Aken, Antoniusstrasse 32, Alexia 25( Roe)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Aken, Antoniusstrasse 32, Alexia 25( Roe)

Vanavond eens niets (anders) te doen op de zaterdagavond dus weer eens naar Aachen @night getrokken.
    Ik kwam rond 21.45 aan en er was niet veel te doen maar let op het ordnungsambt de Duitse parkeerwachters liepen nog rond dus let op waar je de auto zet ook op zaterdag om 10 uur dus.
    Maja verder over de strasse het viel me vanaf begin af aan wat tegen veel lege plaatsen vrij weinig bekende gezichten niets spannends in de bijna 2 uur die ik ben geweest nou ja kan wel eens.
    Effe een dik een half uur bij de table dance gezeten 12 euro voor de entree en 1 gratis drankje dus meteen maar een baco gepakt dan valt de prijs best mee voor een half uur door te komen. En een wisselend programma met een paar mooie dames.
    Eenmaal weer buiten was er weinig verandert uiteraard wel een aantal mooie dames.
    Maar niet iets wat mij meteen aansprak.
    Mijn nieuwe favorietje was er ook al de hele avond niet en het broodje gyros op de hoek wat mij dan normaal zo lekker smaakt trok deze keer ook al op niks
    En dan mijn keuze van deze avond de 25 jarige Roemeense Alexia op huis nr. 32
    Was ook de minste die ik in een hele tijd in Aachen gehad heb.
    Ik had deze dame een aantal keren eerder al opgemerkt en ook al eens aangesproken.
    Door de matige keuze uit vaste waardes deze avond de gok met haar gewaagt.
    Ze is een erg slanke en erg donkerharige verschijning ze ziet er jonger uit als ze is nl. 25
    Eenmaal boven toen ik het geld uithaalde bleef ze semi grappig haar hand ophouden voor wat meer nu doe ik dat normaal standaard nooit dus nu ook niet.
    Alexia spreekt het liefste Engels eenmaal op bed beland na nog geen minuut met een slappe lul meteen al het condoom erom en begon ze te zeuren of ik niet langer wilde blijven nee was het antwoord.
    Na een minuutje praten begon ze te pijpen dit deed ze wel erg gulzig en goed.
    Het neuken verder zeer standaard ze is totaal GFE best afstandig kussen ook in de nek etc. mag niet is bijbetalen.
    en na 2 posities meld ze meteen al erbij dat de 3e de laatste is hoewel ik haar niet slecht kan noemen.
    Is zij wel een van de minste die ik dit jaar gehad heb kan dan ook gerust zeggen dat voor mij het HH gevaar nihil is.

Re: Aken, Antoniusstrasse 32, Alexia 25( Roe)(goed)

IS ALEXIA DAT MEISJE MET LANG ZWART HAAR EN SLANK VAN LICHAAM TAMELIJK LANG VERGELEKEN MET DE ANDERE MEISJES EN HEEFD ZE EEN SOORT FROU VOOR HAAR HAREN MET ANDERE WOORDEN HAAR HAREN KOMEN BIJNA AAN HAAR OGEN

Commentaar

Ja vermoed zeer sterk dat je dezelfde dame bedoelt ze zit ongeveer 2 ramen voorbij het oude raam van de jou ook bekende Cosmina.

Commentaar

ben gisteren ook maar eens binnengesprongen bij haar ze is erg slank en heefd kleine borsten iets wat ik niet graag heb maar ze ziet er wel best mooi uit ;het pijpen was echt wel heel goed te noemen als ze nog even verder deed was het bijna zover gekomen daarna nog doggy gedaan en zo klaar gekomen ,en inderdaad tijdens het geld gaf ik haar 40 euro en ze vroeg derek als ze het mocht houden ;heb maar ja gezegt iets wat ik niet moest doen eigenlijk maar ben wel even gebleven om bijt te zeveren met haar

Commentaar

Staat die Alexia in de deur of rechts ernaast bij het raam?
          Rechts zit die met krulletjes....

Commentaar

als ik me niet vergis was dat in de deur maar je kunt niet missen slank en iets langer dan de rest van de meisjes zwart lang haar

Commentaar

Een maat van me is vanacht bij haar geweest.
              Een erg mooie meid de mooiste die er vanacht was vond hij en ik ook.

Hij had het standard pakket gepakt van,
              20 min pijpen en 2 posities.
              Ze is alle afspraken na gekomen en hij had zich goed vermaakt met haar.

Ze staat nu trouwens bij Nr:30 het middelste raam bij de deur dus !

Commentaar

Hey,

Weet iemand of Alexia nog werkt op de Antoniusstrasse?
                Zo ja op welke dagen en tijdstip

Commentaar

Weet iemand of Alexia nog werkt op de Antoniusstrasse??
                  Ik heb haar al een tijdje niet meer gezien

Commentaar

Alexi is nog in Aachen, ze zit op prakties de zelfde plek als bij eerdere berichten was aangegeven(nu links bij de deur). Ik heb zelf geen gedoe met haar gehad met betalen. het is een mooie slanke meid met mooie B cup borsten(perfect). Pmc was goed en de daarna 2 volgende standjes waren ook goed. Ze spreekt nu een beetje duits en zei dat ze nog maar 6 maanden in Aachen was.

Commentaar

6 maanden is onzin !
                      Ze is er al veel langer sins 2011 !
                      En het is niet nr:32 maar nr:30 !
                      Want op nr:32 staan links achter de deur Julia (RO) en rechtse raam Elena (LT)
                      Achter de deur staat ze en zie haar bijna iedere Vrijdag of Zaterdag avond als ik in de a-strasse ben geweest.
                      Meen nog te herinneren dat ze standaard 3 posities deed plus pmc 20 min voor 30,- Euro

Commentaar

Aan het werk...
                      X