Aken, Antoniusstrasse 29b, Ramona

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Aken, Antoniusstrasse 29b, Ramona

Op 29a staat al een tijdje een mooi geblondeerd meisje: Typisch oostblok-gezichtje, slank, meestal een sexy bikini aan. Standaardprijs 30 Euro voor p&n. Ik had haar al wat langer geobserveerd en was reeds tot de conclusie gekomen dat meer geld investeren waarschijnlijk zinloos zou zijn. Ze is een beetje een nerveus type en ik had dan ook verwacht dat ze de klus zo snel mogelijk wou klaren. Mijn voorgevoel was juist. Ik vroeg eerst naar meer mogelijkheden, maar helaas, ook deze Roemeense kan maar 5 woorden Duits. Kleren uit dan maar, en er het beste van gemaakt. Eerste minpunt, was dat ze al direct het rubber wou aanbrengen terwijl mijn soldaat nog lang niet geef acht stond. Pijpen dan, deed ze vrij wild, maar toch wel goed, gedurende 60 seconden Overgaan tot neuken dan maar. Het overmatige gebruik van glijmiddel is zeker een tweede minpunt. Het leek erop dat ze enkel missionaris wou dus zo maar begonnen. En warempel, ze doet enorm goed mee. Ondanks het verminderde gevoel door de emmer glijmiddel, toch vrij vlot klaar gekomen. Voor een GFE moet je hier echt niet zijn, maar voor een vluggertje kan het er mee door. Ondanks haar erg mooie uiterlijk is herhalingsgevaar nihil...

Re: Aken, Antoniusstrasse 29a, Ramona (voldoende)

Heeft ze redelijk kort erg witte haren?

Cuba-fan.

Edit solemate: Neen ze heeft vrij lang haar tot juist onder haar schouders. Het is niet écht blond, meer blond-grijs geverfd...
    Edit solemate bis. Begrijp je vraag nu, er staat inderdaad een meisje met korte witte haren op 29a, terwijl Ramona op 29b staat (foutje)

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 29b, Ramona (voldoende)

Ben onlangs ook bij deze roemeense geweest.
      Het was in de namiddag en verder was er nog niet veel te doen.
      Het is zeker niet tegengevallen, ze heeft een super figuur en rook ook heel fris.
      Pijpen was goed en verder lekker in twee standjes geneukt.
      Zeker voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 29b, Ramona (goed)

Ik kan de ervaringen hiervoor enkel onderstrepen, en dan wel in positieve zin. Het was koud vandaag en ik heb lieve Ramona moeten opwarmen. Dat liet ze lekker toe ondanks dat ik nog niet betaald had. Na dat kwam een mooi lolita lijfje van onder de bikini tevoorschijn. Pijpwerk was nogal heftig, niet zo mijn meug... Ficken mocht ik naar hartelust, ik heb drie standjes gekozen, ze liet het allemaal gebeuren. Lekker achterwaarts gekomen. Na het wasje gevraagd om nog wat te blijven liggen, omarmd, vind ik heerlijk. Was goed en zo hebben we nog een tijdje na genoten en gebabbeld. Ramona is 20 zegt ze, dat zal er eerder onder zijn dan erboven want haar mooie borstjes zijn echt nog jong en stevig. Ook haar poep is zeer stevig, wat klein, maar toch mooi. Na de opkuis sproeide ze stevig met parfum in het rond, ook op de droogbloemen. Net meisje.

Commentaar

Vandaag voor het eerst sinds een paar weken en voor het eerst sinds lange tijd in de middag in de strasse geweest (moest wat kopen dus is een goed excuus om naar Aachen te gaan)
          Er was wel wat te kiezen maar niet als de avonden, uiteindelijk op 29b Ramona zien staan.
          ik had haar al vaker gezien in de avonden en al vaak getwijffeld nu in de middag was de keuze snel gemaakt.
          Al moet ik zeggen dat er in hetzelfde pand nog 2 echte schoonheden stonden
          Maar moet bekennen dat 1 van deze dames (heel klein met donker haar en mooi) mij deed twijffelen aan de leeftijdgrens van 18 volgens mij zou 15 of 16 ook kunnen.
          Maar goed Ramona is zoals bovenstaande wandelaars al zeiden echt een heel lief mooi naturel lolita meisje van 20 uit Roemenie.
          Heel naturel geen grote tattoo's,piercings etc. echt een leuk meisje.
          Helaas spreekt ze wel maar 15 woorden Duits, en 10 Engels of zo (ze probeerde regelmatig wat te zeggen in het Roemeens wat ik niet verstond.
          Heb fijn met haar gelegen wat geknuffeld.
          Mocht haar nog uitgebreid masseren en pijpen en neuken in 3 standjes was ook erg overtuigend.
          na afloop alles rustig aangedaan en spoot ze een flinke lading parfum op erg lekker maar als je getrouwd ben houd daar rekening mee.
          wie een gfe zoekt kan zeker bij haar terecht ik heb er in ieder geval een gehad, er is dan ook echt wel herhalingsgevaar

Commentaar

Aangezien haar collega Micky ook van 29b niet aanwezig was, maar bij Ramona naar binnen gegaan.
            Stond trouwens "zimmer frei" op de ruit.
            Ik vind dit persoonlijk een hele knappe meid van 20 jaar.
            Communicatie met Ramona is niet mogelijk, spreekt echt geen duits of engels, misschien een paar woordjes dan.
            Ze heeft echt een super lekker figuurtje en is erg vriendelijk.
            Pijpen was goed en neuken ook, ze liet alles toe behalve zoenen.
            Hygiene is ook dik inorde.
            Volgende keer toch maar weer naar Micky die bevalt me iets beter.

Commentaar

Vanavond weer Ramona bezocht, helaas kom ik niet zoveel in Aken wegens te ver weg.
              De sessie was weer uitstekend, echt GFE, echter zoenen doet ze niet.
              Super meisje.
              Ze vertrekt morgen voor korte tijd naar Roemenie maar vertelde mij terug te zullen komen, dat hopen we dan maar. Communicatie is ook wat beter nu.

Commentaar

Ze is dan niet lang weg geweest naar Roemenie, ze stond er vanmiddag om 14:00 alweer.
                Service was weer prima.

Commentaar

Nou vanavond ook bij haar geweest en ik vond de service zeer goed! Heerlijk lolita type dat je lekker rond de middel kunt pakken als ze bovenop je zit. Pijpwerk vond ik echt uitmuntend, heel goed en m'n ballen vergat ze ook niet. Toen ze bovenop zat was de sex ook heel erg goed, zoals ik al zei. Ze begon eerst lekker langzaam en daarna goed door. Helaas kust ze niet en beffen is een meerprijs, anders dan zou ik alleen nog naar haar toe gaan. Maar goed wat mij betreft een echte aanrader!

Oh ja en ze is heel erg vriendelijk, ik kreeg van haar roemeense les in vunzige woorden .

Commentaar

Nog eens bij haar geweest en het was super! Heerlijk leuke en spontane meid. Super pijpen en neuken. Deze keer mocht ik voor de standaard prijs beffen en zoenen (zonder tong). Super service dus van een jonge meid...

Commentaar

Vanavond Ramona weer eens bezocht na lange tijd maar dat is niet haar schuld, ik kom helaas niet meer zoveel in Aken wegens de afstand.
                      Ervaring was weer super, zie mijn eerdere recensies.
                      Het blijft een fijn meisje dat je zo mee naar huis zou nemen.

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 29b, Ramona

Gisteravond maar eens langs gegaan voor een snelle wip. Ik zag deze kleine blonde meisje lief lachen en ik was verkocht. Voordat ik naar binnen ging, liep er een groepje van 3 mannen die ook wel geïnteresseerd leken te zijn, maar ze lieten me voor gaan en zeiden "she's really nice, have a good time".

Eenmaal binnen deed ze meteen haar kleren uit en ik vroeg hoeveel het kostte, ze antwoordde "30 euro" en ik vroeg of ze ook deed aan zoenen. Ze vroeg 10 euro extra voor zoenen op de lichaam en beffen. Ik gaf haar 30 euro en ze begon met pmc met haar rug tegen me aan, waardoor ik gemakkelijk bij haar lekkere tieten kon zitten. Ze kreeg echt van die harde tepels wanneer ik er even langsging en ik merkte dat als ik meer met haar tepels ging spelen dat haar zuigkracht ook omhoog ging....GENIETEN.
                        Begonnen met ik on top en daarna cowgirl gevolgt door reverse cowgirl. Op een of andere manier werd ik tijdens de reverse cowgirl slap en wilde mn jongen niet meewerken. Ze deed er alles aan om het weer omhoog te krijgen, ze deed zelfs de condoom eraf om spontaan pzc te doen....waardoor mijn jongen weer plots hard werd. Ze deed er een nieuw condoom eroverheen en we gingen weer verder met ik on top en eindigde zo met een keiharde orgasme.
                        Op het eind goed alles proper gemaakt bij de wasbak, allemaal heel netjes. Ze zei dat ze 25 jaar is en uit hongarije komt.

Dus zeer aan te raden!

Commentaar

Aan het werk...
                        X