Aken, Antoniusstrasse 21, Ramona

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Aken, Antoniusstrasse 21, Ramona

Ramona is een, hoe kan het anders, Roemeense die meestal achter de deur van nr. 21 staat. Ze is erg mooi met een uitzonderlijk mooi figuur. Een wespetaille waar ik met m´n twee handen rond kan, gekombineerd met een heel mooie C-cup. Ook makkelijk herkenbaar aan de kleine piercing in haar bovenlip. De laatste weken heeft ze een erg gewaagd kleedje aan, waarbij haar bovenlichaam enkel door twee vertikale, smalle reepjes stof word bedekt. Errrrrg Sexy ! Standaardprijs inclusief zoenen. Op de kamer bleek dat pzc ook kon voor 50 Euro en aldus hier voor gekozen. Haar Duits en Engels is erg beperkt maar bleek toch voldoende. Ze vroeg me wel of ik soms Spaans sprak, maar ik had niet de indruk dat ze dat beter kon. Op de kamer was ze naakt nog alvorens ik mijn eerste hemdknop los had en dit bleek een teken aan de wand. Na mijn wasje begon ze direct te pijpen, en deed dit naar mijn smaak werkelijk uitstekend. Maar helaas niet langer als 1 minuut. Daarna had ze er binnen de 3 seconden een gummi over, glijmiddel eraan, en zat ze er al op, hevig op en neer te wippen. Ondertussen kreeg ik 1 zoentje (ja 1) Ook weer 1 minuut later ging ik on top. Ondanks haar bloedmooie figuur, was mijn goesting al aan het tanen, dus kon ik haar extra lang en hard nemen. Ik moest wel haar handje er tussen verdragen om de gummi vast te houden, grom. In feite veroorzaakte ze zo het tegengestelde van wat haar eigenlijke bedoeling was, namelijk me zo snel mogelijk laten komen, en hield ik het extra lang uit. Ramona is erg mooi, en heeft haar beloftes min of meer gehouden. Helaas, is het duidelijk, dat ze de zaak zo snel mogelijk wil afwerken. Herhalingsgevaar dan ook nul.

Re: Aken, Antoniusstrasse 21, Ramona (voldoende)

Gisteravond bij deze mooie Roemeense met een top figuurtje geweest, die toch wel redelijk duits sprak.
    Als je van kebab zaak komt gelopen dan zit ze links ongeveer op de helft, weet niet zeker of het nummer 21 is.
    Ze heeft lang bruin/blond krullend haar en een b/c cup
    Deze dame heeft me toch een smalle taille ongekend.
    Knuffelen of zoenen deed ze blijkbaar niet aan.
    Standaard prijs betaald voor p + n, eenmaal op bed beland begon ze eens hevig te trekken en zei ze " pijpen zc ook mogelijk voor 20 extra".
    Heb ik maar voor gepast, hou ik persoonlijk niet van met een dvp.
    Pijpen mc duurde geloof ik 30 sec, vervolgens flink wat glijmiddel erop en kwam ze boven op me zitten. Dat was haar binnen 1 min ook al teveel, en wilde ze overgaan op doggy, wel zonder handje ertussen. De klus was voor mij snel geklaard.
    Ze deed zich achteraf ook niet uitgebreid wassen.
    Ze is zeker een mooie meid, maar ze zal mij niet meer terug zien.

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 21, Ramona (voldoende)

Ik ben er gisteren ook eens weest kijken.
      Binnengestapt bij nr 21.Ik denk het middelste raam(voor een naam had ik geen tijd om te vragen)
      Ze was eerder klein met lang blond , krullend haar en slank figuur.Tattoo boven het achterwerk.
      Zei heel weinig, was ook direct uitgekleed.
      Na een korte pijpsessie , glijmiddel en vooruit want ze had geen tijd.Ik wel.
      Na een tweede standje was het afgelopen.
      Een beetje gewassen en aangekleed.
      ik probeerde een gesprek aan te knopen maar ze had blijkbaar geen tijd(of goesting).Ze is van Roemenie; meer heb ik er niet uit gekregen.Tijd was om.En terug buiten.

Het was mijn eerste keer hier in Aken , en voorlopig de laatste.
      Het zijn allemaal jonge en mooie meisjes(+/- 20-25 jaar).Achteraan een paar donkere.
      Maar het is ver, heel ver rijden voor 15 min plezier.Gelukkig is de prijs maar 30 euro.
      Ze maken ons zo zot meneer.

Commentaar

Aan het werk...
      X