Aken, Antoniusstrasse 20, Alexandra

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Aken, Antoniusstrasse 20, Alexandra

Heel even een kort verhaaltje, maar wel belangrijk denk ik.
    Was vorige week zaterdag echt bij dit pareltje in mijn ogen.
    Het was in het pand waar de meeste thaise vrouwen zitten, een jonge slanke vrouw.
    Ik dacht eerst dat zij misschien de dochter van 1 van deze vrouwen was, een soort halfbloedje om het maar zo te zeggen.

Maar nee, ze kwam zoals zo velen in deze straat uit Roemenië. 20 jaartjes oud, en echt mooi, heel mooi om te zien. We hebben een redelijk leuk half uurtje gehad. In mijn ogen een hoog GFE gevoel. De sex was goed, maar nu niet dat ge zegt te gek.

Het initiatief moest toch vooral van mij uitkomen.

Toch blijf ik het raar vinden dat over zo een mooie jonge vrouw hier nog geen recensie geschreven is. Ze is inmiddels 6 maanden in Aken, en zou nog 6 maanden blijven.

Cuba-fan.

Re: Aken, Antoniusstrasse 20, Alexandra(uitstekend)

Vanavond ook bij een Alexandra uit Roemenie geweest, leuke verschijning, donker haar, met een tijgerprint legging. Zij stond alleen op een andere plek in de straat. Rond nr 28.
    vertelde me dat dit haar vaste plek was. Kamer was vrij groot (met een Casablanca poster). Pijpen was best goed. Daarna zij bovenop wel een beetje stroef, idd A cup tieten, mocht lekker mee worden gespeeld. Daarna doggy geneukt duurde wat langer, kreeg te horen dat ik moest finishen. Beetje een dooddoener. Hierop me laten aftrekken en klaargekomen. Spreekt overigens geen Duits en Engels redelijk. Vrij aardige dame, maar geen herhalingsgevaar...

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 20, Alexandra(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door Dirby Bekijk bericht
      Vanavond ook bij een Alexandra uit Roemenie geweest, leuke verschijning, donker haar, met een tijgerprint legging. Zij stond alleen op een andere plek in de straat. Rond nr 28.
      Dus óf dit is een andere Alexandra, óf de dame uit deze topic is verhuisd.

Wie kan uitsluitsel geven?
      Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 20, Alexandra(goed)

Sinds een week weer terug op 20

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 20, Alexandra(goed)

Vorige week met deze dame ook eens op de kamer geweest. Mooi figuur, redelijke service, maar slechte hygiene. Ondanks dat ze haar flamoes een wasje had gegeven bleef die maar onwelriekend en ja daar knapt frankyboy op af en daarom is kans op herhalingsbezoek nul.

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 20, Alexandra(matig)

Deze avond weer eens in de a-strasse geweest. Gelukkig weinig carnaval volk in de straat, voldoende dames maar ook meer dan gemiddeld aantal wandelaars. Ik ging bij nr 20 kijken of er een leuk thaiske was (meestal zijn de thaise dames te oud voor mij). Alexandra zat bij de deur, slanke dame, a cup, leuk gezicht (jammer van lichte vorm van acne in haar gezicht en een gebroken voortand). Net als de topic starter dacht ik eerst ook aan een halfbloedje, maar ze is oost-europees.

Niet echt een bedrag afgesproken. Ze vraagt het gebruikelijke tarief van 30e voor 20 min, 50 euro voor 30 min incl. normaal kussen of 100e voor 60 minuten all in.Ik wilde wel een uitgebreidere sessie, dus afgesproken voor een half uurtje. Alaxandra wast haar vooraf, maar echt opfrissen deed ze niet. Eerst een korte wederzijdse massage, korte knuffel en een paar zoenen. Het was allemaal wel aardig maar niet spectaculair.

Helaas heb ik dit topic over haar niet gelezen, anders had ik de wijze opmerkingen van forumlid frank-de in acht genomen. Ik kwam zelf op het goede idee om haar uitgebreid te likken. Dat kon, echter ze vroeg er 30e extra voor. Toch even nagedacht, maar overstag gegaan. Jammer dat ze de 30e direct wilde hebben, want dat brak toch wel een beetje de spanning.

Zo opzich had ze geen vreemde geurtjes en ze genoot er zelf ook best wel van. Vooral bij het stimuleren van haar clitje raakte ze opgewonden. Op een gegeven moment omgedraaid en in standje 69 verder. Nu kwam helaas de aap de mouw. Er kwam een niet al te fijne geur uit haar ongeschoren kutje maar vooral kont(je).

Snel van positie gewisseld, want ik vond het niet aangenaam. Daarna comboy standje waar ik toch snel klaar kwam. Daarna was de fun ook gauw voorbij en stond ik na ~ 30 minuutjes weer op de straat. Jammer dat Alexandra het blijkbaar leuk vindt om tijdens de sessie 2x op te springen om op het raam te kijken omdat er weer wat loos was.

Herhalingsgevaar: 0,0

@Mod: dame heeft wel een tatoo aan haar linkerzijde.
            Vragen over: Pattaya, vluchten, hotels, scams, gogo bars, bargirls, stuur een PM.
            Mei 2016 Pattaya. Biertje drinken in een bar met mooie dames.

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 20, Alexandra

Daarstraks ik de A-Straße geweest

Na een flop te hebben meegemaakt bij een andere dame ben ik bij een mooie dame terechtgekomen. Ze stelde zich vooor als Alexandra uit Sofia. Zij zei dat ze 22 was, maar volgens mij was ze wel wat ouder...

Gekozen voor een standaardpakket van 30 euro P&N, als ik wou kussen was dit plus 20 euro...

Het pijpen gebeurde met condoom (wat naar aardbeien rook) en dat deed ze niet slecht. Daarna kwam ze op mij zitten en reed ze mij klaar... beetje fake gekreun erbij maar bon.

Na een korte tijd kwam ik klaar en moest ik zelf naar buiten gaan...
              Herhalingsgevaar nihil...

Commentaar

Aan het werk...
              X