Aken, Antoniusstrasse 18, Jessy 25 (BG)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Aken, Antoniusstrasse 18, Jessy 25 (BG)

Vanavond weer eens op de maandag avond gaan lopen met een collega wandelaar.
    Het werd hoe later hoe drukker in Aachen met toch weer een paar hele leuke dames ertussen en de twijfel ziekte sloeg weer toe een dame die ik een tijdje geleden had en top bevallen was een dame waaraan ik al lange tijd over getwijfeld heb en een paar nieuwe zeer uitdagend kijkende dames.
    Uiteindelijk bij het langere tijd twijfel geval geweest en heb daar absoluut geen spijt van.
    Haar naam was iets in de trend van Jessy maar is duidelijk haar artiesten naam aangezien ze Bulgaars is en nog nooit van een Bulgaarse in haar leeftijd met die naam heb gehoord.
    Deze dame zegt 25 jaar oud te zijn maar is moeilijk te schatten, ik heb haar al langere tijd meer als een jaar op het oog dus ze zegt ook al 7 jaar in de strasse te werken vnl. op de dagdienst wat ook klopt.
    Eenmaal op de kamer spreekt ze graag is erg vrij in haar doen en laten en ze spreekt goed Duits een leuk gesprek is dus mogelijk.
    Eenmaal op bed is ze erg knuffelig en lief ze vind het fijn als je een beetje masseert enz. leuk gesprekje eigenlijk de redenen waarom ik zo graag voor Bulgaarse dames kies.
    Over de sex dan waar het uiteindelijk toch bij de meeste heren om draait technisch UITSTEKEND ja met hoofdletters dus!
    Pijpen was zeer goed te noemen maar als je deze dame vervolgens boven je laat en hoe ze je dan kan berijden is een kunst die de meeste dames in dit straatje niet willen of niet kunnen onder de knie krijgen.
    Technisch gezien een van de beste uit mijn naar eigen zeggen toch wel redelijke wandel loopbaan zelf beter als de meeste club en privé dames.
    Helaas geen zoenen op de mond maja daarom zit je nog net in het straatje en niet in de Golden Time.
    Ja verder is Jessy een leuke blonde verschijning niet de knapste qua uiterlijk maar zeker ook niet lelijk helaas heeft ze en typisch oostblok gebit niet zo mooi staande tanden dus.
    Maar verder top ze heeft schat ik een kleine C cup een stuk of 2 a3 tattoo's en geloof ook een piercing in de navel.
    Maar kan deze dame echt aanraden gek dat na 7 jaar nog recensie hier staat maja ook ik ben haar heel vaak voorbij gelopen na veel kijken of een gesprekje maar zeer zeker HH gevaar voor deze dame

Re: Aken, Antoniusstrasse 18, Jessy 25 (BG)(uitstekend)

Jessy werkt momenteel weer regelmatig in dit huis op de vrijdag en zaterdag avond meestal alleen maar en door de dag en tot max. rond een uur of 11 in de avond

Commentaar

Aan het werk...
    X