Aken, Antoniusstrasse

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Aken, Antoniusstrasse

Naam: Aken, Antoniusstrasse

Adres: Antoniusstrasse, Aken

Aard: raamprostitutie

Prijzen: vanaf EUR 30,- voor een standaardbehandeling pijpen en neuken

Algemeen:
    Afhankelijk van dag en tijdstip zijn er tussen de 5 tot 40 dames aanwezig. Gemiddeld zijn deze minder aantrekkelijk dan de dames in de Duitse clubs. Ongeveer een kwart is Afrikaans. Verder Oost-Europese dames, Thaise dames, Latijns-Amerikaanse dames, enkele Duitse en Nederlandse dames en enkele Griekse en Spaanse dames. Let op dat sommige Thais dames transseksuelen zijn.
    De doorstroom is groot. Dagelijks nieuwe gezichten en dames die zijn verdwenen (elders gaan werken of gestopt). Ook wisselen de dames vaak van raam. Daar moet u bij het lezen van de recensies rekening mee houden.

De ervaring van de recensenten op Hookers is dat de Duitse en Nederlandse dames in de Antoniusstrasse over het algemeen slechte service verlenen. Ook de service van donkere/Afrikaanse dames wordt over het algemeen beneden de maat gevonden. Over het algemeen zijn onze recensenten het best te spreken over de Latijns-Amerikaanse, Oost-Europese en Thaise dames. Ik stel hier telkens uitdrukkelijk dat dit 'over het algemeen' geldt. Uiteraard zijn hier (zowel in negatieve als positieve zin) uitzonderingen op mogelijk. Beschouw het als kansberekening. Bijvoorbeeld de kans dat u een goede ervaring hebt is groter bij een Oost-Europese dame dan bij een Duitse of Nederlandse dame.
    Gemiddeld vindt men de service in de Antoniusstrasse beter dan bij raamprostitutie in Nederland. Maar ook in de Antoniusstrasse zitten dames die hun klanten volledig uitpezen - voor alles geld bijvragen en daar uiteindelijk weinig voor doen. De kans hierop is het grootst bij Afrikaanse dames.

Plattegrond:

[IMG]www.hookers.nl/adimg/97/llantoniusstrasse01.jpg[/IMG]

Re: Aken, Antoniusstrasse

Laatste keer was ik op zaterdagavond in de Antoniusstraat. Er waren ongeveer 4 echte Thaise vrouwen en 4 omgebouwde. Verder een stuk of 8 zwarte vrouwen, ook hier denk ik dat mijden het beste is zoals voor vrijwel alle zwarte vrouwen geldt, slechte service. Wel ik val niet op zwarte vrouwen maar heb het wel een paar keer geprobeerd. Altijd waardeloze service, geen enkele uitzondering. Dus voor mij nu mijden. Latijns Amerikaanse vrouwen zijn mooier en hebben meestal betere service.

Verder waren er ongeveer 20-30 blanke vrouwen. Als ze echter een klant hebben dan zijn de ramen leeg. Al met al denk ik dat er altijd wel tussen de 20-40 vrouwen aanwezig zijn maar 25 gemiddeld lijkt mij wel een goede schatting.

De oosteuropese en zijdeuropese dames geven goede service voor 30 euro. Ik heb er nu twee griekse, een hongaarse en een Tsechische gehad die allemaal goede service gaven. Ik kijk dan ook niet alleen naar het uiterlijk maar vooral naar de ogen en de attitude. De super arogante dames die denken dat ze fotomodellen zijn mijd ik liever. Dan maar een 8 ipv een 10 maar met goede service. Dit werkt in alle raamdistricten zo.

Tiffany

Commentaar

De bezetting hangt erg af van de tijd en dag.
      Overdag is het aantal blanke dames zeer klein veel negerinnen veel thaise. in de avonden veel blanke oost-europese vnl. Roemeens maar ook diverse andere nationaliteiten. genoeg donkere dames en een stuk minder thaise maar toch nog altijd boven de 5 stuks.
      in de weekenden zaterdag en zondag is het het beste maar het aantal dames kan op 10 minuten tijd enorm variëren dus als je iets ziet en de keus is goed wacht niet te lang want heb het vaak meegemaakt dat het binnen 15 minuten afgelopen was met meer als 20% aan dames.
      op een gemiddelde avond toch altijd keuze uit ongeveer 45 dames als het druk is rond of boven de 65 schat ik

Commentaar

Welke van die Thai nu zijn transseksueel? Ik ben er nog geen tegengekomen.

Ik ga tegenwoordig niet meer na 9 uur 's avonds. Zeker in het weekend. Dan lopen daar veel te veel groepjes vreemd volk rond. Zo zal ik ze maar noemen. Gewoonlijk staan ze in groep bij de ramen van de Oost-Europese dames praatjes te slaan met die dames. Niet dat ik er bang van ben of dat ik wordt lastiggevallen maar je gaat toch nergens binnen waar zo een groepje van 4-5 man voor het raam staat.

Commentaar

Kijkmissie

Omdat ik toch in de buurt was (Limburg) ben ik vanmidddag even op kijkmissie geweest naar de Antoniusstrasse in Aken. De euregiobahn (kleine beginletter), een soort sprinter met dieseltractie, brengt nieuwsgierige wandelaars in een half uurtje van Heerlen naar Aken. Daarna, gebruikmakend van een printje van Google Maps, zo'n 20 minuten lopen et voilà. Makkelijk te vinden, deze straat.

De Antoniusstrasse is qua uitstraling te vergelijken met de veel bediscussieerde Haagse Doubletstraat, maar is wel breder en toegankelijk voor auto's. Het was aan het eind van de middag en er was niet besonders viel Betrieb. Ik was zo ongeveer de enige wandelaar en werd door de aanwezige dames dan ook nauwlettend in de gaten gehouden en af en toe uitnodigend toegeroepen .

Ik heb ergens gelezen dat deze straat ongeveer 50 ramen telt en dat kan wel kloppen. In totaal telde ik 19 dames die hun diensten aanboden. Het aanbod heeft een hoog derdewereld-gehalte (latina's, afrikanen, aziaten). Niet helemaal mijn favoriete types. Er waren ook wat Europese vrouwen, waarvan de herkomst zo op het oog niet overwegend Oost-Europees was. Meer Duits en Nederlands, denk ik.

Ik had niet het voornemen om een dame te bezoeken, tenzij ik zo'n type zou zien waar je in één klap ondersteboven van raakt. Alles bij elkaar heb ik drie dames aangetroffen waar ik, als de nood hoog was geweest, het wel mee had willen doen: twee jonge blondjes en een donkerharige dame met een opvallend lekker figuur (waarschijnlijk een latina).

Omdat ik nog een terugreis per trein van vier uur, naar de Randstad, voor de boeg had, kon ik helaas niet blijven tot de avond . Dan zal het ongetwijfeld sfeervoller zijn en (zo las ik hier ergens) dan zijn er ook meer Oost-Europese dames .

Vond het wel een leuke excursie. Hoop er nog eens terug te komen bij avond. Maar eerst wil ik eens kijken in Duisburg en Oberhausen.
          And then, God created Bulgarian women........

Commentaar

Ik denk dat red label in de middag of vroege avond in de strasse is geweest dan klopt dit beeld 100%
            in de avonden is het aanbod echter stukken beter geloof mij maar.
            ook het verhaal van de in groepjes rondhangende jongeren van voornamelijk belgische/arabische afkomst klopt hellaas.
            Maar ja voor 30 euro zo een pakket aan diensten kun je natuurlijk niet te veel eisen stellen.
            en nogmaals in de avonden is het aanbod gewoon goed te noemen voor deze prijs.

Commentaar

Re: Kijkmissie

Oorspronkelijk geplaatst door Red Label Bekijk bericht
              Ik was zo ongeveer de enige wandelaar en werd door de aanwezige dames dan ook nauwlettend in de gaten gehouden en af en toe uitnodigend toegeroepen .
              Red Label schrijft een m.i. heel treffende situatieschets voor de Antoniusstrasse zoals het er in de loop van de middag doorgaans is. Een gezapig om niet te zeggen lamlendig sfeertje. Een stuk of 20, 25 dames die zich aanbieden, veelal niet heel veel zaaks. Een stuk of 5 wandelaars, waarvan er 4 zijn die er zich schijnbaar altijd ophouden. Dus, als jij dan dus die vijfde bent, dan krijg je echt wel alle aandacht van de dames. Ze lokken je nadrukkelijk door op hun ramen te tikken of door die ramen open te zwaaien en tegen je te beginnen te praten. Donkere meisjes houden er een vast scala aan zinnen op na: “Schatzi! Schatzi! Komm! Eine Frage! Komm ficken!” en als je dan stug doorstapt komt er nog een “Arschloch!” achteraan. En als je 5 minuten later weer de andere kant op loopt hetzelfde ritueel – andermaal eindigend met “Arschloch!” En dat dus bij haast elke zwarte dame.
              Er zitten op dat tijdstip inderdaad heel wat nooit-van-mijn-leven dames, maar toch altijd ook wel minimaal een stuk of twee, drie waarmee het zou kunnen lukken.

Vanaf een uur of acht ’s avonds wordt het inderdaad heel anders. Dan vangt het merendeel van het jonge aantrekkelijke spul met hun dienst aan, ik schat dat er dan toch al gauw wel een stuk of 30, 40 OE dames zich aanbieden, daar valt altijd wel een keuze tussen te maken.
              Vanaf dan wordt het ook drukker met wandelaars, alhoewel wandelaars hier niet helemaal een correcte term is omdat ze er de voorkeur aan lijken te geven zich groepsgewijs te verplaatsen in langzaam voorttuffende BMW’s. Vaak schalt er harde Bosporus rock uit hun wagens. Mensen met Marokkaanse roots zie je in de Antoniusstrasse relatief minder dan in Nederland(se raamprostitutiebuurten). Ze zijn er echter wel, en vaak rijden ze dan in auto’s met een Nederlands of Belgisch nummerbord.
              De auto’s kunnen de strasse maar aan 1 kant in, en moeten er ook aan dezelfde kant weer uit. Dat leidt nogal eens tot opgewonden situaties wanneer aan het eind van de strasse de veel te grote wagens gekeerd moeten worden. Als wandelende wandelaar kun je op zo’n moment maar beter je niet al te sterk op je rechten als voetganger beroepen.
              Tegen de tijd dat het 10 uur ’s avonds is waan je je in een orientaalse bazar. Zeker op warme dagen. Op een bepaalde manier is het zeker gezellig. Maar Duitsers voelen zich er dan een beetje “unheimisch”. En ik eigenlijk ook wel.
              Er is buitengewoon veel interactie tussen de bereden wandelaars en de dames, met af en toe opmerkelijk lange gesprekken aan het raam waarbij de dames ook zoenen en liefkozen. Persoonlijk leg ik dat dan uit als dat dergelijke dames blijkbaar intieme banden hebben met die types. Dat doet me dan twijfelen aan hun onafhankelijkheid/vrijwilligheid, en dat vind ik reden om mijn euro’s liever bij een ander te besteden.

Om 9 uur in de ochtend is de Antoniusstrasse niet zo heel anders als in de middag. Ietsje stiller wellicht nog. Maar ook dan zijn de ramen dus toch al enigszins bevrouwd, en ook dan zijn er altijd wel 1 of 2 of 3 mogelijkheden op een leuke voltreffer. Kom daar maar eens om in bijvoorbeeld de Flasshofstrasse om die tijd.

Commentaar

Ja dat vind ik net vervelend 's avonds. Vooral in het weekend. Van die groepen Oost-Europese mannen die daar de hele tijd met dames aan het raam zitten te praten. Daar ga je als potentiële klant toch niet meer binnen.

Laatste keer zat ik namiddag op de hoek bij die kebab/pizzeria zaak. Van daar heb je een prima zicht op het raam van Cosmina. Die had daar om 6 uur namiddag klanten aan de lopende band. Op een uur tijd zag ik daar 5 klanten binnengaan. Die stond geen 5 minuten aan het raam of er ging weer eentje binnen. Minder dan 15 minuten per klant. Al de andere ramen daarlangs niks klanten.

Van anderen vraag ik mij soms af hoe ze hun huur kunnen betalen. Er vertelde mij eentje dat ze elke dag 115€ moest betalen. Aan 30€ moet je dan 4 klanten hebben om je huur te betalen. Heb je nog niks verdient.

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse WAARSCHUWING OMTRENT PARKEREN IN DE BUURT!

Vannacht rond 01.00 uur (na mijn adembenemende bezoek aan Simona, zie mijn recentie elders op dit forum) kwam ik toen ik naar huis wilde gaan voor een onaangename verrassing te staan: mijn auto was verdwenen! Aangezien op de betreffende plek een "haltverbot" geldt, kreeg ik het vermoeden dat mijn auto was afgesleept. Een telefoontje met de politie bevestigde mijn vermoeden, dus hij was gelukkig niet gestolen! Ik heb me vervolgens door een taxi naar de "Abschleppdienst" laten brengen en tegen CONTANTE betaling van bijna 150 euro mijn auto terug gekregen. Daarnaast moet ook de boete (25 euro) nog betaald worden! Hierdoor viel mijn bezoek aan Simona deze keer ongewild een stuk duurder uit dan normaal.

Bij deze wil ik dus iedereen waarschuwen om de auto absoluut NIET te parkeren op de T-splitsing van de Nikolausstrasse en de Kleinkölnstrasse. (De Antoniusstrasse is een zijstraat van de Nikolausstrasse). Als je de Nikolausstrasse van beneden naar boven rijdt (bergop), rij je als het ware tegen een gebouw in de Kleinkölnstrasse aan, en precies op deze plek aan de zijde van dat gebouw stond mijn auto. In de diverse omliggende straten zijn inderdaad veel "parkverbot" en "haltverbot" borden en kun je als je pech hebt een boete van 10 a 15 euro krijgen. Maar als je je auto op deze specifieke plek parkeert, staat hij blijkbaar dusdanig hinderlijk dat een vrachtwagen (of bijvoorbeeld brandweerwagen) de bocht niet krijgt gehaald, waardoor de politie deze keer besloot om mijn auto te laten afslepen. Laat mijn stommiteit voor jullie allen een waarschuwing zijn, want op deze plek staat zeer regelmatig een auto (ondanks het stopverbod dat duidelijk staat aangegeven). Ik dacht dat parkeren op deze plek 's nachts niet zo'n vaart zou lopen (het Ordnungsamt controleert 's nachts bijna nooit) en ik heb ook al meerdere keren op deze plek gestaan, maar vannacht was ik ineens de klos. Ook al controleren de mensen van het Ordnungsamt 's nachts bijna nooit, de politie rijdt 24 uur per dag door de stad en vannacht dus toevallig langs mijn auto! Zelfs na mijn telefoontje met de "Abschleppdienst" wilde iemand met een NL-kenteken op die zelfde plek parkeren! Nadat ik vertelde wat mij was overkomen, koos de man eieren voor zijn geld en parkeerde zijn auto ergens anders. En jullie zullen begrijpen dat mijn auto daar vannacht in ieder geval voor het laatst heeft gestaan, ik kies de volgende keer toch een veiligere plek.

Goeie tip! Flink balen voor jou, dus extra bedankt voor de info. (A)

Commentaar

Ja dan heb ik geluk gehad heb hem laatst in de mefferdatisstrasse geparkeerd vlakbij de snackbar.
                    Alleen blijkbaar net buiten het gebied waar het eigenlijk niet mag maar waar wel altijd alles gewoon open staat achter de rij geparkeerde auto's bij terugkomst een boete van 15 euro.
                    Nu is dat niet zo duur maar voor sommige mensen is het thuis moeilijk uit te leggen er ligt trouwens op 200 meter afstand een grote parkeergarage ( waar ik nooit parkeer trouwens )
                    Heb voor de avonden een andere plek op 2 minuten lopen van de strasse en zet hem vaak ook in de strasse. Heb ik ook nog nooit parkeerpolitie gezien trouwens
                    Maar wees ook gewaarschuwd voor de parking genaamd grosskoelnstrasse ook op 3 minuten afstand van de straat.
                    heb hier eens mijn auto gewoon op een doordeweekse avond gezet met een paar kameraden gewoon effe terras op in Aachen.
                    En bij een stiekeme verkenning van de strasse effe langsgelopen rond 23:00 en ja hoor parking grosskoeln compleet afgesloten om 23:00 ja daar sta je dan
                    Hotel gepakt en wezen stappen in Aachen met een leuk wipje achteraf leuk maar niet echt de bedoeling.
                    Dus wees ook hier voor gewaarschuwd!!!

Commentaar

Nou bij deze mijn berichtje hier! Na eigenlijk deze week voor het eerst in de strasse te zijn geweest, namelijk afgelopen 2e paasdag en vandaag, durf ik wel te stellen dat dit voor mij een blijvertje is (vooral vanwege de prijs/kwaliteit: gewoon even snel ontspannen voor €30). Zoals jullie waarschijnlijk hebben kunnen zien heb ik al over 3 dames een recensie geplaatst en deze ervaring geeft me de volgende mening over de strasse.

Ten eerste vond ik de algemene sfeer wat irritant, vooral overdag heb je aan weerszijden van de straat nogal wat winkelend publiek die het vooral ook interessant vinden om de "wandelaren" uit te kijken. Daarbij kan het soms erg druk zijn met mannen en moet je uitkijken om niet tegen elkaar aan te botsen.

Ten tweede verschilt de vriendelijkheid en service van de meiden erg. Dit kunnen jullie lezen in mijn recensie maar ik wil hier graag nog een paar dingen toevoegen. Een aantal dames zijn zeer agressief in het aantrekken van klanten en daar heb ik het persoonlijk niet zo op. Ik bedoel, als er tegen de ramen wordt geslagen of tot in den treuren "kom mal schatzi" ondanks dat je nein danke hebt gezegd dan hoeft het bij deze dames voor mij al niet meer. (Dit geld overigens niet voor de meesten en al helemaal niet voor de oudere dames (als ze zelf 60 zijn begrijpen ze wel dat ik geen interesse heb), deze laten je met rust).

Dan de dames zelf. De jonge dames (18-30) zijn vooral oost-europees, roemeens bulgaars noem maar op en bieden vaak weinig service. Dit heeft absoluut niet met leeftijd van de wandelaar te maken want ik als jonge gozer ervaar dezelfde desinteresse en golddigger mentaliteit bij deze dames. De afrikaanse dames (alle leeftijden) zijn niet zo mijn ding in de straat. Over het algemeen vind ik ze te "mollig", laat ik zo maar uitdrukken. De Thaise dames in de straat zijn over het algemeen over de 30jr. en bieden naar mijn idee betere service, helaas zijn er maar weinig schoonheden.

De rit er naartoe via Heerlen en weer terug is goed te doen en niet moeilijk (een keer navi gebruiken en toen had ik het door). Natuurlijk heb ik van goed advies gebruik gemaakt en geparkeerd in Buchel.

Laat ik even voor de mensen die nog nooit zijn geweest uitleggen hoe je er komt vanuit de parkeergarage Buchel:
                      -Loop aan de korte zijde van de parkeergarage uit, dus niet de kant van de auto ingang
                      -ga direct rechts
                      -20m verder weer rechts en je bent bovenin de strasse

Zo gemakkelijk is het en je auto staat veilig en zonder boetes geparkeerd (Buchel is trouwens 1€ per 30min tijdens winkeltijden en 1€ per 60min s'avonds en s'zondags.). Het enige wat mij nog een beetje irriteert is het feit dat er geen pinautomaten dichtbij liggen. De Sparkasse op de Ursulinestrasse heeft nog nooit bij mij gewerkt en dan ligt er nog eentje op de grosskolnstrasse maar ik heb geen idee of die s'avonds open is (pinautomaat is inpandig).

Dit zijn zo ongeveer mijn bevindingen tot nog toe. Maar ik zal bij deze de belofte maken dat, mochten er ander bevindingen belangrijk zijn, ik ze hier zal melden.

*Ik heb wel nog een vraagje, tot nu toe heb ik nog nooit iemand gezien op nummer 07, maar er hangt wel een blaadje op met Laila - Marokko. Ook heb ik meerdere wandelaars naar binnen zien gaan. Betekent dit dat de dames daar niet aan het raam komen maar alleen binnen blijven?

P.S. aangezien ik nu wel een beetje verslaafd ben aan dit straatje maar het nog nooit het s'avonds aanschouwd heb, ga ik morgen 8-4 nog een keertje van +/- 18u. Mochten er nog andere heren van plan zijn om te gaan, laat het me even weten, misschien kunnen we elkaar daar treffen en in ieder geval wat Nederlandse aanspraak hebben?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door OCD
                        Nu is het al een paar keertjes voorgekomen dat ik pas echt laat op de avond, eerder in de nacht zoals nu, tijd heb om naar Aken te rijden. Maar ik heb het nog nooit aangedurfd gezien de kans dat het daar uitgestorven is. Heeft iemand enig idee tot hoe laat en op welke dagen er wat te doen is in de strasse?
                        Donderdag/vrijdag/zaterdag is er nog tot 2:00 s'nachts genoeg te doen
                        beste tijd is tussen 22:00 en 24:00 uur i.m.o.
                        veel plezier

Commentaar

Vandaag weer ff aan Antonius geofferd. Auto gewoon in Büchel parkeren, eurootje kan r ook nog wel van af en is 24uur per dag open zonder afgesloten betaalhokjes. Een redelijk drukke avond, kwas r rond 8 a 9 uur zoiets. Maar niet zo druk als Pinksterzondagavond. T leek wel een markt. Moet voor de meeste dames echt een topavond zijn geweest want r gingen heel veel gasten naar binnen. Op feestdagen en met name op vooravonden daarvan is t straatje de laatste tijd erg druk naar mijn mening. Houdt daar rekening mee. Ik ben namelijk zelf ook niet van die gasten die zo wat half in het raam hangen. Dan loop ik liever een straatje om...
                          Once you pop you can't stop...

Commentaar

Een week geleden eens op een donderdagavond naar de Antoniusstrasse geweest.
                            Het was nog maar mijn tweede keer daar en aangezien de eerste keer nogal teleurstellend was, had ik niet echt hoge verwachtingen.

De eerste keer ben ik op een namiddag gegaan en het aanbod was echt triestig.

Dit maal de goede raad gevolgd van de andere forumleden hier en 's avonds geweest... een hemelsbreed verschil!
                            Meer dan genoeg aanbod en de dames zien er stukken beter uit.

Voor de 30€ die je betaalt moet je natuurlijk geen GFE ervaring zoeken maar de service was meer dan correct. Voor herhaling vatbaar!

Commentaar

Aachen is ook niet the place to be in de middag of ochtend het begint vaak pas tegen 20:00 leuk te worden soms ook eerder maar voor een uur of 7 zou ik nergens op hopen.
                              Maar als je er speciaal vanuit Alkmaar voor af bent gekomen had ik ook eerst effe gevraagd aan iemand die beter bekend is in die stad.
                              En volgens de dames heeft de hitte van de afgelopen dagen weinig goed gedaan voor de klandizie.
                              Dus logisch dat een groot aantal dames dan liever niet werkt dan de hele avond zich moet vervelen en op de kamerhuur toeleggen.

Commentaar

In de strasse zitten altijd dames alleen op het ene tijdstip iets meer als op het andere.
                                Houd maar gewoon aan dat het aanbod in de morgen en middag slecht is (tenzij je een liefhebber van Afrikaans of Thaise dames bent.
                                En je na 19:30 tot 02:00 (in het weekend blijven sommige dames idd. vaak wat langer) de beste kans hebt op een hoop van de betere dames.

Commentaar

Hey

Ik wild graag wat meer info over de Tabledance weten.
                                  Ben er tot nu toe 1 x geweest met wat vrienden, Juli 2010.

Zijn er ook al Hookers leden hier binnen geweest en misschien een privé lapdance ook hebben gehad ?
                                  Weet alleen dat het van af 30,- euro is,
                                  maar wat je voor de meer prijs kan krijgen niet!
                                  Ben hier namelijk wel nieuwschierig na

Wat me wel is opgevalen die keer dat ik er was met vrienden.
                                  Dat een van de meisje dag Maria ?
                                  Met een van de bezoeker naar boven ging om wat te drinker en wat te praten met veel gefleurd er bij,
                                  en dat ze opeens weg waren.

Na een minuut of 10 zag ik ze weer boven komen.
                                  Denk dat ze op de grond hebben gelegen.
                                  En ga er toch van uit dat dat een reden heeft om niet meer in het zicht te zijn
                                  van de andere bezoekers

Daarom wilden ik weten of er ook Hookers leden hier al eens binnen zijn geweest en misschien wat meer weten over de extra's wat deze club te bieden heeft !

Commentaar

Hier een link naar de website van de zaak:

http://www.tabledance-aachen.com/

Op de oude site stond dat het ook mogelijk is of was er vergaderingen te houden etc.
                                    Er is wel een tussenstuk dat je normaal niet snel ziet, tussen de table dance en waar de raam dames zitten waar een mooie (prive?) bar gevestigd is ( erg goed heb ik deze ruimte nooit kunnen bekijken maar ben er een paar keer langs gelopen toen iets open stond en ik iets kan zien.
                                    Misschien word deze ruimte ook gebruikt voor private party's maar zeker weet ik dit niet.
                                    Ik denk dat als de dame wilt en je extra betaald er altijd wel iets te regelen valt, maar dat je dan niet van de prijs moet schrikken ivm. de rest van de straat.

Commentaar

Vraag mbt prijs en duur: Antoniusstrasse - Aken

Gezien de FAQ geen antwoord bied mbt tot Aken, hoop ik dat het mij vergeven wordt dat ik de vraag hier in dit recensie georienteerde forum stel. Het is mij namelijk onduidelijk wat de kosten bedragen voor een bezoekje aan een prostituee op de Antoniusstrasse. Ik heb min of meer kunnen opmaken dat de prijs vermoedelijk 30 euro bedraagt, maar voor hoe lang?

Ik hoop persoonlijk op een langere periode dan die korte 15 minuten; ik vind het altijd zo`n zonde van mijn geld om 100 euro weg te gooien voor 30 tot 60 minuten; dan kan ik net zo goed thuis wat porn gaan kijken; daarintegen als ik voor 30 euro een half / heel uur aan de slag kan, dan begint het interessant te worden; vooral omdat ik eigenlijk voorspel een stuk leuker vind dan de sex zelf

Commentaar

Re: Vraag mbt prijs en duur: Antoniusstrasse - Aken

halbe stünde € 30,=... Maar volgens mij is dat afhankelijk van de dame; €30, 20 min komt neem ik aan ook voor (zoals in Duisburg).. Maar volgens mij betekent €30 klaarkomen is vertrekken

Commentaar

Re: Vraag mbt prijs en duur: Antoniusstrasse - Aken

De standaardprijs is in Aachen in principe 30 euro voor 20 minuten pijpen mc incl.
                                          neuken mc incl.
                                          In meerdere standjes neuken (maar verwacht dus ook niet de hele kamasutra door te gaan) en aanraken borsten bloot dus geen trucjes met toples is 20 euro extra want dan weet je zeker dat jij degene bent die in Aachen genaaid word
                                          Bij de meeste dames is pzc tegen meerpijs of niet mogelijk hetzelfde geld vaak ook al voor beffen sommige dames daargelaten.
                                          En idd. als je de standaardprijs betaald is klaarkomen bijna altijd vertrekken.
                                          Maar misschien als je bij veel dames van tevoren zegt bv. 40 euro voor een vol half uur zonder blabla, dat er genoeg zijn die dit ook doen.

Je kunt je geluk met onderhandelen wel eens halen bij sommige zigeuner dames vnl. boven aan de straat.
                                          Sommige donkere dames (maar wees voorbereid dat de kans op een koude kermis in Aachen dan wel vrij groot is)
                                          En sommige oudere dames als je geluk hebt maar daar moet je van houden.

En eigenlijk wil je nog meer voor dit geld als je hier krijgt moet je misschien een vaste vriendin zoeken