Aken, Antoniusstrasse 20, Song

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Aken, Antoniusstrasse 20, Song

Vanmiddag rond 3 uur nog eens op de Antoniusstrasse geweest. Het aanbod was karig. Enkele oudere duitse dames, enkele donkere dames en een handvol aziatische dames.
    gekozen voor Son op numer 20, een kleine leuke thaise van 28 jaar.
    Op de kamer mijn "willy" gwassen en op het bed beland. na wat knuffelen en borsten kussen (tepels worden lekker hard), begon ze met een pijpbeurt.
    deze was ZC, hier had ik niet eens om gevraagd. haar in 69 positie gemanouvreerd en lekker aan haar kutje gelikt dat lekker fris smaakte. na een tijdje gemeld dat ik ging klaarkomen. hier reageerde ze niet op en ving keurig elke druppel op in haar mondje. Ook hier had ik niet om gevraagd.
    Wat wil je nog meer voor slechts 30 euro. vergelijkbare geboden diensten voor hetzelfde geld vind je alleen nog op tippellocaties. Trouwens is het dan nog maar afwachten wat je in je auto krijgt. Bovendien is een bed toch iets comfortabeler dan het gestuntel in de auto.
    Wat mij betreft heeft ze er een vaste klant bij zeker gezien het feit dat ze naast haar sexuele prestaties ook nog een keer erg vriendelijk en lief is.

Ook ik heb vandaag deze dame bezocht en kan bovenstaand verhaal bevestigen. Lekker PZC waarbij ze zich al een zodanige positie manoeuvreert dat je haar poesje wel moet likken Aangezien ik niet de beroerdste ben mocht ze lekker op mijn gezicht plaatsnemen. Ik merkte wel dat ze het echt fijn vond omdat ze steeds harder en sneller met haar spons over mijn gezicht ging. Ondertussen ging ze gewoon lekker door met pijpen. Uiteindelijk kwam ze lekker klaar. Ik heb me nog weten in te houden. Regenjasje over mijn paal en toen kwam ze er lekker bovenop zitten. Het duurde echter niet lang of ik kwam in haar klaar. Wat ik echter ook fijn vind is dat het gewoon een hele aardige meid is waarbij je goed op je gemak voelt. Mij ziet ze zeker terug......

Commentaar

vanmiddag ook even langsgeweest bij son....
      zeer goede service,en aangenaam verblijf gehad.
      waar krijg je dat nog?
      PZC tot einde 30 euri's
      voor herhaling vatbaar

Commentaar

Naar aanleiding van de goede recensies gisteravond Son bezocht. en dat viel niet tegen. Dit meisje heeft het frans-zonder-tot-het-einde tot kunst verheven. Twee keer door haar geweldig gepijpt. Misschien is ze wel de pijpkoningin van de Antoniusstraat. Alleen het beffen viel iets tegen: geur en smaak niet helemaal oke. Alles bijmekaar vind ik dat haar service een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding heeft.

Commentaar

Zondag in Aken geweest er waren niet veel dames aanwezig ik wilde eigenlijk naar Ann op nr 25 gaan maar ze was er niet gekozen voor Son .
          Eerst wat strelen en tietjes likken dan heb ik haar gebeft was wel lekker maar wat veel haren rond haar poes dat heb ik haar ook gezegd en ze zou ze gaan scheren in de loop vd week.
          Dan een heerlijke pijpbeurt gekregen zonder condoom waarbij ze mijn lul redelijk diep naar binnen kreeg ik heb haar laten stoppen want ik hield het niet lang meer uit.
          Terug haar gebeft om voor mij zelf wat af te koelen.
          Dan haar geneukt met condoom waarbij zij boven op me zat" heerlijk hoe ze mij bereed "terug condoom eraf en verder klaar gepijpt zonder condoom waarbij ze gewillig alles in haar mondje nam.
          Een goede ervaring weer voor weinig geld.

Commentaar

Vandaag, om 12.00 uur in de anthoniusstraat bij so geweest. Sluit me bij mijn voorgangers aan voor waar het de beoordeling betreft. Goede hygiene, pzc tot het einde, diverse standjes, beffen, en dat alles voor € 30,-- zonder gezeur over meer geld. Tijd kent ze schijnbaar niet. Kortom lekker en voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Weer eens een keer terug bij Son geweest. Prijs-kwaliteitverhouding deze keer weer goed. Voor de liefhebbers van frans-zonder-tot-het-einde blijft deze kleine Thaise een aanrader.

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 25, Son (uitstekend)

Son (song) zit nu in huis 25

NM. Dank! (L)

Commentaar

Volgens mij hebben de thaise niet echt een vast adres. Je ziet ze soms zo overlopen van nr 20 naar 23 en of 25.
                  Gisteravond Son een bezoekje gedaan. Gesproken over pijpkoningin, woooow, ze lust er wel pap van. Oke, ze is wat ouder, maar de complete service welke ik gekregen heb, was in één woord alweer perfect.
                  Ze blijft bij mij in mijn boekje staan. Dus als ik weer in de buurt ben, dan ga ik ze weer gedag zeggen.

Commentaar

Ze is wel wat ouder dan jullie hier schrijven, net boven de 40,
                    Ze had keelpijn, dan ook maar niet voor PZC gekozen.

Wel een vriendelijk dingetje, komt afspraken na.

NM. Leeftijd aangepast. Dank. (L)

Commentaar

Ja Jeromekke 1 heeft gelijk. Van dichtbij is het duidelijk te zien dat ze ouder is. Afgelopen zaterdag ook even bij haar binnengewipt. Ze was flink verkouden, kan niet anders met dat open raam en de schaarse kleding. Het spel was weer toppie, ze neemt uitgebreid de tijd. Ze is wat ouder, maar maakt alles goed met der lekkere kunstjes, wereldwijf in het spel dus.
                      Kijk weer uit naar de volgende keer.

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 23 (venster links) , Son (uitstekend)

Ben er zelf geweest vorige vrijdag, rond 21u30. Ik was haar eerste klant en ze was zeker niet gehaast, ik ben amper 45 minuten gebleven!

PZC tot het einde was op de menu, aangezien ik zeer moe was na een eerder bezoek bij Gina, op het nummer 5...

Son is een HEEEEL lieve meisje, uiterlijk misschien niet meer het jongste (ze is wel 42 geworden heeft ze mij verteld!) maar haar service is een van de beste!

Dit is een van mijn favoriete geworden en ik keer bij haar zeker terug!
                        Momenteel niet aktief

Commentaar

deze week ook bij son geweest pijpen was goed maar zij zelf is toch extreem vermagerd ook nu nog altijd neusloop heel waarschijnlijk door die pijpjes wat ze roken zal mij toch nog eens bedenken voor ik nog eens zou binnen gaan .

Commentaar

Vandaag ook eens door de Antoniusstraat gelopen. Niet zo veel Thaise meiden. Zag een aardige Thaise dame staan die Son bleek te heten. Gekozen voor pijpen zonder + neuken voor 30 euro. Ze kijkt niet op de klok en doet haar best. Een goede ervaring. Voor 20 euro meer kon ik haar ook neuken zc maar toch maar bedankt hiervoor. Alhoewel de verleiding wel erg groot was.

Ze is mij echter toch te mager. Op nr 5 of 7 was vroeger een iets molligere Thaise met grote borsten maar ik heb haar al een tijdje niet meer gezien.

Tiffany

Commentaar

toch nog maar eens binnengewipt bij son en eigenlijk bes tevreden ze is niet meer de mooiste maar je krijgt waar voor je geld kijkt niet op de klok en is voor veel in.

Commentaar

ook deze thaise eens bezocht, maar toch wel 1 storend element:

Moest verplicht luisteren naar haar nummertje karaoke gemiauw, normaal zou ik dat in een thais restaurant erg gewaardeerd hebben, maar niet als je met een stijve willy binnenwandeld in een ****enkot, dan is er maar 1 ding aan mijn hoofd en dat is geen rondje culturele muziek.
                                enfin, best een redelijke ervaring maar ik ga niet meer terug, geef me toch maar liever de balkan meiden die wat hogerop zitten.

Commentaar

Gisteravond deze dame bezocht. Een heel goede ervaring, ze is inderdaad wat ouder (42), maar wat een fantastisch strak figuurtje. Afgesproken voor € 30,- pijpen en neuken. Eerst lekker pijpen zonder condoom, en dan ook helemaal naar binnen. Daarna standje 69 en heerlijk lopen beffen terwijl zij lekker doorging met pijpen. Daarna rubbertje erom en heerlijk geneukt. Vandaag zat ze op nummer 17, maar normaal werkte ze op nummer 23. Het klopt dus wel met bovenstaande dat de thaise dames regelmatig van woning veranderen. Al met al een heel goede ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

Oh ja, dame het Som met een M en niet Son

Commentaar

Aken, Antoniusstrasse 17, Som

Sinds lange tijd weer eens bij Som geweest. Ze zit inderdaad sinds een week op nr 17. De service was ouderwets goed! Lekker pijpen zonder waarbij die helemaal in het mondje gaat en daarna stevog neuken in alle standjes.
                                    Ging zeer tevreden naar buiten. Kans op herhaling 100%.

Som is de laatst overgeblevene van het Thaise superkwartet (Maggi en Anne zijn met groot verlof en Daow werkt nog maar sporadisch) en wat mij betreft nu de beste Thaise van de straat.

Weet iemand of ze anaal doet. Ben het haar vergeten te vragen

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 23, Som (uitstekend)

Som is weer terug verhuist naar nr 23. Bij haar geweest voor een beurt. Service was als vanouds.Ze heeft me twee keer op een geweldige manier afgezogen. Lekker zonder condoom deep throat en klaar komen in haar mondje. Tijdens 69-en werg haar kutje drijfnat en kwam ze helemaal.
                                      Som is niet de mooiste Thaise van de straat, maar haar service is altijd goed. Ze is voor veel in en ze is geen klokkijkster. Kans op herhalingsbezoekdan ook erg groot.

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 23, Som (uitstekend)

Afgelopen zaterdagnacht Som weer verblijd met een bezoekje. Gelukkig herkende ze me nog van de vorige keer. Ze zit inderdaad weer op nummer 23. Eerst ff wassen en daarna moest ik nog een heel verhaal aanhoren wat ze de afgelopen dagen meegemaakt had. Ze vervalt dan vaak terug in de thaise taal, maar gelukkig spreek ik (een klein beetje) thais, en versta ik het redelijk goed. Maar ik kwam niet op te babbellen, dus nadat ze was uitgepraat, kon ze an die Arbeit. Heerlijk zoals deze dame kan pijpen, precies goed en met het juiste ritme. Daarna in standje 69 gemanoevreerd en heerlijk haar poesje gebeft en haar kontje gelikt. Daarna lekker geneukt en in haar kutje klaargekomen (mc). Al met al weer een heerlijke ervaring van bijna 1 uur. Ze gaat met dus zeker weer terugzien.

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 07, Song (uitstekend)

Alles wat er over haar te vertellen is staat hierboven al...
                                          heb haar vandaag voor het eerst ontmoet en het was super!!!!!!!
                                          Bedankt voor de goede raad medewandelaars..
                                          Haar naam is niet Son maar Song, wat twee betekend in het Thai... ze heeft die naam gekregen omdat ze de tweede dochter van haar moeder was.
                                          Song werkt nu op nr. 7.

Commentaar