Aken, Antoniusstrasse 29a, Andrea

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Aken, Antoniusstrasse 29a, Andrea

Vanmorgen moest ik in Aken zijn en dus gelijk maar even in de Antoniusstrasse gewandeld.
    Op dit vroege uur was er niet veel te doen en dus was ik blij bij Andrea binnen te kunnen gaan.
    Andrea is Roemeens maar spreekt verrassend veel talen: duits, engels, frans, een beetje nederlands, turks allemaal tijdens haar werk geleerd.
    Communicatie was dus goed.
    Het ging allemaal erg professioneel maar zonder enige tijdsdruk en eigenlijk was alles gewoon goed, pijpen afwisselend en erg lang, daarna neuken in verschillende standjes ook erg goed, ze deed goed mee.
    Hygiene was ook dik in orde, er werd uitgebreid gewassen.
    Ze komt erg zelfverzekerd over maar levert wel goede diensten.
    Geen GFE maar wel erg goed, aanrader!

Re: Aken, Antoniusstrasse 29a, Andrea

Andreea is een van mijn favoriete meiden in de Antoniusstrasse. Ze is prettig gestoord en daar hou ik van! Als je een GFE wil moet je vaker bijhaar langs gaan, ze wordt iedere keer beter!

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 29a, Andrea

Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyWalker34 Bekijk bericht
      Andreea is een van mijn favoriete meiden in de Antoniusstrasse. Ze is prettig gestoord en daar hou ik van! Als je een GFE wil moet je vaker bijhaar langs gaan, ze wordt iedere keer beter!
      de hygiene is zeer goed, met GFE bedoel ik dat ze erg intiem is als ze je beter kent. Niks zonder condoom of zo en helaas niet zoenen.

Commentaar

Aan het werk...
      X