Julia (Pools), Aken, Antoniusstrasse 9

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Julia (Pools), Aken, Antoniusstrasse 9

Al weer een Julia. Ze is blond, 29 jaar ongeveer 1.65 groot op hoge plateau schoenen met spitse hakken in een zwart setje van Hilfinger. Ze is een Poolse. Ze staat/ligt/zit achter de ramen van nummer 9/11. Dit is een soort launchkamer met vele meiden. Af en toe en afwisselend staan ze aan het open raam. Julia haar kamer ligt vol met ballonnen en is op de eerste verdieping met een raam dat de straat inkijkt.
    Deze Julia spreekt redelijk Duits, en heeft een slappe B-cup, geschoren poes en goed figuur. Maar verder afstandelijk en niet dienstig. Erg weinig belangstelling voor de klant. Geen enkel herhalingsgevaar dus.
    Opwarmen was er niet bij, ze zei "Klamotten ausziehen und aufs Bett hinnlegen. Ein mal blasen, ein mal ficken, dann Massage. Zeit vorbei, nicht gekommen ist fertig".
    Ze duwde afwisselend de tepels in mijn mond en begon toen te pijpen, daarna ridder te paard even neuken en prompt over naar de massage. Tijd om, niet klaar, is klaar, betalen en wegwezen. En onder de gordel mag je nergens aankomen.
    Klein wasje daarna door haar en terwijl mij opfriste en aankleedde ging ze naakt uit het open raam hangen om de straat te bekijken.
    Absoluut geen aanrader, wegblijven bij deze Julia uit Polen dus.
    Shooter from Belgium

Opgelet! Niet verwisselen mit de Griekse Julia! Deze werkt zeer correct en is volgens mij een echte anraader.
    Deze Julia zit an de linkerkant van het groote raam en heeft lange donkere haren.

Commentaar

Aan het werk...
    X