Aken, Antoniusstrasse 29c, Margo

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Aken, Antoniusstrasse 29c, Margo

Na een spetterend halfuur met Martina toog ik gister opnieuw richting Aken. Het aanbod viel me zwaar tegen en zowel mijn favoriet Roemeens toppertje als Martina waren beiden niet aanwezig. Bovenin de straat waren teveel golddiggers en marokanen en ook in de rest van de straat was niet veel soeps.

Thais houd ik niet van en ik maakte maar eens een blokje om. Wederom geen leuke dames en na nog maar even wat te drinken bij de shoarmaboer probeerde ik het opnieuw. Er zat een flink meisje, en ze zag er spontaan uit. Na nogmaals naar boven en naar onder te zijn gelopen was ze 2x in gesprek met andere kerels. Ze liepen weg en ik nam haar. Ze zag er lief uit, en dat is vaak een goed teken. Op de kamer begon het feest en was ze erg aardig. Ze heette Margo en kwam uit Bulgarije.

Ze vertelde me dat ze me al ruim een uur spotte en dat ik ooit al eens bij haar was geweest en dat ze niet kon vergeten (onmogelijk, tegenover haar huidige raam heb ik 1x een topervaring gehad met een flinke poolse)

Vervolgens begon het standaard maar de sex was erg goed en de Prins was in topcondintie. Ze trok krampachtig in het kussen en ik mocht haar tijdens missionaris haar tepels likken. Ik deed mijn best en ze wilde even niet meer... Vervolgens achterlangs en heeeerlijk gekomen (als je niet van flink houdt lukt je dit niet). Ze haastte niet en genoot. Vervolgens kwam ik en bleef ze nog even zitten. Ik heb haar toen lekker gemasseerd en dat maakte wel wat in haar los.......

Het was erg warm en toen ik op wilde staan nadat ze condoom verwijderde moest ik blijven liggen... Het was zeeer warm en ze deed mijn hele lichaam met keukenrol zweet vrij maken, ondertussen probeerde ze me af te koelen met mijn pet en door te blazen (erg leuke ervaring!). Uiteindelijk maakte ze me nog klaar met de hand en mond (terwijl ik tog echt tijdens het neuken was gekomen!) en loosde ik mijn zaad tegen de muur van haar kamertje .. Ze kon er gelukkig om lachen...

Toen hebben we gepraat en begon ze me te kietelen en zei dat het tijd was om te wassen. Dit deden we gezellig bij de wasbak, ondertussen wat spelen met water en met elkaars lichaam. Vervolgens aangekleed en haar wat extra gegeven (2de keer in 2-jarige Akencarriere dat ik dat doe). Ze vroeg me of het vooruitbetaling was voor volgende keer... De schat. Vervolgens op een erg memorabele wijze afscheid genomen. Dit houd ik voor mezelf

Enigste nadeel van haar was een lelijke tattoo: een hertengewei dat uit haar reet kwam ..

Vermelding hierbij is nogmaals: ze is mollig en draagt ook nog eens te kleine kleding. Maar naar mijn mening zijn de meeste knappe vrouwen slechts klatergoud en zijn dit soort dames het leukste..

Ik ga morgen weer opzoek naar haar........

Zal haar nummer dan vermelden, maar ze zat in complex naast tabledancing

Re: Aken, Antoniusstrasse , Margo

deze dame heeft al eerder hier een aantal jaaren cewerkt is nu ongeveer een maand terug eerst was ze eenbeetje molig maar nu is ze echt wel flink geworden de sirvice is top en echt vriendelijk ze zitop numer 29 het huis waar nog meer topertjes zitten

Edit solemate: kijk even op http://www.hookers.nl/showthread.php?t=57004, er bestaat namelijk een nr 29,29a,29b,29c...Welk is het correcte nr ?

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse , Margo (slecht)

Heb al meer als een jaar geleden ook een recensie over margo geschreven.
      ze is een tijdje een vaste dame voor me geweest tot ze in januari verdween uit de straat ze is pas een kleine maand terug.
      Ze werkt in huis nr 29c ze is blond en intussen behoorlijk mollig geworden.
      Heb sinds ze terug is geen gebruik gemaakt van haar diensten aangezien mijn nieuwe vaste(re) dame in het zelfde pand zit.
      Heb het verder altijd erg leuk gehad met deze dame ook al is ze nu wat molliger ik vond haar meestal de moeite waard.

Ps. als bovenstaande wandelaar ook zo tevreden is over haar service hoezo krijgt ze dan de rating slecht ipv. goed

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse , Margo (keigaaf)

Oorspronkelijk geplaatst door T Bekijk bericht
        Ps. als bovenstaande wandelaar ook zo tevreden is over haar service hoezo krijgt ze dan de rating slecht ipv. goed
        Als je helemaal bovenin kijkt, net onder de reclame, dan zie je in de topictitel "goed" staan.

Het is mogelijk dat het formulier van de bovenstaande recensie in eerste instantie als "slecht" is ingevuld en later is gewijzigd. Dan blijft de titel van het bericht ongewijzigd. De titel van de topic verandert echter wel.

Ter demonstratie heb ik de titel van dit bericht gewijzigd.
        Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 29c, Margo (goed)

zaterdag naar de strasse geweest .
          het was rustig volgens mij komt het door de ramadan.
          naar 29c gegaan maar zag geen Margo volgens een van de dames was ze er. niet vandaag beetje gewandeld en veel van de vaste top dames zijn naar huis naar wat wandelen kwam ik aan de praat met een miesje op 29 b zij heeft een kamertje voor haar alleen ze is slang heeft donker krulend haar
          en is niet de knapste uit de straat maar heel erg lief karakter weet iemand hoe ze heet of heeft iemand ervaring met deze dame laat het weten

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 29c, Margo (goed)

Dit is Laura, is verder ook een recencie van

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 29c, Margo

vanavond weer eens bij margo geweest
              wat een topertje super aardig meisje kijkt niet op de klok
              neemt echt alle tijd voor eerst wat knufelen en toen pijpen
              drie standjes nog rustig even op bed gelegen eg te geken damen ziet me zeker terug
              je moet wel van molig houden ze heeft een lief gezichtje

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 29c, Margo

dag allemaal. weet iemand waar margo is.??? ik vind haar nietmeer? groeten.

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 29c, Margo (uitstekend)

Margo is op dit moment nog in haar geboorteland Bulgarije.
                  Ze komt echter terug naar Aachen als alles goed is, maar waarschijnlijk niet in de A-straat.
                  Maar in een priveclub aangezien de huur de laatste tijd net als voor sommige andere dames voor haar niet meer iedere dag op te brengen was. Als ik wat meer weet zal ik het wel posten hier op de site.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door T Bekijk bericht
                    Margo is op dit moment nog in haar geboorteland Bulgarije.
                    Ze komt echter terug naar Aachen als alles goed is, maar waarschijnlijk niet in de A-straat.
                    Maar in een priveclub aangezien de huur de laatste tijd net als voor sommige andere dames voor haar niet meer iedere dag op te brengen was. Als ik wat meer weet zal ik het wel posten hier op de site.

heb nog niks gehoord van margo weet iemand waar zij werkt? groeten

Commentaar

Margo zit nog in Bulgarije al een hele tijd en zal waarschijnlijk voorlopig niet terugkomen.
                      Topic kan in het archief voorlopig

Commentaar

Aan het werk...
                      X