Aken, Antoniusstrasse 29.., Yasmine

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Aken, Antoniusstrasse 29.., Yasmine

Vorige week bij deze dame op bezoek geweest.

Ben voor het eerst pas om 22:00uur naar aken geweest. En echt veel meer te doen dan overdag. De sfeer is veel beter door het rode licht. Alle ramen waren wel bezet. Veel (te veel) keus hehe. Na een paar keer op en neer gewandeld met wat cuba libres tussendoor, gekozen voor de goeduitziende Yasmine, 23 uit Roemenië.

Afgesproken een half uur voor 50, met beffen erbij 60. Wat geknuffeld in het begin en toen eigenlijk 20 minuten in standje 69 blijven steken :P Maar het was het zeker waard, ze leek er echt van te genieten en ze kan pijpen als de beste. Normaal ben ik niet zo van het kontlikken, maar het zag er allemaal heel goed uit, en ze vroeg erom

Ze heeft een heerlijk figuur met ietwat kleinere borstjes. Maar ze is superlief en lekker melig.

Zeker een aanrader...

Re: Aken, Antoniusstrasse 29.., Yasmine(uitstekend)

Ben ook bij een Yasmine geweest, maar ben niet zeker of het dezelfde is. Ze sprak vrij goed duits en redelijk engels. Wanneer je van onder (kebap-zaak) naar boven wandelt, aan de rechterkant, iets voor het midden ongeveer. Juiste nummer heb ik geen idee van.

Voor anale seks vroeg ze 100€. Op het moment dat ik ging stond ze langs een ietsjes oudere, slanke jongedame (30-35) en hebben ze me overtuigd om een trio'tje te doen voor 60€. Ik zou dan ook anaal mogen. Eenmaal op de kamer ging het er spijtig genoeg vrij passief aan toe. Yasmine begon wel met een cd om te doen en me te pijpen, maar de collega bleef maar wat langs mij zitten maar mocht haar wel aanraken. Ook tijdens dat Yasmine me aan het berijden was, bleef haar collega er maar wat langs zitten. Daarna mocht ik Yasmine oraal onder handen nemen (20€ extra) terwijl de collega me bereed. Dan nog gewisseld van standje, waarbij de collega op haar buik lag en ik een mooi uitzicht had op het prachtige kontje. Toen ook de vraag voor anale seks terug boven gehaald, maar ze vond mij te groot dus mocht het niet. Ook bij Yasmine mocht ik niet anaal, wegens te groot (zo gezegd). Toen ik aangaf dat ik wou afronden in Yasmine ging dat ook niet. Blijkbaar maar 1 condoom per meisje, dus eenmaal gestopt met 1 dan mag je na de ander niet meer terug naar de eerste. Toen begon de collega zelfs te zagen dat ik moest klaarkomen of 10€ bijbetalen. Na een beetje discussiëren gaf de collega er de brui aan en wou niet meer verder doen. Heb toen Yasmine nog maar voor een rondje gevraagd (30€). Was best lekker, paar verschillende standjes gedaan en uiteindelijk in staande positie het rubbertje volgeschoten.

Als Yasmine effectief anale seks doet, dan zou ik nog wel eens terug gaan. De gewone seks was zeker niet slecht, dus voor een snelle wip zonder teveel gfe-gehalte is het ook prima.

Weet er iemand of Yasmine er nog staat en op welke locatie en tijdstippen? Mijn bezoekje is ook alweer een tijdje geleden.

Commentaar

Aan het werk...
    X