Aken, Antoniusstrasse 27, Nina

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Aken, Antoniusstrasse 27, Nina

Zo, aangezien ik extra salaris had gekregen kon k het me veroorloven om nog 1 laatste keer, voor mn vakantie, naar de straße te gaan.

De dame die ik gisteren beschreef bij het topic van Luana, heb ik vandaag een half uur op moeten wachten tot ze er was.

Maar dit geduldig wachten heeft zich zeker geloond.
    Deze dame zit het eerste raam rechts naast de ingangdeur meestal te wachten.
    Dame die zo'n 1,70 is paardenstaart, slank, mooie c-cup, en geil koppie. 20 jaar en Roemeens.
    Spreekt overigens ook goed duits, en Nederlands zelfs zo goed dat ze kon horen dat ik zelf een buitenlands (zweeds) accent heb.

20minuten voor 30 euro in eerste instantie, eenmaal binnen was ze erg aardig, veel grapjes, en in alles erg goed.
    Ondertusse was het al 28minuten voorbij, maar ze zei dat het niet erg was.
    Oftewel, dik tevreden, en zeer zeker voor herhaling vatbaar.
    Een topper.

Re: Aken, Antoniusstrasse 27, Nina (uitstekend)

Door wat probs met mn pc kan ik nu pas n berichtje maken.
    Vorige week maandag, (22 feb) ben ik maar nog ns naar Aken geweest k was er tussen ong 19u en 20:30u, eerst maar ns rustig door de straat gewandeld en t was redelijk rustig, er waren verschillende leuke dames aanwezig dat maakt t wandel plezier leuker hihi.
    Na n paar keer op en neer te zijn gegaan had ik al wat vaker naar deze dame gekeken en ze glimlachte en lonkte naar me, toen maar besloten om naar binnen te gaan bij deze mooie meid met lekkere borsten, afgesproken 30e voor p&n.
    Op hr kamer eerst uitgekleed gewassen, toen ben ik op bed gaan liggen en ze kwam met lekkere borsten op mn buik omhoog waarna ik hr borsten heb gemasserd en lekker aan hr tepels gesabbeld, mn jongeheer begon al op temeratuur te komen toen ik met een hand hr stevige borsten voelde en tepel likte en de andere hand over hr gleufje wreef hmm.
    Toen ging ze richting mn al stijf geworden soldaat hihi, deed lekker met hr mondje het rubbertje erom en begon me toen heerlijk te pijpen, ohh dat deed ze geweldig al spelend met hr borsten nam ze m echt n paar keer diep in hr mond dat was zo lekker, ze bleef maar doorgaan heerlijk, heeft zeker zo`n 5 tot 10 minuten gepijpt maar helaas voor mij ik kon t niet meer houden door hr lekkere gezuig (niet dat ik dat erg vindt) t kon me ook niet schelen, ik liet me gaan en spoot zo het rubbertje vol in hr mond, mm daarna ging ze nog ff door maar ik was leeg haha, daarna nog ff n wasje dus hygiene ook goed.
    Alhoewel ik niet tot de daadwerkelijke daad ben gekomen was dit n supergeile ervaring rijker, de volgende keer maar proberen iets langer vol te houden.
    herhalings gevaar is erg groot hihi, deze dame ga ik zeker vaker bezoeken.
    dit was Uitstekend
    Groetjes

Commentaar

Ik heb er de woorden niet voor...GEWELDIG!

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 27, Nina(uitstekend)

hallo.

ben vannacht ook bij ene nina geweest op nr 27. Klopt het dat deze dame een spleetje tussen haar voortanden heeft?

In ieder geval; voor 30 euro perfecte service!! beste dat ik in de straat heb meegemaakt zeker voor herhaling vatbaar

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door _Shane_ Bekijk bericht
          Ik heb er de woorden niet voor...GEWELDIG!
          Ik heb ze vanavond ook zien staan... heel leuk om te kijken dat staat vast... volgende keer ook eens mee gaan stoeien...

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 27, Nina(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door youngslodder Bekijk bericht
            hallo.

ben vannacht ook bij ene nina geweest op nr 27. Klopt het dat deze dame een spleetje tussen haar voortanden heeft?

In ieder geval; voor 30 euro perfecte service!! beste dat ik in de straat heb meegemaakt zeker voor herhaling vatbaar
            Hey,

Ja, dat klopt

Commentaar

Aan het werk...
            X