Aken, Antoniusstrasse 20, Juy

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Aken, Antoniusstrasse 20, Juy

Vanavond in de Antoniusstrasse Juy bezocht.
    Ze is niet de mooiste maar wat service betreft absoluut een topper.
    Op de kamer gekomen eerst opgefrist en daarna op bed beland.
    Juy staat voor veel open voor klanten die natuurlijk ook goed verzorgd moeten zijn.
    Pijpen was uitstekend en ook kan ze neuken als de beste.
    Herhalingsgevaar voor mij niet zo groot omdat ik toch meer op jongere vrouwen val, maar de service was uitstekend.

Re: Aken, Antoniusstrasse 20, Juy (uitstekend)

Hallo allemaal,

Ben vanavond, eigenlijk rond middernacht bij haar geweest.
    Persoonlijk vindt ik dit een topper kwa service, ze is misschien niet echt super de mooiste. Eerst heeft ze de mijne goed gewassen, wat ik altijd al erg fijn vindt als de vrouw dit bij mij doet. Ze heeft zich natuurlijk zelf ook gewassen, dus dat zat wel goed. Eerst heeft ze me wat geknuffeld, waarna ze mij lekker begonnen te pijpen. Ik moest eigenlijk uitkijken, dat ik niet al te snel klaar kwam. Ze is bovenop me gaan zitten, wat toch wel zeer goed te noemen is. Daarna heb ik haar nog van achter gepakt, oh ja wat was dat goed. Ze zegt dat ze 35 is, maar dat is ook wel een beetje te zien, ze heeft niet meer het lichaam van een jong meisje. Maar de service heb ik toch nog niet zo vaak zo meegemaakt. Herhalingsgevaar, ja ik weet het niet. In het zelfde huis zitten in mijn ogen meerdere goeie.

Nog 1 kleine opmerking, ik vond niet dat zij een c-cup heeft.

Cuba-fan

Commentaar

Gisterenavond, of eigenlijk vanacht al, was ik weer bij Juy geweest.
      Nou, dit is voor mij persoonlijk echt een GFE gevoel hoor. Haar service was net als de vorige keer weer prima in orde. Inderdaad ze is dan misschien niet de mooiste van de straat, maar ik vindt persoonlijk dat ze er wel mag wezen.
      Ga absoluut nog eens terug. Iets meer betaald als de eerste keer, maar daarvoor ben ik ook wel een hele tijd binnen geweest.

Cuba-fan

Commentaar

Vanmiddag ben ik even in Aken geweest, echter er was niet echt veel keus. Misschien is dat normaal voor een doordeweekse middag, want ik kom er meestal in de avond of nacht, omdat ik het er dan op zich een stuk gezellig vindt. Enfin ik ben dan toch maar weer eens bij Juy binnengestapt, en ik moet zeggen dit was weer top. Hygiene super, en een echt GFE gevoel. Ben een 25 minuten binnen geweest voor een 40 euro. Tongzoenen, beffen, lekker gepijpt worden, waarna ik lekker in haar poesje ben klaargekomen. Met condoom uiteraard. Daarna weer goed gewassen en dan naar huis.

Cuba-fan.

Commentaar

Tja der is al veel over der geschreven. Ben al een paar keer bij der geweest, dus tijd om wat te schrijven. Moest iedereen maar doen, want volgewns de dames komen er vele Hollanders in de Strasse. Ik kan wel zeggen dat ik een GFE gevoel heb gehad. Gisteren even binnen gevallen. Buiten zeer nat, maar binnen was het ook snel nat. Even alles goed gewassen, en daarna lekker alles naturel. Met het mondje weet ze goed der weg. Daarna diverse posities gehad. Ze is zelf ook zeer meegaand, misschien omdat er naar mijn mening toch wel een klikje is. Lekker doggy alles erin geblaft, lekker. Na even strelen werd alles weer lekker schoongewassen. Ze gaat me nog zeker terug zien, maar er zijn nog zoveel andere in de strasse.

Commentaar

nog iemand juy gezien de laatste tijd?

Commentaar

Absoluut, afgelopen zaterdagavond/nacht was ze met Joy, Mai, Layla en nog 1 dame, waar ik de naam niet van weet, gewoon op nummer 20 aanwezig.

Cuba-fan.

Commentaar

Ja, 2 weken geleden donderdag. 20 augustus dus. Ben er niet binnen geweest maar ze was toen daar.

Commentaar

Naar aanleiding van de positieve recensies deze dame bezocht. Ze is niet de jongste en de mooiste Thaise van de straat, maar de service is TOP! Eerst beffen, toen pijpen, en daarna 69. Vervolgens neuken in verschillende standjes en tenslotte zonder condoom afgespoten in haar mondje. Het was een hele geile ervaring met haar, waarbij ze zelf ook genoot. Herhalingsgevaar zeer groot!

Commentaar

juy

Vandaag Juy bezocht....
                    Ietwat een tegenvaller als je het mij vraagt...ze doet er wel alles aan om het je naar je zin te maken , maar toch een beetje te veel acting... dat merk je vooral als je tijdens het spel in de spiegel naar haar gezicht kijkt , een lusteloze blik , en als ze het dan door heeft dat je naar haar kijkt , probeert ze een geil gezicht te trekken , wat haar niet lukt...
                    Op het bed lag nog natte sperma van haar vorige bezoeker , en ook haar doos rook niet erg fris. Toen 'k haar wilde beffen was deze nog nat van haar vorige bezoeker , en het was wel degelijk sperma , geen vaginaal vocht...ze zei me ook dat zonder geen enkel probleem was mits een kleine vergoeding , heb dit toch maar niet aangedurfd , want tijdens het vingeren voelde ik ook enkele wratjes aan de binnenkant van haar schaamlippen...
                    Heb het dan maar snel afgemaakt met...op de 40 minuten dat 'k binnen was is ze zeker 4 keer gaan plassen in de emmer die op de kamer stond , waarbij ze telkens een pijnlijk gezicht trok.
                    Aan het raam ziet ze er inderdaad niet zo slecht uit , maar eens uit de kleren valt direct haar hangbuik op..een niet al te aantrekkelijk modelletje...
                    Maar 'k had m'n keuze beneden aan de deur gemaakt , en uit beleefdheid toch maar even gebleven.
                    Wel voor en na nog even lekker geklets , waarna ik blij was dat 'k buiten een frisse neus kon halen.

Commentaar

Omdat het meisje waarvoor ik eigenlijk kwam een paar dagen vrij had maar met Juy op de kamer gegaan. Het was alweer een tijdje geleden dat ik haar voor het laatst bezocht had. Nou, ik kreeg er geen spijt van. Service was top! Prima pijpen zonder en neuken met condoom. Geen haastwerk. Heel vriendelijk. Herhalingsgevaar groot.

Commentaar

Was gisteren ook bij haar, om dat son er niet was (vakantie)
                        Wat een flop, kleren uit, wassen en toen op bed ze begon te rukken of er geld uit zou komen, tevens probeerde ze mij met een condoom er om, om haar vingers in mij in kon.. te stoppen ( droog) dat gaat nog niet nat.
                        En maar rukken mijn god, als ze nog ff was door gegaan was er bloed uit gekomen.
                        Ze ging tussen mijn benen zitten zo dat ik nergens aan kon komen alleen aan haar slappen C cup. (theezakjes, geef mij maar koffie filters)
                        Als ik aan haar kutje wilde komen draaide ze weg.
                        Ik heb het maar zelf af gemaakt.
                        Tijdens haar ruk sessie werdt ze geroepen door een andere thai, wat ze zijden verstond ik niet maar achter af wist ik waar het over ging.
                        Toen ik mij stond aan te kleden haal de ze een groot bord achter het gordijn vandaan en liep ze langs mij door naar haar colega.
                        Tot mijn verbazing bevond zich op het bord een bankpas een wit pijpje zo groot als een sigaret en een bergje witte poeder dit was volgen mij ZEKER geen bakpoeder of suikerpoeder.
                        Mooie boel als je weet dat je zuur verdiende geld in hun neus beland en ze er dan in bed niks van bakken.
                        Voor mij dus geen HH gevaar, mij ziet ze niet meer terug.

Commentaar

Paar weken terug nog even gesparred met Juy. Haar figuur is er wel lekkerder op geworden, het is wat minder grof. In een uurtje tijd alles wel laten passeren wat mogelijk was. Ook een goed gesprek. Ik kan wel zeggen dat ik leeg naar buiten kwam. Juy gebruikte alle technieken, van handen tot en met voeten.
                          Echter ik wilde eigenlijk Joy bezoeken. Ik heb ze al lang niet meer gezien of gehoord. Juy vertelde dat Joy nog wel in Aken woonde, verder was ze terughoudend met informatie, misschien vind ze haar nog wel een concurrente. Het gaat uiteindelijk om de pegels. Met Joy had ik een echte klik (naar mijn gevoel), maar met het jatten van mijn phone ben ik alles van der kwijtgeraakt. Wie kan er iets meer over Joy vertellen? Ontvangt ze nog? Eventueel der nummer? Alles mag eventueel via de interne mailing IM.
                          Juy is goed, maar Joy was voor mij altijd beter, en dat wil ik nog eens checken. Morgenavond wil ik Aken weer eens gaan checken, het zou leuk zijn als ik mijn favorietje kon treffen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door De Lange XXX Bekijk bericht
                            Paar weken terug nog even gesparred met Juy. Haar figuur is er wel lekkerder op geworden, het is wat minder grof. In een uurtje tijd alles wel laten passeren wat mogelijk was. Ook een goed gesprek. Ik kan wel zeggen dat ik leeg naar buiten kwam. Juy gebruikte alle technieken, van handen tot en met voeten.
                            Echter ik wilde eigenlijk Joy bezoeken. Ik heb ze al lang niet meer gezien of gehoord. Juy vertelde dat Joy nog wel in Aken woonde, verder was ze terughoudend met informatie, misschien vind ze haar nog wel een concurrente. Het gaat uiteindelijk om de pegels. Met Joy had ik een echte klik (naar mijn gevoel), maar met het jatten van mijn phone ben ik alles van der kwijtgeraakt. Wie kan er iets meer over Joy vertellen? Ontvangt ze nog? Eventueel der nummer? Alles mag eventueel via de interne mailing IM.
                            Juy is goed, maar Joy was voor mij altijd beter, en dat wil ik nog eens checken. Morgenavond wil ik Aken weer eens gaan checken, het zou leuk zijn als ik mijn favorietje kon treffen.
                            Info Joy per IM

Commentaar

aaken, antoniusstrasse 20, juy

na lange tijd Juy nog eens bezocht , ze herkende me nog .
                              Boven aangekomen ging de deur op slot , nam ze me dadelijk in mijn kruis , nam me vast en draaide ze me een tong.
                              Ze wandelde daarna naar de wasbak , nam een emmer die er onder stond en piste er in , daarna goot ze die emmer uit in de wasbak , e veegde met haar hand de asbak " zuiver " en wou mijn pik wassen met die handen wat ik niet toestond...ze was erg verbaasd daarover , zelf gedaan en vroeg haar of ze haar kut wou wassen ..
                              Juy was duidelijk al onder invloed..
                              ze vroeg me om haar te beffen , dat deed ik dan ook waarna ze trilde als een rozenblad , haar kut was drijfnat.ze begon me te pijpen en kwam weer met haar natte mossel naar mijn gezicht , ik draaide haar om en plantte mijn paal in haar kut die diep en heel warm aanvoelde ... ze genoot er duidelijk meer van dan ikzelf , want ze hield van sex beweerde ze na de lozing die ze er gewoon uit liet lopen , we rookte een sigaret en zij trok haarzelf een minuutje terug aan de achterkant van haar bed waar ze met iets bezig was dat op het raamtablet stond.
                              Ik verelde haar over mijn relatie met mijn zuiderse vrouw en zij begon in detail almaar door te vertellen over haar Albanese vriend die de beste minnaar an de wereld was.
                              naderhand heeft ze mij nog eens afgetrokken en likte ze ze mijn eikel proper.
                              buiten dacht ik na over het hele gebeuren , eigenlijk een gevaarlijk spelletje , zal in de toekomst zeker niet meer spelen met mijn gezondheid.. maar ja ... no risk no fun .
                              nooit meer bij Juy , ik huiver nog steeds als denk aan die zweetgeur van haar oksels.. ze heeft in ieder geval haar best gedaan om me gelukkig te maken , dat was ik ook even op haar kamertje.. nu is er angst.

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 20, Juy

Deze dame is tegenwoordig werkzaam in Sexkino Spartacus op de Heinrichsallee in Aken. Prijzen hetzelfde als in Antoniusstrasse: €30 voor pzc en nmc.

Commentaar

https://wp.spartakuss-aachen.de/wp-c...2017-04-01.jpg

Commentaar

Vandaag een gezellig rondje Aachen gemaakt, met als kern een thaise slag maken. Het was maandag, dus ik verwachte niet al te veel. Eerst even hallo gezegd bij de salon van Joy, was weer leuk om mijn oude super favoriet weer te zien. Ze doet het goed en zag er goed uit. In de A-strasse diverse thai gespot. Op 29 de wat oudere die er altijd zit. Op 25 zat ook een bekende thai, is er ook altijd, maar ook niet direct de number one voor mij. Tja en 20 was verrassend. Uit het raam hing Kung al schreeuwend naar mij. Jammer voor haar, want het raampje er naast was Juy. Op andere plekken was het wat rustiger, dus Juy werkt weer (tijdelijk?) in de A-strasse. Met een knikje waren we zo op de kamer en werd de XXX schoongewassen door Juy. Op de kamer hebben we alle oefeningen door genomen die in mijn boekje stonden. Ik was geheel klaar, begon ze alweer te 'vervelen', het resulteerde er wel in dat ze tot de laatste druppel er uit haalde. Met knikkende knieën liep ik naar buiten. Toen begreep ik de super service. Het was lang geleden dat ik bij Juy was geweest, dus ze wilde een soort binding doen. Waarom? Bij het weglopen zag ik een voor mij onbekende jongere thaise zitten, ze zat wat achterin op de bank maar in werk tenue. Juy had me zo afgewerkt dat ik geen pap meer kon zeggen. Het zou gek zijn als ik wat later voor de 'nieuweling' zou terugkomen. Al met had Juy me lekker verwend. Maar wie is die nieuwe meid? Wie kan iets over haar vertellen?

Commentaar

Ik lijk wel de enige bezoeker bij Juy. Ze heeft klantjes genoeg, maar ik ben de laatste die 2 maanden geleden geschreven heeft. Gisteren weer eenzelfde rondje als voorheen gedaan. In de A-strasse rustig. Helaas geen nieuwe thai. Daar waar jaren geleden met regelmaat wel een nieuw gezicht tussen door spoelde, blijft nu de oude lichting wel lang zitten. Volgens mij is dit allemaal de schuld van de massage salons. Het verdient wat minder, maar de girls hoeven zich niet af te laten rijden en hoeven ook niet opzichtig voor het raam te zitten. De keuze maar op Juy gedaan. Ze weet wat ik lekker vind en ze geeft me meestal iets meer dan de standaard service. De klok had ze deze keer ook niet, maar waarschijnlijk moest ze nog een nachtje doortrekken. Juy had me toch vermoeid en ben na de a-strasse bij de massagesalon van Joy binnen gevallen. Joy was weer enthousiast, al zou die jonge Filipijnse in haar salon mij ook weleens mogen verwennen. Maar ja, Joy kent me al een tiental jaar, en ze verwacht dus dan ook dat ik alleen voor haar kom. Het was een beetje druk dus moest even wachten. Het was de moeite waard. Tijdens de massage een geheel reisverslag gehad van Thailand, ze was net terug. Verder een echte goede massage gehad, en aan het eind heeft Joy er nog een paar druppels weten uit te krijgen die Juy had laten zitten. Normaal ben ik liever 'alleen' met Joy in de salon, geeft even wat meer mogelijkheden en je hoeft je niet zo stil te houden. Het was weer een leuke trip naar Aachen.

Commentaar

is dat de Joy die vroeger in de a-strasse heeft gewerkt en nu in een nette massagesalon?
                                        Zo ja, ben als een bij haar geweest , maar wist niet dat er extra mogelijk is

Commentaar

Aan het werk...
                                        X