Aken, Antoniusstrasse 29b, Johanna 25 (Grie)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Aken, Antoniusstrasse 29b, Johanna 25 (Grie)

Vandaag voor het eerst sinds lang weer in het weekend in de avond naar Aachen getrokken ondanks de regen en het warme weer was het ouderwets druk in de straat met vnl. hordes Turken en zaten er ook weer een stuk meer dames als door de week niets nieuws dus.
    Na flink twijfelen een dame genomen waar ik vaak over had getwijfeld een kameraad was me vorige week door de dag voor maar nu toch maar eens gepakt.
    Na 2x kort aan het raam gestaan te hebben toch maar naar binnen haar naam was Johanna en ze kwam uit Griekenland 25 jaar oud naar eigen zeggen moest eigenlijk meteen denken aan het liedje Johanna du geile sau denken
    Nu en geil was ze wel ze spreekt trouwens liever Engels als Duits en ook is ze het Frans goed machtig.
    Eenmaal op de kamer de gebruikelijke praatjes afrekenen en je ze pijpt erg goed gewillig.
    Tijdens het pijpen lekker vingeren totaal geen probleem ze werd er zelfs behoorlijk nat van altijd goed.
    Het neuken was ook zeer overtuigend in 3 standjes eerst zij supergeil bovenop daarna missionares en afgemaakt op doggy.
    De prestaties waren zeer goed te noemen en dan mag deze er ook nog wel wezen ze is wat klein van stuk.
    Erg slank blonde krulletjes haren heeft een neus piercing en tattoo wat kleinere borsten cup A red maar past wel bij haar lichaam en heeft zeeer zeker alvast een 2e bezoekje verdient

Johanna (Half Grieks)

Vanavond Johanna bezocht, zij staat op 29B van de drie ramen in de meest rechtse (niet in de deur).
    Ze is half grieks en heeft meestal een groen net jurkje aan.
    Pijpt lekker, neukt goed maar ik mocht niet vingeren.
    30 euro zeker waard, denk dat ik nog wel eens terug ga.

Commentaar

Re: Aken, antoniostrasse , johanna(uitstekend)

Is deze dame dezelfde dame, die staat nu op nummer 14 of 16?
      Deze dame heeft ook de naam Johanna of Joanna.

Ze heeft een heel mooi gezicht en komt uit Bulgarije, zegt ze.

Commentaar

Re: Aken, antoniostrasse , johanna(uitstekend)

Bestaat al en topic over de dame verandert regelmatig van huis nr. en is na eigen zeggen idd. half Grieks/Bulgaars.
        Ze spreekt in ieder geval wel Grieks

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=245837

Edit Solemate: Topics samengevoegd en huisnr op 29b gezet...

Commentaar

Aan het werk...
        X