Aken, Antoniusstrasse 19, Aura

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Aken, Antoniusstrasse 19, Aura

Was gisteravond in Aken. Mijn keuze laten vallen op nummer 27. Christina was er ook. De rechtse buurvrouw van haar maar eens genomen. Aura! Ze was nieuw in de straat. Sprak nog niet goed duits of engels maar de service was zeer goed. Na 15 minuten zei ze wel: Noch funf minuten. Ik zeg: Ik denk het niet hahaaaaa Al met al een aanradar!

Aken, Antoniusstrasse 27, Aura

Recensie gebaseerd op de ervaring van 'Wittenbuik'. Als er nog fysieke kenmerken dienen gewijzigd te worden, laat je het maar weten. Dit topic is afgesplitst van een ander...

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 27, Aura(goed)

Ze werkt niet meer op 27 maar op nr 13. In begin was ze aardig maar nu ze het vak onder de knieen heeft begint ze zoals de meeste uit de hoogte te doen. Het verhaal met de ''grote lul'' rustig etc etc wat behoorlijk storend is als je bezig bent.

Kan iemand hier ervaring met mij delen?

Gr Benji

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 13, Aura(uitstekend)

Ja, kan ik bevestigen, uit de hoogte, terwijl ze niets heeft om arrogant over te doen want bijzonder is ze niet echt. En te weinig ervaring om het een man echt goed naar de zin te maken.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door lars333 Bekijk bericht
          Ja, kan ik bevestigen, uit de hoogte, terwijl ze niets heeft om arrogant over te doen want bijzonder is ze niet echt. En te weinig ervaring om het een man echt goed naar de zin te maken.

Van haar wordt ik echt niet warm! Een afknapper en eerder arrogant. Haar voormalige collega Christina op 27 begrijpt haar vak een stuk beter! Al heb ik haar eerder wel goed genoemd. Dit kwam misschien omdat het de 1e keer was

Commentaar

Hallo Allemaal,

Wil me even excuseren bij deze. ze is werkzaam op nr 19 en niet op nr 13. Ik dacht dat het 13 was maar was in de war met de deuren in de straat. Ze werkt op nr 19 (dit kan gewijzigd worden).

Idd heel erg uit de hoogte en verstaat het vak nauwelijks.

Bedankt allemaal!

gr

Commentaar

Aan het werk...
            X