Aken, Antoniusstrasse 03, Julia

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Aken, Antoniusstrasse 03, Julia

Laatst weer eens in de middag gelopen als je goed keek zat er her en der wel wat leuks.
    Maar mijn aandacht werd getrokken door een vrouw die ik er al jaren had zien zitten.
    Het was een iets rijpere dame ik schatte haar qua uiterlijk altijd Duits of tsjechisch.
    Uiteindelijk toch maar de gok gewaagd ze zat in de middag al met een glas wijn in de hand.
    maar ik dacht als deze dame hier al zo lang zit zal ze wel een uitstekende service hebben anders houd je het niet zo lang vol.
    Eenmaal binnen bleek ze uit Engeland te komen dit was wel een verrasing ik heb nog nooit een Engelse gehad dus altijd leuk om er weer een nationaliteit bij te vinken
    Alleen haar naam zou ook Judy kunnen zijn heb het niet precies gevraagd.
    Ma goed deze dame bleek hellaas erg gehaast.
    Er was niet veel tijd voor een goede kennismaking snel het bed op niet erg actief.
    Inmiddels bleek ook dat de dame niet rond de 38 was zoals ik haar had geschat maar na eigen zeggen 48.
    dit had ik niet verwacht een echte milf dus nou ja alles was voor die leeftijd in ieder geval nog redelijk strak.
    Het pijpen moet ik eerlijk zeggen was goed maar als je het rond die leeftijd nog niet kunt lukt het nooit meer.
    En het neuken ging ook goed maar er was volgens haar voor 30 euro de standaard prijs bij haar maar 1 standje mogelijk
    Nou ja toch maar gekomen maar deze dame moet het niet meer van haar leeftijd hebben haar uiterlijk ja er zitten dus ook mooiere dames en de service is dus eigenlijk ook slecht want maar 1 standje heb ik nog nooit meegemaakt in dit straatje.
    Al met al geen herhalingsgevaar voor de liefhebbers van Sm de hele muur hing vol met diverse zwepen en atributen maar neem je geld maar mee want deze dame doet zo al weinig voor het standaardtarief.
    Oh ja verder zit deze dame al jaren op de zelfde stek makkelijker kan niet het eerste raam van het eerste Pand dat uitkijkt op de lelijke betonnen muur vol graffitie.

Julia

Ben afgelopen week bij deze oude engelse milf geweest. Was wederom op zoek naar Simona. kwam haar tegen en ze viel niet tegen had in het begin mijn twijfels maar ze was welwillend.
    Neuken was oke en verzorgd pijpen was redelijk. Vind het wel lekker als een vrouw de benen stevig om mij heen heeft.

gr semibelg

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstasse 03, Julia (goed)

Er bestond al een topic over deze engelse Julia; uit archief halen?
      Is wel dezelfde!

H9876.

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstasse 03, Julia (goed)

Oorspronkelijk geplaatst door H9876. Bekijk bericht
        Er bestond al een topic over deze engelse Julia; uit archief halen?
        Dat heb je verdraaid goed onthouden, H.

Oude koe (lees: topic) uit de sloot gehaald, samengevoegd met deze nieuwe koe en meteen cupmaat in recensieformulier even aangepast (de schrijver had het niet ingevuld).

Overigens was de naam van deze dame in de oorspronkelijke topic July, maar Julia reken ik ook goed.
        Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 03, Julia (goed)

ken deze dame vrij goed.

ben in het verleden vaak bij haar geweest, heb me altijd goed vermaakt met haar.
          Is inderdaad al wat ouder, maar zeker niet mis.

Heb een paar jaar lang de trein met haar genomen naar Belgie, want daar woont ze, neemt elke vrijdag de trein en ik toe der tijd ook.

Omdat ik haar daar door beter heb leren kennen, vindt ik haar een spontane en lieve vrouw, die toch wel de tijd voor je nemen wil, doe haar maar de groeten van Marko uit Belgie, die met haar een aantal jaren geleden de tein nam.

Spreek haar nog regelmatig als ik bij andere meiden ben op nummer 3.

Marko

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 03, Julia (goed)

Vandaag deze "klassieker" uit de Antoniusstrasse bezocht.
            Ik was er reeds om 0930 u. July stond in een t-shirt en string haar raam te boenen. Mooi zicht dacht ik. Ik liep het straatje verder door en was aangenaam verrast door het aanbod op dit vroege uur. na een kop koffie terug naar het straatje en bovenaan dadelijk aan de praat geraakt met July. Heb ze al dikwijls gezien voor haar raam waar ze al jaren haar vaste stek heeft. Na korte leuke babbel besloot ik die billetjes van naderbij te bekijken. Zoals vaak in het straatje: 30 euro voor het standaard tarief. Deed het heel professioneel; was heel lief en had nadien nog tijd voor een babbel; meer moet dat niet zijn voor mij. Misschien wip ik bij haar nog wel s binnen.

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 03, Julia(goed)

paar maandjes geleden bij deze dame geweest, heerlijke tijd gehad, lief, geen klok, en een heerlijke massage
              gehad, en idd een leuke babbel achteraf, mooie vrouw
              ga zeker nog terug, is er heerlijk vertoeven

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 03, Julia

Bij Julia staat nu ook een jonger meisje uit Colombia... ze heeft missschien niet het meeste model gezichtje... maar als ze zich uitdoet heeft ze wel een geweldige body met heerlijke boops... ze pijpte me heerlijk en heb er ook echt stevig genomen..
                zekere herhalingsgevaar...

Commentaar

Aan het werk...
                X