Aken, Antoniusstrasse 11, Emmy

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Aken, Antoniusstrasse 11, Emmy

Vandaag rond 5 uur weer eens in Aken. Niet veel loos, is ook net etenstijd misschien. Maar gelukkig was daar Emmy. Een 23 jarige spaanse met een prachtig koppie en supermooie groen/bruine ogen. Klein zo'n 165 cm, kleine borstjes, wel strak met geile tepeltjes en zoals veel spaanse meisjes een heerlijke kont(maar daar mag je niet in ficken).

Ze vroeg de standaard 30 euro(heb 40 gegeven). Ze pakte me overal ff lekker vast voor het uitkleden. Hygiene was goed. Eerst deed ze mijn plassertje wassen in de wasbak daarna haar mosseltje :P Op bed eerst even lekker knuffelen/betasten. Daarna ging ze meteen in 69 positie waarbij ik bij wijze van spreken werd "gedwongen" haar lekkere poesje te likken hmm. Toen ging ze bovenop, eerst met de rug naar me toe, daarna met gezicht naar me toe. Daarna missionaris en als laatste doggystyle. Omdat de tijd begon te dringen kwam ze naast me liggen en heeft het handmatig afgemaakt.

Prima, lieve, mooie meid.

Re: Aken, Antoniusstrasse , Emmy(uitstekend)

2 vrienden van me zijn laatst bij haar geweest, de een op donderdag de ander op zaterdag.
    donderdag zat ze op nr 11. zaterdag op 13.
    dit verschilt dus, volgens mij vrienden heette ze aimee ofzo, maar lijkt veel op Emmy.
    beide waren heel erg tevreden over haar, en zullen zeker nog eens terug gaan naar haar

Commentaar

Aan het werk...
    X