Aken, Antoniusstrasse 15, Eli

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Aken, Antoniusstrasse 15, Eli

Gisteravond in de strasse geweest, of nouja eerder in de nacht. Wat me opviel was dat er rond 24uur een heleboel lekkertjes zitten die je rond een uur of 20h normaal niet zit. Na een paar keer rond te hebben gelopen moest ik wel even bij Eli binnenstappen. Ze had vanuit het raam al een paar keer op een hele leuke manier mijn aandacht getrokken (anders dan de meesten die denken door het uitsteken van een tong aandacht te kunnen trekken).

Laat ik maar stellen dat dit de beste ervaring met een dvp is die ik ooit heb gehad (waar dan ook!). Eerst 20 minuten zitten babbelen, daarna alles heerlijk afgewerkt en daarna nog 20 minuten liggen na genieten. Haar gezicht is echt precies mijn ding en haar extraversie raakt bij mij een gevoelige snaar. Al met al het aanbevelen waard!

Re: Aken, Antoniusstrasse 14, Eli(uitstekend)

Was gisterenavond rond 10 uur in de strasse, moet zeggen redelijk wat vrouwkes aanwezig. Enfin nu even over Eli. Ik zag haar staan, en dacht dat moet haar zijn. Lees namelijk altijd voor ik ga nog wat recensies op deze site. Moet zeggen mijn voorganger op deze site met zijn recensie heeft niet gelogen. Ziet er naar mijn smaak top uit. Zwarte lange krullende haren, redelijke boobies, en een goed figuurtje. Zeker toen ze uit de kleren was. Echt vriendelijk bij binnenkomst, een aantal kusjes en heel lief vertellen over van alles en nog wat. Ze zegt dat ze 25 is en uit Albanië komt. Ze zou ongeveer 3 maanden daar zijn nu, en nog maar 1 maand blijven. Maar goed, uitgekleed en gaan liggen. Ze kwam lekker boven op me liggen en maar praten. Heel fijn overigens. Toen op een gegeven moment na een minuutje of 10 zegt ze. En nu aan het werk, en begint me toch wel redelijk goed te pijpen. Ze spreekt overigens redelijk Engels en een beetje Duits.
    Daarna zij vanonder, oh wat een lekker uitzicht.
    Gewisseld van positie, op zijn hondjes, man man dat was eigenlijk nog beter dat uitzicht.
    Maar goed op een gegeven moment heeft ze het dan maar handmatig afgemaakt. Het lag absoluut niet aan haar dat ik niet in haar kon klaarkomen.
    Ze vroeg 30 toen ik binnenkwam, maar heb haar 40 gegeven. Echt absolute top. En dan bedoel ik echt het geheel. Uitzicht, GFE en sex.
    Behandel haar met respect.

Cuba-fan.

Commentaar

Als huis nr. 14 "Casa Blanca" is (ik kijk zelden of nooit naar de huisnummers ), ben ik ook vanavond bij deze Eli binnen geweest (letterlijk en figuurlijk ), dat was al zo ergens tussen 18.30u en 19.00u (redelijk vroeg dus nog) ik was de eerste klant vanavond zei ze. Zij voldoet verder aan de beschrijvingen hier, dus lange zwart krullende haren, redelijke boobies en 'n lekker klein figuurtje (ik schat dat ze 1.60m is), ze zei ook dat ze uit Albanië komt .
      Service was goed (maar vingeren mocht ik haar niet) al met al 'n vriendelijk meisje, zal haar zeker weer 'ns bezoeken.

Commentaar

Wist niet zeker of ik dit mocht vermelden op dit forum, waar iemand woont.
        Maar inderdaad ze woont in *****, dus dit is ze echt.
        Heeft ze tegen jou nog iets gezegd over hoe lang ze nog in Aken blijft?

Cuba-fan.

Commentaar

Oeps, wist niet dat de woonplaats hier vermelden niet toegestaan is, maar is bij nader inzien ook maar beter zo.

@Cuba-fan: tegen mij heeft ze niets gezegd over hoelang ze nog in Aken blijft.

Commentaar

Vandaag vroeg in Aken om 13 uur. Veel lege ramen, maar toch wel een aantal leuke dames(en een stuk of 10 wandelaars). Eli viel me meteen op, mooi koppie, prachtig haar, goed figuur, maar vooral haar geile blik lokte me wel. Nog even de straat doorgelopen en toen toch maar naar Eli.

Ze vroeg 30€ voor pijpen, helemaal naakt, anfassen, en drie standjes. Eerst onder even voorgesteld en daarna naar boven. Na betalen(heb 40€ gegeven, 30€ vind ik toch wat weinig hehe). Eerst op de bank kwam ze op mn schoot zitten en begon passioneel te knuffelen en zoenen Daarna toch maar uitkleden en op bed, pijpen doet ze volgens mij alleen met condoom(haar grote vriend zegt ze), maar was wel erg goed, zo'n 10 minuten. daarna missionaris zo'n 5 minuten, toen op zn hondjes zo'n 5 minuten, toen even mogen vingeren(ze bracht m'n hand er naartoe) en toen afgemaakt met missionaris. Toch al met al iets langer dan een half uur, maar dat lag mss aan de fooi vooraf

Ze is 28 uit albanië. Ze is mooi kaal geschoren. borsten zijn wel mooi alleen niet echt strak meer, maar toch lekker (echt). Klein zo'n 160 cm en mooi kontje

Ze is ontzettend lief, spreekt gebrekkig duits, liefst spreekt ze engels.
            Kortom wat mij betreft een aanrader.

Commentaar

Vandaag ook bij deze Elli geweest omdat mijn favoriete dame bezet was.
              Ik kan mij aansluiten bij de vorige recensies.
              Het is een heel innemend meisje dat een uitstekende service biedt.
              Tegen mij zij ze dat ze uit Spanje komt.
              Omdat ik echter toch meer op jonge strakke meisjes val voor mij geen herhaling, dat ligt echter zeker niet aan haar.

Commentaar

vandaag ook even binnendewipt bij deze eli ze zei dat ze 25 was en dat ze nog hoogstens een maand of zelfs een week ging blijven ;maar ik schat haar ouder omdat ik vroeg hoe oud ze was en ze antwoorde niet snel en begon zelfs te lachen enfin het pijpen was uitstekend met condoom daarna doggy en misionaris was niet slecht maar ze heefd het toch hand matig afgemaakt omdat ik niet klaarkwam in haaar ;verder ze is heel lief en probeert u altijd gerust te stellen en ze kust ook tijdens de handelingen das ook wel plezant

Commentaar

Ik was gistermiddag ook weer bij haar, tegen mij zei ze dat ze nog 'n week zou blijven, en dan terug zou gaan naar Albanië. Met de vraag of zij naderhand ook weer 'ns zou terugkeren naar Aachen was ze 'n beetje vaag, maar zoals 't ernaar uitzag, wat ik ervan kon begrijpen, niet meer , en dat ze nu permanent in Albanië zou blijven.

Ik vroeg haar ook nog (niet dat 't er wat toe doet) of ze dit werk ook in Albanië ging doen, daar zei ze (ook weer vaag) van niet, maar iets in "industry".

Commentaar

naar mij zij ze oook dat ze maar 1week zou blijven en dat ze terug in italie zou gaan waar ze pizzas zou bakken ze verbleef er al jaren in italie en werkte in horeca;een super vriendelijk meisje iedergeval

Commentaar

Hallo, ik was gisteren in Aken en heb Eli weer bezocht. Het was niet mijn eerste keer bij haar en zowel voor gisteren als voor de andre keren klopt alles wat boven geschreven is.

NB voor Moderator : tegenwoordig werkt Eli tegenover bij n° 15 (denk ik)

edit solemate: verhuisd, bedankt voor de info...

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 15, Eli(uitstekend)

Ook ik kom regel matig bij Eli
                        en idd alles wat hier boven staat klopt is alleen maar 1 nadeel bij deze meid
                        ze blijft zeggen dat ze terug gaat naar albania terug naar haar zoontje
                        en dat ze hem dan mee neemt hierheen.
                        maar dit is puur een zielig lul verhaal om de klant meer geld uit de beurs te kloppen

verder is ze wel erg lief en doet ze alle afspraken na komen

Commentaar

Aan het werk...
                        X