Aken, Antoniusstrasse 09, Alexa 25 (cz)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Aken, Antoniusstrasse 09, Alexa 25 (cz)

Vandaag voor het eerst sinds meer als 2 maanden weer eens aan de wandel gegaan.
    en het was zoals te verwachten rustig op een regenachtige dinsdag avond net voor 8 uur in de strasse.
    Niet veel zin meer als een half uur te wachten in dit weer en rondlopen.
    Dus na een paar rondjes langs toch weer wat bekende gezichten gekozen voor Alexa.
    Deze dame zat nu nog als enige in het pand zelf van de moulin rouge (de kamer moest bereikt worden via de hal en trap van het pand ernaast maar goed dit terzijde)
    Na een kort praatje bij de deur zei ze dat ze 25 was en uit tsjechie komt.
    Net op het moment van binnenkomst kwam het eerste echte lekkertje van de MR. al binnen maar had nu al gekozen.
    Nu kreeg ik van mijn keuze geen spijt hoewel Alexa normaal niet tot mooiste meiden in DIT pand zal horen is ze zeker ook niet lelijk.
    maar schat wel dat ze een zigeuner achtergrond heeft gezien haar donker voorkomen.
    Op de kamer is ze erg rustig ze waste zich voor ze aan de daad begon.
    Eenmaal op bed toonde ze toch ook wel bereid zijn te werken na lief strelen en knuffelen begon ze goed en lang te pijpen mocht ook naar ogenschijnlijk alle plezier van haar aan borsten en kutje zitten.
    De borsten schat ik trouwens op een grote C of kleine D maar met erg lange en dikke tepels niet zozeer de tepelhof maar de tepels die een beetje als champignons uitsteken.
    Neuken was ook zeer goed en met overtuiging dus wil je gewoon eens een normaal goed meisje hebben is zij zeker een aanrader, ze zei pas 2 weken in Aachen te werken.
    En op de vraag hoe het haar beviel reageerde ze niet echt dus zou kunnen zijn dat ze over niet al te grote tijd weer weg is dus heren grijp je kans

Re: Aken, Antoniusstrasse 09, Alexa 25 (cz) (uitstekend)

Vandaag nog eens naar de antoniusstrasse gegaan,was druk en bijna alle ramen waren bezet. Na een paar keer heen en weer gegaan te zijn voor Alexa gekozen. Alexa had een geile wet look legging aan en na wat geregel naar binnen gegaan. Ze was erg relaxed en lief. Na wat strelen en blazen hield ze nog steeds haar geile legging voor me aan, net genoeg afgestroopt om haar lekker te nemen. Al met al lekker aan haar zitten, blazen en neuken in verschillende standjes, daarna rustig afmaken, voor mij echt een topper! Ze gaf aan nog 6 maanden te blijven. Overigens vind ik de schatting van de vorige post erg overdreven, zou max een b cup geven, maar dat mocht de pret niet drukken! Rest klopt overigens helemaal. Herhalingsgevaar groot.

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 09, Alexa 25 (cz)(uitstekend)

Heb deze dame al meer als een jaar nier meer gezien in de strasse ze heeft vorig jaar ook maar kort in dit pand gezeten om en daarna nooit meer gezien.
      Misschien is een andere dame met dezelfde naam in dit pand komen werken zal het binnenkort eens checken als ik weer ga wandelen.

Commentaar

Aan het werk...
      X