je deze altijd vriendelijke Thaise meisjes nageven dat ze verschrikkelijk hun best doen. Ik voel me gedwongen om wat meer te geven, want zeg nou zelf: frans + intiem + 15 minuten massage voor 50 E, dat is echt te goedkoop.

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 15, Wandi (voldoende)

Zaterdag kon ik de verleiding van deze slanke dame niet weerstaan. Voor 50 afgesproken voor P+N+massage. Naar de mij gewone prijzen, geen geld, naar duitsland maatstaf normaal.

Ze deed dit goed, beetje hard P, maar daar hou ik wel van. Overgegaan op 69 en daarmee afgemaakt.

Na wassen een goede (gewone) massage van ong 10min.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 13, Wandi (uitstekend)

Ik werk ze allemaal af die thaise dames
      Deze dame gevonden in huis 13 , 1ste verdieping vanaf de trap naar boven rechter gang, achterste kamer rechts.

Wandi een fraaie thaise dame, lekker lichaam, fraai kontje, zachte huid en heerlijke en zeer fraaie echte borsten met flinke tepels.

Ze doet alles met condoom, daarom had ik haar ook nog niet bezocht maar nu rond de middag was ze de enige thai die aan het werk was dus dan maar met.
      Pijpen was met veel druk en stevig en echt lekker. Neuken in 3 standjes, waren allemaal heerlijk, wat een strakke dame. In doggie was het zakje dan ook snel gevuld.

Ze is vriendelijk en relaxt maar haalt het qua service en vriendelijkheid niet bij Joy of Daw. Herhaling zou zo maar kunnen gebeuren ze heeft wel wat, oa klasse en een aparte uitstraling die ik wel aantrekkelijk vind.Denk dat als je hier vaker komt de service ook wel omhoog gaat.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 15, Wandi (uitstekend)

tweede keer was herhaling van de eerste keer ze deed nu alleen veel langer pijpen, ze doet dus wat extras voor vaste klanten.

Ze is heerlijk strak, cowgirl is heel geil met haar.
        Was weer een zeer geslaagd bezoekje, kontakt was ook minder profi en leuker.

Als Daw of Joy er niet zijn is dit zeker een aanrader, of als je een superstrak meisje wilt neuken dan moet je ook hier zijn .

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 15, Wandi (uitstekend)

Hele profidame maar ik vind haar erg lekker.
          Prachtige borsten en het is een dame met klasse en uitstraling en een mooi hoofd. Beetje mollig lief klein buikje. Heerlijk kontje. En ze is lekker strak.
          Gewoon een erg lekkere volwassen vrouw van vooraan in de dertig.

De service is uitstekend en met veel inzet, wel op afwerken gericht maar ik ben er al 5 keer zeer tevreden weggegaan.Ze is er eigenlijk vrijwel altijd in huis 13, eerste etage rechtsachterin opkomend vanuit de trap gezien.

Vandaag ook weer ze heeft me eerst erg lekker gepijpt (echt stevig) en een handjob gegeven en ze streelt je ballen daarbij met haar nagels wat erg lekker is. Mijn handen en mond kneden ondertussen haar heerlijke borsten en ik speel met haar grote stijve tepels.
          De vorige keer hadden we het zo afgemaakt, maar ik wilde haar nu weer neuken, dus haar maar onderbroken en lekker in missio en doggie volgepompt.

Herhalingsgevaar: 100%
          Laatst gewijzigd door karelclosetrol; 01-08-10, 19:36.

Commentaar

Ben ik de enige die hier komt ?
            Ze heeft veel klanten uit nederland zegt ze.
            Ik ga bij haar ook richting 10 bezoeken of meer.

Qua service is deze dame een zekerheid, ze doet 100 % haar best en gaat door tot het klaar is zonder gezeur of vragen om bijbetalen. Haar service niveau is erg hoog.

Heerlijk lichaam, haar borsten, 100% natuurlijk, zijn erg mooi, perfekt symmetrisch en met grote mooie tepels. Een lekker klein kontje komplementeert het geheel. Toen deze dame 20 was was ze ongetwijfeld een oogverblindende schoonheid, ook nu is ze nog erg knap vind ik.

Nu een dik half uur gebleven voor 50 euro en het opwarmen, pijpen en neuken was perfekt, ze is heerlijk strak en cowgirl en missio met haar is een genot.

Ook de massage die ze me gaf na afloop was van grote klasse, deed er erg lang over rug en voorkant en erg stevig voor zon kleine vrouw, toen ze mijn benen onder handen nam drukte ze me bijna door het bed heen.Ook volop met haar gepraat ze is een leuke gesprekpartner, het valt me altijd op dat ze na de sex altijd erg ontspannen wordt en het kontakt gevoelsmatig op een heel ander niveau komt. Op die momenten wil ik nog wel een tijdje blijven liggen en praten met haar, het is een hele leuke vrouw.

Erg ontspannen dame, lekkere sex, goede massage kortom ik heb weer erg genoten van haar en ze staat nog steeds bovenaan mijn lijstje favorieten in Duisburg samen met Silvia.

Commentaar

Had de afgelopen weken mijn favoriete dames in Duisburg weinig bezocht, want zat meer in saunaclubs.

Tijd om dat recht te zetten, ik had na een lichamelijk zeer vermoeiende dag in ieder geval zin in een massage, dus ...WANDI ! Heb haar ook erg hoog zitten omdat als ze naturel met je omgaat je een leuke, schattige en levendige vrouw voor je hebt. En erg knap, een fantastisch lichaam, en dat mooioe lange ravenzwarte haar en die borsten zijn een dikke 10.

Ik wist dat ze net jarig was geweest dus had ik een kadootje voor haar meegebracht. Dat vond ze erg leuk en ze bedankte me met kussen en geknuffel.

Ik ben er rond de 10 keer geweest nu en ze wordt steeds openener en van een goede profiservice, komen we nu heel vaak in de gf experience terecht. Ze lacht echt, ik zie haar genieten van bepaalde handelingen en ons kontakt is goed tot erg goed aan het worden.

Sex was supergoed: heerlijke blowjob om en om afgewisseld met handjob en ballen massage, borsten kussen en bewerken vind ze lekker, vingeren ze wordt snel nat, daarna zij bovenop dat kan ze erg lekker.
              Heerlijk strak is ze en ze massert je pik met dat strakke grotje terwijl ze over je heen hamgt en flink op en neer beweegt, en niet stoppen na 1 minuut ze gaat lang door... ze had me bijna klaargereden maar ik was lichamelijk ver heen, het beste was eraf, ik lag wel enorm te genieten en was op een andere planeet na een hele tijd zei ze kom we veranderen, en nam ik haar in missio.
              Daarna van de zijkant wat een geweldig gezicht was en ik kon heerlijk haar billen in mijn handen houden en kneden tijdens het neuken. Doggie was ook geweldig maar geen orgasme.
              Met een sensuele lange handjob met olie zonder condoom bracht ze me de verlossing.

Daarna even kletsen op bed en ik wilde opstaan want was al een hele tijd binnen maar ze zei we hebben tijd...er werd op de deur geklopt,,ik zei je hebt klanten..maakt niet uit ze wilde iets terug doen voor me denk ik.., ik moest me omdraaien en ze begon met een hele utgebreide lekkere massage. Als deze dame zich inzet ga je echt genieten, heel sensueel en soms gooide ze haar hele lichaamsgewicht erop.

Erg ontspannen werd ik ervan met een brede glimlach viel ik bijna in slaap op haar bed.
              Ik had wel de hele avond kunnen blijven.

Super service en als ik bij Wandi binnenstap dan begint een korte vakantie en ben ik in thailand.

Herhaling ja natuurlijk.
              Laatst gewijzigd door karelclosetrol; 02-10-10, 15:46.

Commentaar

Vorige week Wandi ook bezocht en ik kan het bericht van Karelclostrol alleen maar onderschrijven. Leuke meid waarmee je lekker kunt sexen. En ja, je voeltje bij haar net alsof je ergens met haar op een kamertje in Bangkok zit. Heerlijk zoals ze mij heeft klaargereden en prachtig om te zien zoals zij met je bezig is.
                Zeer zeker voor herhaling vatbaar!

Commentaar

Wandi na lange tijd weer eens bezocht.

Ook zit ze nu in een andere kamer..1ste etage dan direkt de 1ste kamer rechts. En ze zit niet meer in een stoel aan de deur, maar op haar kamer.

Afgesproken voor rustig aan met massage: 50 euro

Sex was weer erg lekker met deze vrouw, vooral cowgirl, ze melkt je leeg en ze gaat door.

Massage was ook lekker..gezellig wat met haar gekletst en na een uur vertrok ik helemaal happy en relaxt...

Commentaar

Belofte maakt schuld zegt men wel eens. Ik was eigenlijk op weg naar een andere DVP, maar die was of de hele tijd bezet, of niet aanwezig. Daarom, terug naar Wandi.

Standaard pakket afgesproken. Pijpen & neuken voor € 30. Beide bovengemiddeld, en verder niets noemenswaardig over te melden.

Al met al een aardige wat timide meid die een goede service verleent.

Commentaar

Duisburg, Vulkanstrasse , Wandi(goed)

Was laatst in Duisburg (voor zaken haha)
                      In Laufhaus 13 vond ik op kamer 21 een goed uitziende Thaise; ze vertelde dat ze Wandi heette, en ze zag er uit als 21, maar ze vertelde dat ze 31 was en al 13 jaar in Europa was.
                      De kleertjes gingen uit en een bloedmooi lijfje kwam te voorschijn: pronte borstjes (A-cup) met tepeltjes ter grootte van het eind van mijn pink (lekker erop gesabbeld) en een machtig klein poesje (beetje stoppelig)
                      Om kort te gaan: ze pijpte eerst mijn apparaat groot en hard, en reed me toen goed en vakkundig klaar, terwijl haar borstjes in mijn handen bleven; mmmm.
                      Ook het knijpkutje was goed voelbaar.
                      Al met al: een "preiswerte" wip.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 13, Wandi (Thai, K21)(uitstekend)

Ik ben vanavond bij haar geweest. Twee jaar geleden had ik haar al een paar keer eerder bezocht. Toen was het allemaal ok. Vandaag vond ik de service erg mager. Ze pijpte wel vrij lang en trok goed door, maar bij het neuken verschenen er twee vingers tussen mijn pik en de poes. Jammer. Ook zat ze tijdens pijpen met haar rug naar me toen. Totaal 30 euro betaald voor het standaardpakket. Was het niet waard deze keer. Volgende keer ga ik weer naar haar overbuurvrouw Daw. Die kleine opdonder weet me keer op keer te verbazen.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 13, Wandi (Thai, K109)(uitstekend)

Ik had me een lijstje gemaakt om 2e pinksterdag naar Duisburg te gaan en ik had Italiaanse Elena op nummer 2 staan. Eerst dus maar op zoek naar een dvp om de druk van de ketel af te halen. Ben tenslotte uitgekomen bij Wandi.
                          Had niets aan de deur afgesproken. Service standaard niets aparts, voor mij niet voor herhaling vatbaar. Geen beleving en erg plichtmatig. Later viel me op dat het een rommeltje op haar kamer was (echt thais) maar ja daar daar komen we niet voor.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 13, Wandi (Thai, K109)

Heeft iemand Wandi nog gezien?
                            Er zit nu een Russische op haar kamer.
                            Mogelijk dat ze een paar weken naar Thailand is ?

Commentaar

Ze zit weer op K109 tot eind januari. Daarna gaat ze even op vakantie terug naar Thailand. Voor 50 euro geeft ze een goede service, voor 30 euro is t allemaal wat gehaast.

Commentaar

Rondje Duisburg gedaan. Kamerbezetting op deze woensdag middag lager dan 10%. Links en rechts wel wat leuke dames gezien. Maar ik kwam voor de thai vrouwen. Helaas maar eentje gespot en ben toch behoorlijk lang aanwezig geweest/gelopen. Op kamer 109 (nog steeds dus), trof ik Wandi aan. Vriendelijke thaise dame. Qua leeftijd tel er maar 10 jaar bij op,ik denk eind 30 of begin 40. Verder is dat slanke er ook wel af, dit gaat naar normaal of ietsje meer. Bij aanvang van deze recensie zal het wel geklopt hebben, maar na 7 jaar zitten veranderd het wel. Svp recensie aanpassen. Dame kamert daar continue en heeft deze helemaal voor zichzelf ingericht.
                                Verder kwamen we voor de sex. Eerst dokken en daarna begon het feestje. Mocht verder overal aankomen, eerst pmc wat standaard maar goed was. Daarna heeft ze eventjes bovenop gereden, waarbij ik het eea vastgepakt heb. In missio heeft ze verder kennis gemaakt met XXX, maar ze kan veel hebben. Ik vond alles te standaard en redelijk gemaakt. Als er de volgende een andere thai aanwezig is, zal ik die eerst proberen. Anders kan ik toch makkelijk op Wandi terugvallen, ze lijkt een constante kwaliteit te leveren. Wie weet is de volgende keer wat uitbundiger als ik herkent wordt. De tijd zal het leren.

Commentaar

Duisburg, Vulkanstrasse 13-15 K 106, Wan Dee

Bij deze dan een recensie van Wan Dee. Geen idee of ik de naam goed gespeld heb maar goed. Ik kom al een tijdje bij haar en meestal is het de dame die ik als eerst bezoek. Ontvangt je relax. Is niet heel uitbundig maar dat bevalt me ook wel. BJ skills bevallen mij wel en als ik het daar niet bij laat maak ik het daarna af a lá doggystyle. Al met al een rustige, leuke vrouw die, althans voor mij, waar biedt.

Commentaar

Re: Duisburg, Vulkanstrasse 13-15 K 106, Wan Dee

Oorspronkelijk geplaatst door icu.ha8n Bekijk bericht
                                    Bij deze dan een recensie van Wan Dee. Geen idee of ik de naam goed gespeld heb maar goed. Ik kom al een tijdje bij haar en meestal is het de dame die ik als eerst bezoek. Ontvangt je relax. Is niet heel uitbundig maar dat bevalt me ook wel. BJ skills bevallen mij wel en als ik het daar niet bij laat maak ik het daarna af a lá doggystyle. Al met al een rustige, leuke vrouw die, althans voor mij, waar biedt.
                                    Van deze dame bestaan al een aantal recensies onder de naam Wandi.

Commentaar

Bedankt, Henk. Topics samengevoegd.

Maar zit ze nu op kamer 106 of 109?
                                      Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Naast de trap.Volgens de plattegrond 109.

Commentaar

Gisteren voor het eerst deze dame bezocht, daar ik zin had in een Thaise dame en Daw helaas nog steeds niet terug is.

Je gaat toch vergelijken en naar mijn mening valt deze dame in het niets bij Daw. Alles vrij standaard, massage was ok te noemen. Geen pieken, geen dalen.

Geen slechte ervaring, maar dat zegt ook alles. Geen herhalingsgevaar voor mij.