Aken, Antoniusstrasse 32, Gabriela

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Aken, Antoniusstrasse 32, Gabriela

Vanavond weer eens in het mooiste straat van Aken geweest.
    Hele tijd daar rondgelopen, want ik vond dat het toch wat minder bezet was als een aantal weken geleden. Maar goed, ik heb Gabriela waar ik naar binnen ben gegaan eigenlijk al lang zien zitten, zeker 1 jaar, maar nog nooit bij haar geweest. Ze was voor mij bijzonder mooi, en dan vertrouw ik het op de 1 of andere manier niet echt. Ten onrechte deze keer.
    Afgeproken voor 50 pijpen, neuken en beffen. Op de kamer gekomen, stelde ze mij echt op mijn gerust en ik moet zeggen toen haar kleren uitgingen, echt een super vrouw om te zien.
    Eerst een beetje geknuffeld op het bed, waarbij ik zonder probleem aan haar mooie grote borsten mocht zitten, ik denk een goeie c-cup, misschien D, maar zo een expert ben ik daar ook niet in. Toen heb ik haar lekker gebeft, echter ik mocht haar niet vingeren, maar misschien een volgende keer!!
    Toen is ze mij gaan pijpen, wat ik toch wel echt redelijk goed vond, omdat ik denk dat ze me klaar had kunnen pijpen, maar toen zijn we toch maar verder gegaan met het echte werk. Ik heb haar dus in missionaris genomen, en echt heren dit is een lekker wijf, om het zo maar uit te drukken. Lekker gebruint met blonde haren. De kans dat ik bij haar terug ga is toch wel erg groot denk ik. Oh ja ze is 28 jaar en komt uit Hongarije.

Cuba-fan.

Re: Aken, Antoniusstrasse 32, Gabriela (uitstekend)

Ben aan het twijfelen, of het nummer 32 of nummer 30 is waar Gabriela zit.
    Nummer 32 de deur daar staat Cosmina altijd achter als ze aanwezig is. Daarnaast is een laag raam, en dan krijg je een hoger raam voor dat je weer een deur krijgt. Aan het hogere raam zit Gabriela, dus de 2e plaats rechts naast Cosmina. Als iemand het zeker weet, zeg het maar.

Cuba-fan.

Commentaar

ben ook bij haar geweest de vrijdag vond haar niet slech eerst warmt ze u op en dan doet ze haar werk; het pijpen duurden wat langer dan bij andere vond ik en de standjes waren goed,heefd heel lekkere borsten fijn om er aan te zitten maar ik denk niet dat ze op 32 zit

Commentaar

Het ziet er naar uit dat deze dame niet veel bezoek heeft gehad van de mensen hier, maar ik kan zeggen dat ze uitstekend is in haar werk.

Voorspel van te voren knuffelen op de zetel, kusjes op je lichaam. Daarna aan de borsten zitten (C?) en lekken. Daarna verschillende standjes, doggy, missio en staand doggy. Kon niet komen en dus deed ze het rubbertje eraf en maakte ze het af met haar handjes op een geile manier. Dit allemaal voor de standaardprijs!

Geweldig!

Commentaar

vandaag ook bij gabriela geweest maar dat was op nr 18 en zij heefd zwart krullend haar en een c cup maar is afkomstig uit hongarije ze was eens al in aken actief geweest maar ze was voor 8 maanden terugeweest ;nu is ze weer hier en helemaal niet slecht ze warmt u al op voor dat je u kleren al heelemaal uit heb ze komt met haar grote borsten over u hele lichaam strelen dan condoom erover en pijpen wat ze niet slecht deed moet ik zeggen, wel op een langzaame manier maar toch zeer fijn dan het neuken ook zeer aangenaam3verschillende standjes gedaan

Commentaar

Toevallig ben ik afgelopen nacht c.q. avond ook in Aken geweest, echter heb ik Gabriela toch echt nergens zien zitten of staan.
            Gaat het hier wel daadwerkelijk over de zelfde persoon?
            Hoe laat waart ge daar?
            Ben toevallig ook op de 18 naar binnen geweest, maar bij ene Alina van Roemenie. Zal hier seffes nog een stukje over schrijven.

Cuba-fan.

Commentaar

ik was daar rond 22.00uur die gabriela wat ik zeg zat van rechts en die roemeense zat van links op dezelfde raam ze heefd zwart krullend haar en zegt dat ze 26jaar is en heefd een c cup en een grootte mooie kamer met een divan ,en een tweepersoonbed ze komt uit hongarije

Commentaar

Dit is toch echt een ander persoon, als waar ik mijn recensie over begonnen was. Ik heb haar inderdaad gezien, maar een heel ander persoon.
                Waar ik over begonnen was, die had lang blond/bruin haar, en echt veel grotere borsten.

Cuba-fan.

Ps. de Gabriela die ik bedoel, heb ik gisterenavond niet in de straat gezien helaas. Als ik nog meer weet, kom ik hier uiteraard op terug

Commentaar

Hoi mensen,

Gabriella zit definitief in 32 (het linker raam), maar ze werkt niet elke avond.
                  Maal is ze in de straat, maal niet. Ze werkt maar als ze lust heeft.
                  Ik hoop, ik kon jullie helpen!

Groeten
                  duebau

Commentaar

Mannen, ik heb Gabriela al ff niet meer gezien, werkt ze nog ?

Commentaar

ben gisteren naar een cabriella geweest ze komt uit hongarije 28 jaar zei ze. donker bruin haar of zelfs zwart als ik mij niet vergis ze heefd groote borsten en was altijd en knuffelen en geil aan het kijken van shatzie hier en shatzie daar . ze heefd al in aken gezeten maar dan ging ze terug naar hongarije en nu is ze terug voor een tijdje.pijpen was goed en het neuken ook. op zondag en maandag heefd ze vrij ze ze en het was op nr 18 of 19 dat ze zat.

Commentaar

Aan het werk...
                      X