Aken, Antoniusstrasse 32, Julia

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Aken, Antoniusstrasse 32, Julia

Julia is 20 jaar oud,
    Ze is slank, heeft lang zwart haar en komt uit Letland.
    Ze spreek beter Duits dan Engels !
    Verder heeft ze geen Tattoos of piercings !

Maat van me is bij haar langs geweest,
    Zijn persoonlijk mening aangezien hij ook bij Cosmina is langs geweest.
    Mooie meid alleen wilden ze het wel een beetje snel afmaken.
    Plus heeft ze nogal erg veel glijmiddel gebruikt.

Tijd van bezoek, Zondag ochten om 00:20 uur.
    Standaardbehandeling, pijpen (mc) en neuken 2 posities.
    Van 20 min voor 30,- Euro

Re: Aken, Antoniusstrasse 32, Julia(goed)

Deze dame komt naar eigen zeggen niet uit Letland maar net als een hele hoop andere uit de strasse gewoon uit Roemenië wat ook wel aan haar uiterlijk te ziens is.
    Verder is zegt ze idd 20 te zijn en zit ze in het oude pand waar cosmina ook heeft gezeten.
    Haar Duits en Engels is goed en de service gemiddelt het uiterlijk is een van de beste van de straat.
    Over het neuken idd. niet zuinig met glijmiddel maar ze was niet erg gehaast prestaties in bed waren normaal dus gewoon goed te noemen uiterlijk etc. uitstekend

Commentaar

Ja ik had al vernomen van een ander lid dat ze idd Roemeens is en niet Lets !

Ja kwa uiterlijk idd niet verkeerd.
      Zag haar nog Zaterdag avond/Zondag ochten op Nr: 32
      Zelfde rose bikini aan als toe ik haar voor het eerst zag.

Er werkt trouwens nog een dame op Nr: 32 !

Commentaar

Vandaag ook bij deze dame geweest. Ziet er echt goed uit. Mooi koppie, lekker figuur en bruin(caramel) gekleurd :P Mooie borsten, lang zwart haar....
        Ze was verkouden en voelde zich dus niet echt optimaal. Maar ondanks dat geen klagen hier Pijpen kon wel beter, maar dat was misschien omdat haar neus een beetje dichtzat ivm verkoudheid. Voor de rest deed ze wel goed haar best. Beffen was 20 euro extra maar zeker het geld waard, is gewoon een mooie meid. Had wel stoppels, dus scheren mag wat beter/regelmatiger. Wel voor herhaling vatbaar, ben benieuwd hoe ze is als ze niet verkouden en wel pas geschoren is

Commentaar

Ja, er schijnen ook 3 alina's rond te hangen :P Is soms ff confusing inderdaad.
          Deze Julia staat aan de even(nummers) kant, wel achter een deur(de laatste deur, beetje schuin tegenover tabledance, naast de spielhalle). Tatoo op buik heb ik niet gezien of het moet een hele kleine zijn geweest.

Commentaar

Deze Julia op 32 heeft ook wel eens blauwe bikini aan. Wel lekker ding
            en super service voor 30 euro. Deze keer was ze wel glad
            Ze heeft het altijd erg druk zei ze. Soms wel 25 kunden op een avond!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Wittenbuik Bekijk bericht
              Deze Julia op 32 heeft ook wel eens blauwe bikini aan. Wel lekker ding
              en super service voor 30 euro. Deze keer was ze wel glad
              Ze heeft het altijd erg druk zei ze. Soms wel 25 kunden op een avond!

Ja dat ze genoeg klanten heeft klopt wel.
              Maar tot wel 25 man op één avond ?

Die 2 x dat we haar zagen, moest je ook wel geluk hebben dat ze net niet bezig was met een klant.
              Maarja, als de opvolgster van Cosmina heeft ze ook wel wat op te houden

Commentaar

vandaag bij haar geweest en moet zeggen is de 2e keer dat ik haar heb gepakt....
                voor die 30 euro was het wel redelijk.
                beffen heeft ze niet aangeboden maar heb haar ook niet gevraagd en wederom verkouden en haar roze bikini weer aan

Commentaar

Ben 1x bij haar geweest maar vond haar helemaal niet goed. Ze is wel vriendelijk maar ik vond haar vrij ongeduldig en absoluut niet bijzonder. Er zijn vele betere in de straat waar je naar mijn mening 30 euro aan kan besteden.

Commentaar

dat klopttot ze het nivau van cosmina wilt halen moet ze nog veel oefenen ook met het pijpen draait ze weg van u ik weet niet hoe ze bij andere is maar echt denderend is ze niet ;maar is wel mooi dat wel

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door erros Bekijk bericht
                      dat klopttot ze het nivau van cosmina wilt halen moet ze nog veel oefenen ook met het pijpen draait ze weg van u ik weet niet hoe ze bij andere is maar echt denderend is ze niet ;maar is wel mooi dat wel
                      Ja dat deed ze bij me maat ook toe hij bij haar was !
                      Tijdens het pijpen weg draaien zo dat je niks ziet.

Commentaar

Beste,

Ik ben vandaag weer bij deze Julia geweest... Afgelopen vrijdag wilde ik ook al bij haar maar had ze het heel druk... Nu voor 2e maal bij haar. Wat slecht. Leek wel of ze geen zin had. Komt een beetje ongeinteresseerd over!!!!!!!!!
                        Julia dus nooit meer!

Commentaar

Ben afgelopen vrijdag voor de tweede maal bij deze dame geweest. Ze schijnt altijd een beetje ziek te zijn, ruzie met haar "vriend" te hebben, en net als ik er ben niet goed geschoren te zijn lol. Inderdaad had ik nu ook een beetje het gevoel dat dat ik het met een robot deed. Om de paar minuten controleerde ze haar telefoon en begon ze na 20 minuten af te tellen, nog 10 minuten, nog 5 minuten. Werd er niet echt opgewonden van. Ze moest dan ook met twee handen aan de slag om het op tijd af te maken :/

Maar ze ziet er gelukkig goed uit :P en ze kwam haar afspraken na.. Nog een derde keer? Nee!

Commentaar

twee dagen geleden bij julia geweest. achter het raam ziet ze er echt uit als een poppetje.
                            Als de kleren uit gaan komen haar prachtige borsten tevoorschijn, lekker kontje, klein beetje buikje..Heerlijk kleurtje en schattig koppie. Qua enthousiasme heb ik betere gehad, maar ja als ik haar was zou ik ook niet blij zijn als iemand als ik voor 30 euro zich leeg kwam pompen in me...
                            Grtoter nadeel vond ik zeer wazig geschoren kutje; buitenom alles kaal en alles rondom kutje zelf staat nog..
                            Niet erg sexy..

Commentaar

Echt slechte ervaring bij haar !
                              ik kom heel moeilijk klaar, ale het duurt bij mij soms wat langer dan normaal vooral als ik het met een robot moet doen
                              en zij was duidelijk een robot, ze vroeg zelfs waarom mijn jongeheer niet meewerkt !!!
                              Uiteindelijk was ik het moe en maar weg gegaan, niks klaargekomen, want ze wou duidelijk alles snel snel !!!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door silverspeed2012 Bekijk bericht
                                Echt slechte ervaring bij haar !
                                ik kom heel moeilijk klaar, ale het duurt bij mij soms wat langer dan normaal vooral als ik het met een robot moet doen
                                en zij was duidelijk een robot, ze vroeg zelfs waarom mijn jongeheer niet meewerkt !!!
                                Uiteindelijk was ik het moe en maar weg gegaan, niks klaargekomen, want ze wou duidelijk alles snel snel !!!
                                Zo ging het bij mij ook. Ze ziet er erg goed uit alleen eenmaal op de kamer maakt ze zich er zo snel mogelijk vanaf en ligt ze ook nog te klagen als mijn gereedschap niet meewerkt..

Commentaar

Daar had ik de laatste keer ook last van! Wat een dienstkloppertje!
                                  Haar telefoon heeft steeds meer aandacht dan de klant. Wordt tijd dat zij snel vervangen wordt!

Commentaar

Gisteren ook bij haar naar binnen gegaan, op ´t eerste gezicht ziet ze er goed uit. Komt door haar aantrekkelijke kleurtje.
                                    Ze heeft wel een buikje maar dit komt niet als onaantrekkelijk over. Pijpen is matig, neuken is ok maar alles te plichtmatig en niet heel bijzonder maar ja wat wil je ook voor 30 euro.

Voor mij absoluut geen herhalingsgevaar.

Commentaar

Julia is ook een dame die de eene naar de andere klant afwerkt voor 30,- Euro
                                      Is volgends mij en ook andere het mooiste meisje in de A-strasse en daarom heeft ze ook de meeste klanten lang staat ze ook niet voor het raam komt de volgende klant al langs bijna het zelfde als de dame er naast Alena ook erg mooi.
                                      En best veel klanten.
                                      Vrijdag en Zaterdag avond zijn ook de 2 avonden dat de dames het meeste geld verdienen en het liefst zo snel mogelijk ook !

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 27, Julia(uitstekend)

Gisteren na lange tijd weer eens aan de wandel gegaan. Ik was er rond 9uur, redelijk druk in de straat, zowel dames als flaneerders. Gekozen voor Julia. Dit is echter niet de griekse Julia, Maar de roemeense van 22 meteen aan het begin links komende vanaf de Griek op de hoek. Beeldige jonge meid om te zien. 30 euro voor het standaard pakket. Ik naar binnen... Spreekt redelijk duits, Ik ben meer van de dames die je goed vast kunt pakken maar ze heeft een superlekker slank figuur! Borsten om van te smullen, zelf zei ze dat iedereen dacht dat ze silicon waren, ze ontkende echter, en ik heb ook niets van plastic gevoeld. Is al 3 jaar werkzaam in Aken zei ze. We gingen meteen aan de slag... Ik had even warming up nodig maar nadat ze even oraal een tandje had bijgezet was hij gebruiksklaar. Ze keek me niet aan tijdens het pijpen, minpuntje... Ze is vervolgens op me gaan zitten, iets wat heerlijk was. Door haar slanke postuur koste het haar moeite als ik aanzette, terwijl ik normaal geschapen ben. Denk wanneer een echt groot kaliber langs komt ze het heel zwaar krijgt. Daar waar ze me bij het pijpen niet aankeek, was ze nu beetje overdreven aan het glimlachen als er contact was, weer een minpuntje... Na een paar minuten stellungswechsel, doggy. Ook hier in het begin weer t easy schatzi easy, ze had duidelijk moeite. Gelukkig paste hij al vrij snel. Ik voelde dat het einde in zicht was en vlak voordat ik kwam ging haar mobieltje, ze nam op en schreeuwde iets onverstaandbaars. Ik weigerde te stoppen, sterker nog ik stootte extra hard wat een heerlijke kreet bij haar teweegbracht, ik dacht letterlijk fuck it. Alles netjes in het jasje, inpakken en wegwezen. De gebruikelijk smalltalk, en ze was erg vriendelijk, eerlijk is eerlijk, maar geen herhalingsgevaar.
                                        Once you pop you can't stop...

Commentaar

Koud wandelweer vandaag, ook in de Antoniusstrasse ... Julia deed ondanks de buitentemperatuur onmiddellijk de deur open toen ik haar passeerde (eerste deur die je tegenkomt ook als je de straat inwandelt). Mooi uiterlijk, diensten niet meer dan gemiddeld. Noemt je de hele tijd 'baby' en lijkt niet echt helemaal aanwezig te zijn. Kan me dus aansluiten bij de andere recensies.