Aken, Am Gut Wolf 2a, Sara (en Nadja)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Aken, Am Gut Wolf 2a, Sara (en Nadja)

Wandelaars,

Op advies van een Globetrotter heb ik deze dames bezocht.
    http://www.6relax.de/club/name/dream...om_a/club_2305
    Ik moet bekennen, deze twee zijn het geld dubbel en dik waard.
    Met hun tweetjes samen kost een half uurtje 80 en een uurtje 150 euro.
    Onder aanmoediging van Nadja werd ik leeggezogen door Sara.
    Tegelijkertijd wilde Nadja dat ik aan haar tepel sabbelde.
    Deze dames zijn goed op elkaar ingespeeld, ze genieten.
    Of het fake is weet ik niet en doet er niet toe. Het was een heerlijk uurtje

Het verlangen naar mijn huidige toppertje, waarover ik overigens nog nooit heb geschreven maar waar ik wel heerlijke geile foto´s van heb, groeit door dit bezoek. Zij date af en toe voor de kick en fake gedrag kent ze zeer zeker niet. ..
    Mijn volgende geile date met deze schoonheid is echter pas over een dikke maand ..
    Dus tussendoor toch nog maar eens ... wie weet?

Groetjes, de Genieter

Re: Aken, Am Gut Wolf 2a, Sara (en Nadja)(uitstekend)

waar is dat in aken ?

Commentaar

Het appartement ligt boven een DVD-discount en naast de meubelzaak Portas (met hele grote parkeerplaats) en schuin tegenover Tivolli (het voetbalstadion van Alemannia Aachen). Kijk ook hier:

http://www.6relax.de/club_anfahrt_ka...amgirls_aachen

Commentaar

Gisteren voor het eerst een triootje gedaan. Rond het middaguur gebeld en gelukkig kon ik om 16.00 terecht voor 'ein dreier' met Sarah en Nadja. Locatie is gelegen in de buurt van Porta met veel parkeergelegenheid, het ligt boven een videotheek (grote trap omhoog en deur rechts aanbellen).

Sarah deed open in een miniscuul setje, hoewel ik niet van blond hou vond ik haar erg aantrekkelijk. Een mooie Poolse vrouw met een geile uitstraling. Vervolgens kwam Nadja zich voorstellen, een mollige Duitse met veel 'plakplaatjes'. Niet direct mijn type maar wel erg aardig.

Na het gebruikelijke wasje op het bed gewacht tot de dames binnenkwamen. En wat er toen allemaal gebeurde.... Ik ben na een goed half uur volledig leeg en met knikkende knieen naar buiten gegaan.

Om toch een tipje van het liefdesspel op te lichten:
        Nadja begon Sarah aan haar borsten te lekken waarbij ik snel de andere borst voor mijn rekening nam. Daarna kreeg Nadja van Sarah een orale verwenbeurt waarbij Sarah op haar knietjes zat. Toen ik haar kontje zo mooi naar achteren zag steken kon ik me niet beheersen om haar uitgebreid te beffen, hierbij ben ik haar kleine sterretje niet vergeten. Beide dames waren snel klaar waarbij ze zich vervolgens over mij ontfermde. Sarah begon me ontzetten lekker te pijpen waarbij Nadja mijn ballen onderhanden nam, dit kon ik niet lang volhouden en de eerste lading vloeide rijkelijk... Kans om uit te rusten kreeg ik niet. Ik moest tussen de dames in gaan liggen en Nadja ontfermde zich wederom over mijn kleine heer. Sarah ondersteunde haar waarbij ik haar kontje op mijn gezicht heb gemanouvreerd met een mooie 69 als gevolg. Vanuit deze positie ben ik zo lang bezig geweest dat ik nu nog pijn in mijn nek en kaken heb... Wat er allemaal in mijn onderste regionen gebeurde weet ik niet maar ik voelde continu twee tongen. Om gek van te worden! Een twee lading volgde ook en een poging tot een derde is niet meer gelukt, mijn kleine heer bleef keihard maar een derde lading was nergens meer te bespeuren.

Ik heb er een vast adresje bij. Als ik eraan terug denk krijg ik weer zin om langs te gaan, maar ja dat kan bruintje helaas niet trekken.

Samengevat:
        - Dames super aardig
        - Lesbische activiteiten zijn echt, geen toneelspel (of zeer goede actrices...)
        - Word niet op klok gekeken
        - Beide dames dertigers
        - Sarah super figuur en lekker koppie
        - Nadja stevigere vrouw, echt Duits type
        - Prijs\kwaliteit top

Commentaar

De afgelopen weken diverse malen het tweetal bezocht, meest voor 'ein dreier' en een keertje met Sara alleen. Iedere keer weer een top ervaring! Geen haastwerk, lekkere lesbische activiteiten en zeer vriendelijke dames waar je ook nog een leuk gesprek mee kan hebben. En dat alles voor een zeer schappelijke prijs, ik heb er een vast adresje bij.

Commentaar

Kan mij iemand het telefoonnummer doorsturen ? Ik vindt deze nergens terug

Commentaar

In duitsland zegt men:

wer lesen kann ist klar im Vorteil!!

http://www.6relax.de/club_anfahrt_ka...om_a/club_2305

globetrotter7

Commentaar

Reeds enkele malen hier een triootje afgenomen. Zie zojuist dat Nadja niet meer werkt en is ingewisseld door Ana. Deze Ana heeft een zeer uitgebreid dienstenpakket (pzc tot einde, anaal etc.). Heeft iemand reeds geproefd van deze Ana?

Commentaar

Privat bei Sara is reeds verhuisd naar het nabij gelegen Würselen! Zie ook: http://www.6relax.de/club/name/priva...om_a/club_2305

Tegenwoordig gaat dit adres door als GabyS Love Lounge:
                  http://www.6relax.de/club/name/gabys...ls-privatclubs

Commentaar

Diverse keren Sara (alleen en samen met Nadja en later met Anna) vereert met een bezoekje. Altijd met een zeer voldaan gevoel weggegaan. Is iemand al op de nieuwe locatie in Würselen geweest? Zie op de site divers lekkers met uitgebreid dienstenpakket ;-)) Is het prijsniveau nog hetzelfde?

Ben donderdagochtend in de buurt en wil eens een kijkje gaan nemen.

Commentaar

Aan het werk...
                    X