Aken, Antoniusstrasse 09, Rebecca

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Aken, Antoniusstrasse 09, Rebecca

net terug van de strase vandaag naar lang te hebben getwijfelt gekozen voor de 24 jarige Rebeca uit Tsjechië echt super knape dame met blond haar is me al vaker op gevallen maar meestal hoe knaper des te slechter de service dit geldt echter niet voor deze dame pijpen en neuken heel goed
    deze dame ziet me nog wel eensterug

Re: Aken, Antoniusstrasse 09, Rebecca (uitstekend)

5 weken terug bij Rebecca geweest. Eerlijk is eerlijk, een plaatje om te zien. ook al was ze net afgewerkt door een andere gast, deze moest en zou ik hebben. Eenmaal binnen een heerlijk figuur waar bijna alles aan klopte (smaken verschillen, ik weet t). Na het vakkundig oppompen van mn lul is ze als een bezetene op me komen zitten en ze is r tot het moment supreme ook niet meer af geweest. Een zwaar standje, zei ze zelf, kreeg ook de indruk dat ik laatste van haar schicht die dag was. Mocht de pret niet drukken. Zwaar herhalingsgevaar, maar dan wel liever aan het begin van haar dienst.
    Once you pop you can't stop...

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 09, Rebecca (uitstekend)

Ik geloof, ik bedoel en ander Rebecca, maar ik ben niet voluit zeker. In ieder geval ben ik vanavond in de Antoniusstraat geweest en in Nr. 9 is weer Rebecca aanwezig.
      Deze Rebecca heeft donker haar en nogal dikke tieten.
      In hetzelfde raam stond nog een met blond gefervd haar - nu weet ik niet, of zij ook Rebecca heet.
      Maar die donker Rebecca is nu ca. 1 of 2 jaren niet meer in het A. geweest.
      Ik was vanavond niet bij haar, maar ik weet, dat ze vroeger zeer goed gewerkt heeft.

Groetjes
      duebau

Commentaar

Aan het werk...
      X