Alissa/larissa, Aken, Antoniusstrasse 19

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Alissa/larissa, Aken, Antoniusstrasse 19

Vanavond binnen geweest bij de blonde Alissa (als ik het goed verstaan heb), afkomstig uit Albanie. Werkt nu 7 maanden in Aachen, leuke verschijning. Een van de dames die als je haar aankijkt vanaf buiten wel iets zegt, maar geen "hey baby", "baby, komm mal" en zulks uitkraamt. Naar binnengestapt, kamer was boven bij nummer 11. Ze spreekt goed Engels. 30 euro gegeven, standaardpakket. Dame laat haar tepels uitgebreid likken en zuigen, ik mocht haar beneden bevoelen (uiteraard niet naar binnen met mijn vinger), kusjes in de nek werden ook geaccepteerd. Dan hup op het bed, pijpen was goed. Niet echt iets bijzonders maar zeker ok. Daarna is ze lekker op me komen zitten, tijdens het neuken kwam ze lekker dicht tegen me aan. Uiteindelijk gewisseld naar doggy en zo over de streep gekomen. Vlak voor het einde greep met haar hand ook nog naar mijn ballen om te kietelen in doggy. Ze heeft een tattoo van een vlinder op haar rechterschouder. Voor mij was ze zeker geen slechte keus, was leuk.

Re: Aken, Antoniusstrasse 11, Alissa

Is dit het meisje, dat een beetje scheel kijkt?

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 11, Alissa

Behoort voor mij bij de toppers in Aken. Is van Roemeense afkomst en zou 23 jaar zijn. Zeer groot herhalingsgevaar. Die zal mij zeker nog terugzien.

Commentaar

Huisnummer is 11

Weer een toppertje aangetroffen in deze straat. De 24 jarige Albanese Larissa.(Edit Solemate : bij nader inzien Alissa)

Behandel haar met respect en je krijgt gfe terug!

ik betaal altijd €50 uit mezelf en hiervoor kreeg ik terug:
        knuffelen, kussen over het hele lichaam, 69 en 2 stadjes. En de ballen worden ook nog goed verwend. Begonnen in missionaris en afgemaakt met haar on top.

Het is een vrij lange meid van ongeveer 1.80 met een heerlijke echte c cup. Blond haar en een kleine tattoo op haar sleutelbeen.

Heb een heerlijk half uur gehad en ga haar zeker nog eens bezoeken!
        ??
        Laatst gewijzigd door solemate; 11-01-18, 20:07. Reden: naam aanpassen

Commentaar

Gisteren middag nog eens langs de straße gelopen, en bij deze top meid binnen gewipt.
          Zeer vriendelijk, overal kusjes, lekker gepijpt en ben niet verder dan 1 standje geraakt.

Naam is idd Larissa 24j uit albanie

Commentaar

WElke taal / talen spreekt zij? Duits? Engels?

Commentaar

Ze spreekt goed engels

Commentaar

Iemand enig idee op welke dagen en uren ze aanwezig is?

Commentaar

hoi medelopers vorige week geweest voor erica maar gekomen bij larrisa letterlijk lol wat een lekkertje herhalingsgevaar groot ! ik ga morgen speciaal voor haar naar aken
                  ps toch even vragen bij erica waarom ze mij al weken negeert ? toch was ik een goede klant dacht ik

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Spunk Bekijk bericht
                    Iemand enig idee op welke dagen en uren ze aanwezig is?
                    vandaag bij haar geweest, ze zegt bijna elke dag vanaf 13u tot 1u snachts

Commentaar

Ben voor het eerst bij een dvp op bezoek geweest. Twee keer nerveus de straat afgelopen, en uiteindelijk bij Larissa terecht gekomen.
                      Ze is lang, ongeveer 1.80, en haar hoge hakken laten haar nog groter lijken. Haar kamer is een etage omhoog, het is al een genot om achter haar aan te lopen de trap op.

Op de kamer even wat gebabbeld, en ze kleedde zich uit. Begonnen met strelen, al snel ging ze over op pijpen, en mocht in principe overal aan haar komen.
                      Door een combinatie van zenuwen ivm eerste keer dvp, en al een tijdje droog gestaan, kwam ik tijdens het pijpen al klaar, dat was een beetje een domper.

Denk dat ik binnenkort wel weer terug ga.

Commentaar

Vandaag ben ik voor de tweede keer bij Larissa binnen geweest. Eerste keer was op een woensdag, toen had ze een lekkere geile Tommy Hilfiger outfit aan, ze vroeg toen me paspoort omdat ze niet geloofde dat ik boven de 18 jaar ben. Ze maakte er later nog wat grapjes over. Ze heeft een mooie lach en gaat goed met haar klanten om. Ze spreekt heel goed Engels vergeleken met de andere dames. Ze sprak ook een paar woordjes Nederlands tegen me.

Ze maakt je van te voren lekker geil door je op je bovenlichaam te kussen en likken. Daarna gaat ze met je ballen spelen en aftrekken. Vervolgens komt de rest.

Ik ga zeker nog vaker bij haar langs.

Commentaar

Is idd een van de beste dames in de buurt topper

Commentaar

Ze zit nu op nr 19

edit solemate: bedankt, aangepast.
                            Laatst gewijzigd door solemate; 12-06-18, 20:00.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Wittenbuik Bekijk bericht
                              Ze zit nu op nr 19
                              aantal dagen geleden ook op 19 gezien

Commentaar

Aan het werk...
                              X