Aken, Antoniusstrasse 09, Christina 24 (Hongaars)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Aken, Antoniusstrasse 09, Christina 24 (Hongaars)

Vandaag overdag weer eens gaan wandelen dus het was rustiger de bekende dagploeg was weer aanwezig voor de zaterdag.
    Na flink twijffelen kwam een meisje vrij waar ik ook in de avonden vaak over had getwijffeld had.
    Ze zit inmiddels weer een tijdje in het moulin rouge pand, haar naam was Christina ze was 24 en komt uit Hongarije naar eigen zeggen.
    De kamer was gewoon netjes zoals de meeste moulin rouge kamers, over christina zelf dan.
    Het beste te omschrijven als een echte GFE experience heel lief en rustig meisje absoluut geen klok kijkster die van knuffelen houd.
    Zoenen op de mond deed ze helaas niet maar dat doet bijna niemand in de strasse.
    Vingeren was geen probleem.
    Na uitgebreid wat knuffelen etc. haar genomen in 3 standjes de sex was erg goed te noemen.
    Christina is een slanke en donkere verschijning volgens mij heeft ze wel achter een paar blonde plukken in de haren.
    Verder heeft ze erg mooie stevige Borsten een C cupje schat ik zo, en geen opvallende tattoo's en piercings zeker HH gevaar.
    Maar helaas niet de komende 2 weken ze ging op vakantie met een klant naar de Côte d'Azur iets wat haar niet armer zal maken.
    Maar ze is helaas vanaf morgen effe een paar weken niet meer te bewonderen maar komt voor augustus nog terug

Re: Aken, Antoniusstrasse 09, Christina 24 (Hongaars)(uitstekend)

Is na een periode afwezig geweest te zijn weer terug in de moulin rouge, middelste raam in de grote vitrine.

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 09, Christina 24 (Hongaars)

Afgelopen vrijdag bij deze eens naar binnen gelopen was niet erg veel keus.
      Ze deed aardig haar best en was zeer vriendelijk.
      Toen ik haar van achteren wou pakken kwam er toch een niet z'n fris geurtje vandaan.
      Gauw omgedraaid verder gegaan aankleden en wegwezen.
      Jammer.

Commentaar

Christina is nu in Huis 21.

Commentaar

gisteren bij cristina geweest. tjonge jonge wat een ellende daar!!!!

Commentaar

Aan het werk...
          X