Aken, Antoniusstrasse 29b, Adriana

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Aken, Antoniusstrasse 29b, Adriana

Eergister "toevallig" in de buurt. Niet echt t idee om ergens naar binnen te gaan van te voren maar gewoon ff spazieren. Onderaan de straat richting table dance komende vanaf boven aan de linkerkant een meid, donker haar, slank, kleine tietjes... Lachte niet overdreven vriendelijk, ze had wel iets. Nog een keer gekeken en het erop gewaagd. Echter een super figuurtje wat voor mij de kamer betrad. Kleine maar stevige tietjes. Roemeense Adriana van 20 jaar, nu een maand werkzaam in Aken, althans dat wat ik er van begreep. Zoals wel vaker, een taalbarriere... Maar goed. Ze ging aan de slag, en hield vrij snel op met pijpen. Vlag en wimpel ontbraken nog echt maar toch wilde ze van start. Ze wilde eerst missio...oke... t ging allemaal wat plichtmatig moet ik zeggen, weinig spontaniteit. Volgens doggy afgemaakt, sneller dan gepland want t motiveerde niet echt, jammer. T was lekker maar niet voor een 2e keer, helaas. Na een aantal goede beurten nu een iets mindere, shit happens.

Edit Solemate: Deze dame werkt volgens mij op nr 31. Zit meestal links in het raam, een soms achter de deur...
    Once you pop you can't stop...

Re: Aken, Antoniusstrasse 31, Adriana (voldoende)

Afgelopen woensdag bij deze dame geweest. Ze kwam vriendelijk over, even geinformeerd naar de kosten en daarna binnen. Ze spreekt redelijk Engels. Ze praat overigens niet veel. Na mij te hebben uitgekleed en ik op bed lag, begon ze lekker met haar tong over mijn buik richting mijn tepels likken. Zij zat hierbij met haar rug naar mij toe. Kon wel aan haar tieten komen, en daarna had ik haar kutje ook al snel gevonden . Door het zuigen aan mijn tepels had ik al gauw een stijve, daarna deed ze CD erom en heeft ze nog even rustig gepijpt. Ik kreeg zin om haar kutje te likken dus ik vroeg, Can I suck your pussy? Dat was geen probleem en heb ik haar lekker kunnen beffen. Daarna missionaris geneukt, was goed, maar ik heb toch liever doggy. Ze heeft een lekkere kont en mijn pik zat weer gauw in haar kut. Gelukkig kreunt ze niet overdreven. Zachtjes begonnen en daarna haar flink hard doorgeneukt en hierop lekker klaargekomen. Het is mij dan ook prima bevallen ...

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 31, Adriana (goed)

Vanmiddag ook deze Adriana bezocht, gezien de tijd rond 17:00 was het erg rustig in de straat.
      Goede ervaring, mooi en jong meisje dat haar werk goed doet.
      Wel wat weinig enthiousme maar wel positief.
      Ik heb toch redelijk duits met haar kunnen praten, ze zegt echter niet veel.
      Wel herhalingsgevaar vooral vanwege haar perfekte figuurtje.
      Vandaag zat ze echter op nr. 29b.

edit Solemate: huisnr. aangepast, alhoewel ze even zo snel weer van kamer kan veranderen...

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 29b, Adriana (goed)

Vandaag Adriana gevonden op nummer 20b, spreekt redelijk duits nu ook wat italiaans.
        Mooi slank figuurtje met mooie strakke tietjes.
        Ik was er lang niet meer geweest.
        Pijpen was goed maar erg kort.
        Daarna neuken, zij op mij waarbij ze goed haar best deed.
        Vervolgens in missionaris afgemaakt.
        Ze is aardig en vriendelijk maar echt enthiousasme ontbreekt, het ging allemaal wat plichtmatig, ik stond dan ook na 15 minuten alweer buiten.
        Hygiene was goed zij waste zich na de daad uitgebreid.
        Herhalingsgevaar niet direct.
        De moderator mag een tatoe toevoegen dat kan ik hier niet veranderen.

edit solemate: bij deze getatoëerd

Commentaar

Aan het werk...
        X