Aken, Antoniusstrasse 30, Isabella

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Aken, Antoniusstrasse 30, Isabella

Vanavond bij Isabella binnengewipt. Het is een jonge hongaarse van 21. Ze zei dat ze al een maandje in de strasse werkte. Ziet er goed uit, al kan ze zich aantrekkelijker kleden. Maar als ze zich uitgekleed heeft, komt er een mooi lichaam te voorschijn. Ze stond vanavond in de deur, zeg maar onder de dertig. Ze werkt alleen 's avonds en snachts. Ze doet het lekker en je krijgt geen stressy gevoel bij haar. Ze doet gewoon wat je afspreekt. Ik zat in de auto nog een half uurtje na te gloeien. Mijn favorietjes zijn toch de kleine thaitjes, maar bij haar ga ik toch zeker nog een keer terug. Tijdens de sex blijft ze je diep in de ogen aankijken, totdat het water er uit springt.

Re: Aken, Antoniusstrasse 30, Isabella (goed)

Ik weet niet zeker of dit dezelfde dame is. Ik ben hier zondagavond geweest. Ze vertelde mij dat ze uit Roemenië kwam. Pijpen deed ze erg goed, lange halen en deze was dus snel stijf. Ze heeft lekkere dikke tieten. Daarna in missionaris en doggy afgemaakt.

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 30, Isabella(uitstekend)

ben vandaag naar die isabella geweest ze is inderdaad uit roemenie ze droeg schoenen wat haar langer maakte dan ze werkelijk is en ze heefd aantal kleine tatoos achter haar rug ze heefd mooi volle borsten niet al te groot en ze heefd een kleine liteken op haar gezicht als je goed kijkt. het pijpen deed ze niet slecht, en intiem in 3standjes was ook niet slecht ,ze is ook vriendelijk en geen klokkijkster,albij al goed te noemen

Commentaar

Aan het werk...
      X