Aken, Antoniusstrasse 30, Pamela (Alb)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Aken, Antoniusstrasse 30, Pamela (Alb)

Gisteren voor het eerst sinds een paar weken weer eens in Aachen geweest.
    Het was hondeweer dus voor een zaterdag niet superdruk wel was er meer als voldoende aanbod van mooie en nieuwe dames.
    bij binnenkomst van de straat viel me meteen een klein lolita achtig meisje op in het tabledance pand met een ondeugend lachje op haar gezicht na een beetje gelopen en gesproken te hebben met dames deze dame aangesproken en meteen besloten met haar mee te gaan.
    Haar naam was Pamela wat ik eruit opmaakte ze is 27 jaar en komt uit Albanië.
    Ze spreekt redelijk Duits geen Engels maar wel Italiaans maar dat kan ik niet Verder was ze erg relaxed lacherig en ontspannen eenmaal op bed wou ze al snel beginnen met pijpen maar ik wilde eerst even spelen ze heeft wel maar een kleine A cup om mee te spelen en lekker kaal poesje wat wel past bij haar petit uiterlijk en lief gezichtje.
    Het pijpen was voldoende en het neuken goed hoewel ze wel al vrij snel vroeg om doggy style toch 3 standjes allemaal ruim voldoende afgewerkt.
    Daarna nog rustig de tijd genomen om naar buiten te gaan deze dame had een vrij naturel uiterlijk op het eerste gezicht geen grote piercings of tattoo's
    Geblondeerd lang haar en zoals ik al eerder zei een erg vriendelijke en lieve uitstraling.
    Herhalingsgevaar is er zeker maar de concurrentie van mooie dames was ook dit weekend weer moordend.

Re: Aken, Antoniusstrasse 31, Pamela (Alb) (uitstekend)

Gister avond bij deze schoonheid geweest, het was een moeilijke keuze omdat er veel bekende dames aan het werk waren. Na een praatje gemaakt te hebben met haar, was ik verkocht en zijn we naar boven gegaan.

Voor zij begon met pijpen eerst wat gespeeld met haar. Daarna begon ze met pijpen wat ze zeker goed doet! Terwijl ze bezig was haar ff opgewarmd met vingeren waar ze zichtbaar van genoot.

Dan de sex, niks op aan te merken ze deed goed mee. 3 standjes goed afgewerkt zoals ze had beloofd. Bij mijn hoogtepunt hield ze me stevig vast, en gaf me de tijd om rustig uit te schokken.

Daarna even uitgerust met haar op bed, aangekleed en het pand verlaten.
    Hygiëne bij deze dame is goed, ze waste zich op het begin en einde.

Ik kom zeker nog eens terug bij haar, ze staat nu toch in mijn favorieten lijstje.

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 31, Pamela (Alb) (uitstekend)

Vandaag op een iets ander tijdstip als normaal in de strasse geweest namelijk tussen 17:30 en 18:30.
      Een hoop bekende gezichtjes moesten nog net beginnen maar toch ook al redelijk wat bekende gezichten.
      Het was warm maar er zaten toch al flink wat mooie dames (ook veel blonde of geblondeerde dames, daar waar de laatste tijd toch het zwarte haar wel erg veel vertegenwoordigt was in de straat) bij sommige effe aangekeken en een vraagje gesteld maar de meeste leken het niet echt te hebben voor mij van de nieuwtjes
      Uiteindelijk trok Pamela die nu in Pand nr. 30 zit ipv. nr.31 bij de tabledance trouwens wel van dezelfde eigenaar.
      Herkende haar bijna niet was alweer een tijdje gleden en toen bij nacht en nu bij daglicht.
      maar wel dezelfde goede service ze leek nu ook iets beter Duits te spreken
      Gewoon een goede leuke sessie mee gehad al twijffel ik bij dag wel over de leeftijd van 27 zou volgens mij wel eens in de 30 kunnen zijn, maar heerlijk strak lichaam niets mis met deze dame.
      Dus de mod. zou misschien het huis.nr even kunnen veranderen

edit Solemate: Huisnr aangepast...

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 30, Pamela (Alb) (uitstekend)

Ook bij deze dame geweest. Vriendelijke dame pijpen en neuken was goed.

Commentaar

Aan het werk...
        X