Aken, Antoniusstrasse 32, Laura

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Aken, Antoniusstrasse 32, Laura

Gisteren, maandag, rond 18:00u in Aken aangekomen. Er was niet zo veel volk en ook niet veel dames. Het blonde meisje aan de rechter deur viel mij in het begin al op. Mooi figuur, heel slank. Even de straat afgelopen en terug. Bij haar toch maar gestopt en binnengegaan. Tja, wat kan ik hier van vertellen. Ze is een Roemeense van 20 jaar. Niet echt spraakzaam. Uitkleden, op bed gaan liggen, condoom aan, pijpen, daarna overgegaan in een standje. Het was voor mij even geleden, dus er volgende een lozing. Aankleden en wegwezen.
    Terwijl ik daar bezig was, vroeg ik mij af, wat doe ik hier. Dit was mijn 3de bezoek aan Aken, verspreid over een jaartje ongeveer. Ok, voor 30 euro kun je niet sukkelen, maar dan betaal ik toch liever iets meer waar er ook nog gekust, geknuffeld en een goed gesprekje gevoerd kan worden. Ofwel heb ik telkens de verkeerde meisjes gehad ofwel moet ik hier niet meer komen, ik weet het niet.

Re: Aken, Antoniusstrasse 29, Laura(goed)

Zonet terug van mijn favoriete straat in Aken, en nog eens een bezoekje gebracht aan Laura,
    Ben er nu al een paar maal geweest , een verlegen lief meisje wat toch wat losser komt na enkele malen bezocht te hebben.
    Mij kan ze altijd bekoren met haar slank lichaam, met da lief kopje erop en die blonde haren.

Service eerste keer goed, en word beter na meermaals binnenwippen
    toch een aanrader voor liefhebbers v slanke blonde meisjes.

Ben gegaan voor het standaardpakket maar wel een uurtje, meermaals wisselen v posities vind ze helemaal geen probleem

Commentaar

Vorige week weer eens in Aachen aangekomen en gekozen voor Laura. Echt een lekker slank blond meisje. Gezien mijn vorige ervaring met een van haar collegae tegenover haar, nu maar gevraagd of zij ook werkelijk doet wat ze beloofd. Zij verzekerde mij dat dat zo was. Eerst lekker van achter tegen haar aan gaan staan waarbij zij toestond dat ik even lekker met mijn hand in haar roze stringetje mocht friemelen. Afgerekend en wat zij beloofde maakte zij ook waar. Inderdaad zoals al gezegd door een andere recensist is Laura niet erg spraakzaam. Begonnen met (plichtmatig) PMC wat zij zeker niet verkeerd deed. Daarna rodeo riding, missionaris en afgemaakt met doggy. Lekker strak gaatje waardoor ik de 20 minuten niet eens kon volhouden. Wat wil je ook met zo'n kontje voor je. Weinig GFE maar dat heb ik eigenlijk nog nooit echt meegemaakt in deze straat. Voor 30 Euro kan me dat ook niet boeien. Mij hoor je ook niet klagen en ze is zeker nog wel weer eens een bezoekje waard.

Commentaar

Ow de recensie vergeten. Bij deze alsnog.

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 29, Laura

Ik ben afgelopen donderdag bij haar geweest.
          Dit is al mijn 8e of 9e keer in de straat en ik heb heel wat variërende ervaringen gehad.
          Meeste waren best goed en er zaten zeker ook een paar slechte tussen.

Ik moet eerlijk zeggen tot Laura in mijn top 2 hoort.
          Misschien zelfde wel de beste die ik heb gehad. (twijfel tussen haar en een andere roemeense meid ergens midden in de straat)
          Zoals meerdere hier al hebben aangegeven was ze niet erg spraakzaam.
          In het begin ergerde ik me hier wel een beetje aan maar toen maar gewoon overgaan na de daad.
          Gewoon standaard tarief betaald en zij begon te pijpen.

Het pijpen was lekker maar niet de beste dat ik heb gehad.
          Daarna begon het neuken in cowgirl positie en jezus mina wat was dat lekker zeg.
          Strakke poes en ze begon van lekker zacht na keihard op me te rijden.
          Hierna het afgemaakt in doggy en oh my god wat een ass heeft ze!

Daarna even na buiten gegaan na wat vrienden van me om even op adem te komen, even een biertje gedronken en daarna gelijk weer terug gegaan naar haar.
          Dus dit was gelijk de 2e keer in 30min tijd dat ik bij haar was en ze was al gelijk een stuk opener.
          Begon wat meer met me te praten en grapjes te maken en het neuken zuigen en alles op eraan was ook een stuk beter.
          Voor mij is zij de enige die ik ook nu wil mocht ik weer een keertje in de straat zijn.

Zeker een dikke aanrader en een van de zeldzame in de straat. (vind ik dan)

Commentaar

ben blij dat ze terug is, had ze al een hele tijd niet meer gezien!

Commentaar

Ben 2 weken geleden bij laura geweest. Pijpen was idd top. bleef door pijpen tot mijn pik keihard was. Cowgirl was ook zeer goed. Alleen bij doggy deed ze haar voeten tegen mijn benen alsof ze niet hard in deze positie geneukt wilden worden? Ze heeft een lekkere kont dus ik wil in doggy het liefst hard neuken. Ze praat inderdaad erg weinig. Goede ervaring.

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstraße 32, Laura

Laura is sinds enkele weken terug. Ze heeft een mooie borstvergroting gekregen.
                Haar service is nog steeds erg goed.

Haar plaats is nu in huis 32, de tweede deur.
                In de eerste deur is de Hongaarse Christina.

Commentaar

Na 2 keer heen en weer gelopen te hebben voor het eerst ooit ergens naar binnen gegaan in deze straat!

Heel mooi figuur, persoonlijk houd ik niet zo van siliconen, maar ze staan haar goed! Mooie kont en ze is jlein van stuk waar ik ook van houd. Ik kan vorige commentaren beamen, hoewek ze goed Engels spreekt, praat ze nauwelijks. Vond dit op een gegeven moment beetje storend. Half uur afgesproken voor €50. Kwam net van mijn werk en heb me even uitgebereid opgefrist. Ik dacht dat TOEN de tijd pas ging tellen, dat bleek anders. Ze was redelijk passief bij staand knuffelen. Mocht alleen borsten kussen niet hals/ gezicht. Mocht even over kutje wrijven niet vingeren. Neuken in standje was goed, maar niet meer dan dat. Weinig oogcontact. Na 15 min moest ik van haar gaan klaar komen omdat het half uur er bijna opzat. Blijkbaar rekend ze vanaf binnenkomst is dat normaal?
                  Ik fris me uitgebereid op, ook voor haar!

Al met al vond ik het wel lekker, maar denk niet dat ik bij haar terug ga, vind een gesprekje en knuffelen ook belangrijk!

Ps mod: ze heeft nu een silliconen d cup en is 23 jaar oud.

Commentaar

Bood waar voor haar geld, danste op verzoek voor me en pijpte goed. Kon haar in verschillende standjes neuken en zeurde niet over het harde neuken. Al met al gewoon goede service.

Commentaar

Zie vorige reactie hierboven.

Commentaar

Gisteren Laura bezocht. Lekker. Weinig spraakzaam. Goed in bed. Aangenaam tijdens de daad. Doet niet moeilijk, ziet er zeer goed uit. Heeft wel siliconen, maar dat stoort mij niet. Voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Weet iemand of Laura nog in de straat werkt? Ben al even niet meer geweest in Aachen

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door wietje84 Bekijk bericht
                            Weet iemand of Laura nog in de straat werkt? Ben al even niet meer geweest in Aachen
                            Haar plaats is nu in huis 32, de tweede deur.
                            In de eerste deur is de Hongaarse Christina.

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 32, Laura

Maakt Laura anaal? Weet dat iemand hier?

groetjes
                              duebau

Commentaar

Even geleden ook eens bij Laura geweest.Doet ook anaal mits bijbetaling...
                                niet echt met overtuiging maar was toch lekker!
                                Weet wel niet of ze er nu nog is,zal eens kijken.
                                Cheers,

Commentaar

hoeveel vraagt ze hier voor bij als ik dit mag vragen ?

Commentaar

Zaterdagavond was ze er,stond id op nr 32.
                                    Ben zelf op een adresje geweest,leuke blonde uit Birmingham.

Normale prijs is 30€,maar denk dat iedereen voor de extra's bijbetaald.Meestal geef ik 40€ bij begin(10€ zelden terug).
                                    Na het voorspel had ik haar nog 40 gegeven voor 20€ deed ze het niet.
                                    Goede afspraken maken goede vriendinnen👍.
                                    grtzzzz,

Commentaar

Sinds drie of vier dagen is Laura niet meer op haar plek. Aan de deur is een plaat "kamer vrij".
                                      Weet iemand hier, of ze op vakantie is?

Of heeft ze misschien de straat verlaten, om elders te werken?
                                      Ik vind ze altijd een beetje koel, maar haar werk maakt ze wel goed.

groetjes
                                      duebau

Commentaar

Hallo!

Mag ik Laura ook volspuiten? Dus kort voor het klaarkomen condoom eraf en over haar tieten of haar kont spuiten?
                                        Maakt ze dat?
                                        Of maakt ze zelfs pijpen zonder? Kann dat iemand vertellen hier?

Bij vorbaat dank voor
                                        bordeelmuzikant

Commentaar

Iemand Laura nog gezien? Wil haar nog wel eens bezoeken, is al tijdje geleden dat ik nog in Aken geweest ben