Aken, Antoniusstrasse 30, Janine

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Aken, Antoniusstrasse 30, Janine

Gisterenmiddag naar binnen gelokt door een blonde type MILF, volgens mij stelde zich voor als Janine. Een van de eerste ramen aan de linkerkant wanneer je van onderop komt. Nummer 5 of 7.

Afgesproken half uur voor 50 euries. Financiele gedeelte afgehandeld en omgekleed naar Adams kostuum. Zij hield het miniscule setje aan en begon te vragen wat ik lekker vond en dat ze voor 50 euries meer alles deed (anaal, russisch etc.), ik had beter moeten weten... Ik ging hier niet op in en zei dat een half uurjte 'normaal' prima was.

Om een lang verhaal kort te maken, na herhaardelijk vragen en zeuren de 50 euro extra betaald en ik dacht nu gaat het komen. Helaas! De BH ging uit, broekje hield ze aan. Ik mocht met de handen aan haar borsten maar niet met de mond?!? Heb ik nog nooit meegemaakt.

Ze heeft me nog klaargepijpt (mc) en dat was het. 100 euro kwijt binnen een half uurtje. Wegblijven, ze is puur op het geld uit.

Ze werkt normaal alleen in het weekend zei ze, maar omdat haar collega met vakantie was werkte ze nu ook op doordeweekse dagen.

Re: Aken, Antoniusstrasse 05, Janine(voldoende)

Ik ben tientallen keren in de straat geweest deze laatste jaren en de enige die heeft mij belazerd (sorry voor mijn NL ik ben franstalig) was geen roemeinse maar een echte duitse blonde, ook gezegd 50 euros "ja, ja ok" en enkel geblazen (zij heeft ook gefaked en heeft geblazen met zijn hand i.p.v. mond en probeerde alles te verbergen met zijn rug voor mij !!) en toen ik heb gevraagd om te neuken had zij mij met grote ogen gekeken en gezegd dat het extra geld was !!!

ik ben weggegaan en heb haar gezegd dat nooit in mijn leven had ik zo een bedroger ontmoet in aken luik of antwerpen als haar, dat de roemeinse meisjes tenminste deden wat werk voor 50 euros en zij heeft geantwoord "maar ik ben geen roemeinse, ik ben duits" !!

Zij werkte in 2009 ongeveer rond nummer 30 en enkel 'snachts, het was ook een blonde maar wel over de 40 jaar.

Oorspronkelijk geplaatst door Alex88
    wow dat is wel erg schandalig..

Commentaar

Lijkt me dezelfde dame, ik ben slecht in leeftijd inschatten. 40 jaar zou goed kunnen.

Ze pijpte inderdaad met de rug naar mij toe waardoor ik zelf twijfelde of ze het met de mond of de hand deed. Aangezien het met condoom was kon ik dit niet goed beoordelen.

Hoe dan ook medewandelaars: wees gewaarschuwd!

Commentaar

Plattegrondje zojuist even bekeken, ik heb me vergist in het nummer, dit moet 30 zijn. Aub aanpassen.

Commentaar

Aan het werk...
        X