Aken, Antoniusstrasse 30, Larissa

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Aken, Antoniusstrasse 30, Larissa

Nummer 30 met drie 3 ramen, aan de deur staat een vriendelijke dame, Vrij groot, niet echt slank met een goed stel tieten. Larissa, een Roemeense van24 met lang zwart haar. Ik had over haar gelezen op youppie.
    Afgesproken voor de standaard 20 minuten, 30 Euro, p & n, alles aanraken. Boven aangekomen keek zij een beetje verbaasd als ik voorstelde van me te wassen, wat zij dan ook 'maar' deed. De kleine echte C-cups deden niet heel steven aan, zonder teveel te hangen.
    Onmiddelijk werd mijn tuig ingepakt en begon zij nogal ruw, zonder veel gevoel, te pijpen. Ik maakte haar er attend op en ze ging wat rustig verder, maar het deed allemaal een beetje 'automatic pilot' aan.
    Na een minuut of twee stelde ze voor om met neuken te beginnen, na behoorlijk wat glijmiddel, zat zij op mij. Het deed allemaal nog al heel losjes aan en ik voelde dat er niet veel van ging komen. Ze stelde hondjes voor, maar zij bleef passief... uiteindelijk een hand job lukte omdat zij toch wel een beetje geil toekeek.
    Na 15 buiten met gemengde gevoelens en zeker geen gevaar voor herhaling.

Re: Aken, Antoniusstrasse 30, Larissa (matig)

Denk dat ik vanavond dezelfde Larissa heb bezocht een half Roemeens/Italiaanse dame van 25 op nr.30
    Heb wel een andere ervaring dan bovenstaande wandelaar het is een vriendelijke dame die engels en duits preekt.
    Ze is niet superslank maar ook niet echt dik of mollig en ik weet wel zeker dat bovenstaande cup maat echt niet klopt ik schatte het rond de E maar naar de dame haar eigen zeggen een dubbel D.
    Er was redelijk veel toegestaan zelfs nog even een vingertje erin anfassen pijpen en neuken was prima ik was tevreden over de service en er zou best herhalingsgevaar kunnen zijn al stond er weer zoveel meer snoepgoed vanavond in de straat.

Commentaar

M'n eerste bericht, wish me luck! Loop nu een jaartje mee, heb af en toe een dame ausgewählt en kan eindelijk commentaar geven. 2 weken terug: Larissa. Van achter het raam één brok geilheid. Inderdaad groot, niet te slank maar ook niet te, en een gruwelijk stel tieten. 30euro standaard. Eenmaal binnen stond de transistor hard met "nerveuze zuid-europese" muziek. Niet echt bevorderend. Toch een harde die plichtmatig oraal werd opgewekt. De omschrijving automatische piloot past inderdaad het beste bij het vervolg. Zij boven, missionaris, en doggy afgemaakt. Haar uiterlijk deed me spuiten, niet hoe ze t deed.

Met een beetje meer pit zou ze me terug zien...jammer.
      Once you pop you can't stop...

Commentaar

Ziet er leuk uit achter het raam, maar zodra ze haar kleding uit doet valt ze behoorlijk tegen. Alles hangt er maar wat bij! Het pijpen was redeijk maar qua neuk-werk wilde ze me vooral snel laten komen! Viel tegen en kwam met moeite klaar.. Had haar voor de daad 40 gegeven in plaats van 30 maar motiveerde haar niet.....Mij ziet ze niet meer terug!

Naast haar stond een nogal forse, blonde dame, (minstens 1,80) iemand ervaring met haar??

Commentaar

De dame naast haar heb ik ook een aantal weken terug gehad en ik weet niet eens haar naam meer, zegt genoeg toch. Heb er nog geen stukje over geschreven (shame on me). Niet de moeite waard, had me net als bij Larissa laten verleiden door een stel flinke tieten maar dat viel ook tegen. Geen herhalingsgevaar ook bij haar helaas.
          Once you pop you can't stop...

Commentaar

Vriend van me is bij die flinkere dame geweest.

Mocht werkelijk niets, deed niet haar best, inderdaad waardeloos!

Commentaar

Laat je vriend graag even een nieuw topic over die flinkere dame openen...Dit topic hier gaat over Larissa...

Commentaar

Vandaag ook bij die Larissa geweest. Ze zag er wel lekker uit. 3o euro 20 minuten. Eerst wassen daarna pijpen wat plichtmatig was en met veel tanden.
                Veel fake gekreun toen ik aan haar kutje zat.Mocht niet met mijn vinger erin mocht alleen anfassen. Daarna kwam ze bovenop waarop ze met een hand mijn ballen masseerde, deed ze niet slecht. Daarna missionaris waarbij ze liep te kreunen of ik al kwam. Daarna snel condoompje volgespoten want ik moest zelf ook snel weg. Al met al een redelijke ervaring. Al zal ik haar niet aanbevelen. Maar er was om 11:30 niet teveel anders in de straat. Toen ik aan haar tieten zat voelde ik wel 2 dikke klompen weet niet of dit sillicone was? Ook al lijken ze echt ik weet niet of ze het ook zijn.
                Cijfer: 6, ook heeft ze een kind gehad en daarom hangt alles(buik/borsten) een beetje.

Commentaar

Aan het werk...
                X