Aken, Antoniusstrasse 34, Maria

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Aken, Antoniusstrasse 34, Maria

Gisteravond, of beter gezegd vannacht gaan kijken of Simona eindelijk weer 'ns na 2,5 maand weer in 't straatje zou zijn, maar helaas (waar die blijft die eigenlijk?), toen ben ik maar 'ns 't straatje helemaal naar beneden gelopen zag ik helemaal beneden aan de rechterkant (van bovenaf gezien) een mooi donkerharig meisje zitten, zij had overigens nog zwarte nylonkousen aan.

Eens tot aan 't raam gelopen om nog effe wat nader te bekijken, opende zij 't raam en zei ze "hallo wie geht's, möchteste rein kommen? 30 Euro", ik oke, is goed.

Na eenmaal binnen op haar werkkamertje samen te zijn, wou ik ietsje meer licht aan hebben, was nogal donker binnen, maar dat wou zij niet, "da fehlt mir die Romantik" zei ze.

Goed, nadat we ons vervolgens uitgekleed hadden, en zij zich naast me gezet had op 't bed wou ik 'ns effe wat met haar kutje spelen, maar dat wou zij niet, zij had meerdere male mijn hand uit die buurt weggehaald toen ik weer 'ns die richting wou gaan. Dan maar 'ns wat aan haar tieten gevoeld (zij had mooie natuurlijke, niet te klein, niet te groot, gewoon normaal) en 'ns wat met mijn handen over haar mooie lijfje gewreven, zij had echt een wespentaille, zag er goed uit, heerlijk!

Hierna heb ik me 'ns laten pijpen, dat deed zij goed, vervolgens neuken, zij beneden ik boven. Hierbij wou ik dat ze haar schoenen uitdeed, maar dat wou zij ook weer niet, maar toen "junior" eenmaal bij haar binnen zat heb ik tussen "de bedrijven" door toch de mogelijkheid gezien om die van haar voeten te doen, natuurlijk volgde hierop wat geprotesteer van haar kant, maargoed. Vervolgens verder gegaan met neuken, zij heeft 'n heerlijk strak kutje dat moet gezegd(kan ook niet anders met dat slank figuurtje), heb haar kutje, op zijn "geenstijls .nl" gezegd al gauw "volgeblaft".

Na de zaken ging zij zich boven de wasbak haar kutje wassen, hygiënisch was ze dus ook, dat is positief. Bij het weer aantrekken van de kleren heb ik haar gevraagd hoe ze heette en waar ze vandaan kwam, "Maria, ich bin von Roemeniën" antwoorde ze.

Voordat we van de kamer gingen zei ze nog effe vriendelijk op zijn nederlands "dank je wel" tegen me (ik had haar vantevoren gezegd dat ik Nederlander ben). Na eenmaal buiten 't gebouw te zijn heb ik nog effe gekeken welk huisnummer ze zat, maar zag geen huisnummer, 't eerstvolgende, 'n beetje naar boven dus, was 32, dus ga ik er maar vanuit dat 't 34 was. Boven de deur van "34"(?) zag ik overigens nog in verweerde letters "Palm Beach" staan.

Zo, dat was mijn verslag van mijn bezoek aan Maria, een mooie donkerharige Roemeense met 'n mooi lijfje (qua leeftijd schat ik haar tussen de 25 en 30 jaar), maar haar spontaniteit vond ik al met al toch maar matig, en qua service was 't ook niet altijd zoals ik het graag had, dat is alles bij door mij hier eerder genoemde Simona vele male beter.

Re: Aken, Antoniusstrasse 34, Maria (goed)

-Maria
    -bij de tabledance
    -mooi donkerharig meisje
    -zwarte nylonkousen aan
    -goed duits

Mooie blauwen ogen en een zonebank kleurtje ook nog hé

Ja Maria werkt ook bij de Tabledance !
    Heb van haar nog een privé lapdance gehad de laatse keer dat ik er was.
    Heb dat mooie lichaam van haar, ook eens van korter bij kunnen bekijken
    Zeker niks mis mee...
    Dag dat ze Duitse was hahaha...maar ze is dus Roemeense !

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=57004&page=2

Commentaar

ow, dat wist ik niet dat zij ook nog bij de tabledance werkt, daar ben ik nog nooit binnen geweest, moet ik dat ook maar 'ns gaan doen

Maar afgelopen zaterdag zat zij achter 'n raampje recht tegenover (of misschien 'n beetje schuin tegenover, anyway) de tabledancebar.

Hoe jij haar beschrijft zou het inderdaad wel dezelfde kunnen zijn geweest waar ik afgelopen zaterdag bij op bezoek was, inderdaad 'n mooi donkerharig meisje met 'n zonnebankkleurtje. Het zit er dik in dat ik haar toch weer 'ns ga bezoeken, ondanks dat ik vond dat zij toch 'n beetje minder spontaan was, maar als ik weer aan afgelopen zaterdag terugdenk, en dat lekker slank lijfje met mooie koppie voor me zie, mjammie

Commentaar

Beste Medewandelaars,

Was gisteravond effe in het straatje na wat heen en weer gelopen te hebben en Maria gespot.
        Ze zat daar op een kruk samen met een ander meisje wat te kletsen en totaal geen interesse om contact te leggen.
        Na haar een paar keer gezien te hebben, besloot ik maar eens contact met haar te leggen.
        Ik moet eerlijk zeggen zelden zo'n knappe meid gezien te hebben, lange zwarte krullen nylon kousen en een geruit bloesje met behoorlijke inkijk.
        Wat zij gelukkig wel (tenminste geld voor mij persoonlijk) ze ging recht voor mij zitten bij het pmc.
        Daarna is zij lekker op mij komen zitten waarop zij gwoon op rug is gaan liggen het afgemaakt hebben.
        Tja wat kun je voor € 30 ook verwachten.
        Je mag alleen aan haar borsten komen, jammer.
        Als deze meid meer erotiek in de handelingen zou laten blijken zou ze een topper in het het "straatje"zijn.
        Was in ieder geval eel leuk vluggertje met zo'n knappe meid.

Commentaar

Gisteravond nog 'ns Maria bezocht, zij was i.t.t. eerdere keren bijzonder goed gehumeurd, was erg vriendelijk en spraakzaam.

Maar aan haar poesje komen mag nog steeds niet, had ze niet graag zei ze, oke, dan respecteer ik dat maar

Sex was weer uitstekend btw

Commentaar

Aan het werk...
          X