Aken, Antoniusstrasse 32, Christina (Hongaarse)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Aken, Antoniusstrasse 32, Christina (Hongaarse)

Vanmorgen moest ik in Aken zijn en dus maar eens in de Antoniusstraße gaan kijken.
    Het was er uiteraard op dit uur van de zaterdag erg rustig en na enkele malen op en af lopen gekozen voor Christina op nummer 27.
    Ik had haar al eens vaker gezien maar eigenlijk was het er nooit van gekomen door mijn andere favorieten in de straat.
    Christina is hongaarse en spreekt redelijk goed duits, ze is erg vriendelijk en stelt je meteen op je gemak.
    Ze heeft een fluweel zachte huid en mooie stevige borsten, cup B.
    Ik heb haar leeftijd niet gevraagd maar ik schat haar ongeveer 22.
    Christina is glad geschoren.
    Gekozen voor pijpen en neuken, welnu dat doet ze goed, ik moest haar zelf aangeven te stoppen met pijpen, daarna heb ik haar in twee standjes diep geneukt.
    De ervaring was eigenlijk heel goed en zeker voor herhaling vatbaar.
    Christina heeft helaas een verkleurde fronttand en iets te donkere tanden.
    Als ze hier iets aan zou laten doen zou dat veel goed doen aan haar uitstraling.

Re: Aken, Antoniusstrasse 27, Christina (uitstekend)

Ik heb dezelfde ervaring met haar. Ze neemt echt haar tijd om te pijpen. Ze kijkt ook niet op haar klok en je mag gewoon verder doen tot je klaarkomt.
    "Wie het kutje niet scheert is het likken niet weerd"

Commentaar

Laatst was ik in Aken en ik sliep daar in een hotel waar ik voor het nuttigen van het ontbijt 16 euro extra zou moeten betalen. Dat vond ik een best wel flinke prijs voor het ene broodje met ham en de 2 koppen koffie die ik doorgaans neem, dus besloot ik om in de Altstadt op zoek te gaan naar een bakker die ook koffie schonk. Bij die zoektocht kwam ik op een gegeven moment langs de ingang van de Antoniusstrasse, en dus dacht ik bij me zelf “Kom laat ik hier maar eens doorheen lopen, misschien zit er verderop wel ergens een bakker.”

Voor het vroege tijdstip (net even na negenen) waren de ramen al redelijk bevrouwd, ik denk dat ik wel zo’n 15-20 dames heb zien zitten, maar de meeste daarvan konden bij mij geen zin opwekken die groter was dan mijn zin in koffie. Maar voor 1 bepaald raam stond er een meisje te lonken waarvoor ik wel even mijn pas wilde vertragen. Ze lonkte nog wat harder, en het was gebeurd. Als een vis die in het aas gebeten had werd ik langs een onzichtbare lijn door haar naar binnen gehaald. Ik besefte me dat spartelen niet veel zin had, dat ik daar alleen maar nodeloos moe van zou worden.
      Het zou me komen te staan op 30 euro, zei ze, en voor dat bedrag kon er worden geblasen en gefickt en gewechselt en angefassen. Dat leek me nog niet verkeerd, dus antwoordde ik in mijn beste Duits “OK”. Dat ontlokte een triomfantelijke grijns op haar gezicht, waarbij ze, voor het eerst, haar gebit ontblootte. Dat was inderdaad wel even schrikken , maar ja, een man een man een woord een woord, hè, en bovendien, bedacht ik me terwijl ik achter haar aan de trap opliep, met de mogelijkheid tot doggie in het afsprakenpakket leek e.e.a. me allemaal wel overkomelijk.
      Aardig meissie (Christina, uit Hongarije), ze sprak geen Engels, wel redelijk behoorlijk Duits, maar een conversatie kregen we niet echt op gang, omdat ze maar weinig begreep van het Duits dat ik uitbracht - en de schuld daarvan lag vermoedelijk meer bij mij dan bij haar, ik ben de eerste om dat toe te geven.
      Ze ging er eens goed voor liggen zodat ik probleemloos kon anfassen terwijl zij ging blasen. Uitstekend hoor! Ze nuanceerde nog wel dat anfassen beperkt was tot de buitenkant van haar lichaam, maar dat vond ik de pret niet echt drukken. Paaltje is niet gewend dat er op een zo vroeg tijdstip al tegen hem geblazen word, maar hij vond het geen enkel probleem om, hoe zal ik dat eens formuleren, “vroeg op te staan” . Na enige tijd gingen we over tot de volgende activiteit, we besloten “normal” te gaan doen, ook al omdat Christina niet begreep wat ik met “Kleines Hund” bedoelde. Maar goed, “normal” is ook niet onplezierig. En als er een meisje onder je ligt dat naar je ligt te stralen met een zwarte plek in d’r gebit hou je het toch nog net iets langer vol dan als er een meisje met een tandpastareclamesmile onder je ligt, ik wel althans, dus al met al heb ik echt wel het maximale uit m’n 30 euro gehaald
      En een lieve meid, dus, als ik nog eens in Aken moet ontbijten ga ik er vast nog eens langs. Ze werkt van 8 uur ’s morgens tot in de loop van de middag… ze verdwijnt dus als de mannen uit hun werk beginnen te komen

Daarna alsnog mijn bakker gevonden, daar zal ik verder maar niet al te gedetailleerd meer op ingaan. Mijn ontbijt werd al met al zo wel duurder dan als ik in het hotel ontbeten had, maar nu kon ik er tenminste de rest van de dag op teren

Commentaar

Ja, ja, ik was er weer. En zij ook. ’s Morgens om half tien.
        Je hebt Breakfast at Tiffany’s, maar ik geef toch echt de voorkeur aan Breakfast at Christina’s.
        Christina is een meisje met een hoog neukbaarheidsgehalte. Waar ik bij de meeste andere meisjes in die strasse eerst een minuut of 20 moet wennen aan het idee dat ik eventueel sex met hen zou kunnen gaan hebben, weet ik bij haar ogenblikkelijk dat ik dat wil. Het blikveld vanuit haar raam is voor mij als een soort Bermudadriehoek, als ik mij daarin begeef dan is er geen houden meer aan – dan word ik door haar naar binnen gezogen (figuurlijk dan, nou ja, aanvankelijk althans). Het voert te ver om te zeggen dat ze bloedmooi is, alhoewel ze er best mag wezen. Haar kwaliteit is dat ze je zo kan aankijken dat je ogenblikkelijk sex met d’r wil hebben.
        Gelukkig levert ze ook kwaliteit tijdens die sex. Pijpen doet ze rustig en teder, wat Paaltje een verademing vond, elders wordt hij vaak flink mishandeld tijdens dit deel en doorgaans heeft hij niet veel meer dan anderhalve minuut om zich geestelijk en lichamelijk voor te bereiden op de volgende stap. Maar hier kreeg hij ruim de kans om naar zijn topvorm te groeien, wat dan ook gebeurde. Daarna het neuken, in drie standjes, zonder dat ze memoreerde aan de afspraak over dat het voor 30 euro maar 20 minuten mocht duren.
        Een best meisje dus. Prima om de dag mee te beginnen.

Commentaar

Vanmorgen moest ik in Aken zijn en dus ook maar eens de Antoniusstraße aangedaan.
          Daar was het rond 10:30 uur zoals gewoonlijk bijzonder rustig.
          Enkele oude bekenden en verder niet veel zaaks, dus maar bij Christina naar binnen gegaan.
          Het was al weer enige maanden geleden dat ik bij haar was.
          Service was als vanouds, gewoon goed en lekkere sex gehad in twee standjes.
          Zij heeft haar gebit laten opknappen en het ziet er nu stukken beter uit, echt een mooi meisje met top figuur.
          Christina is een echte aanrader, ik heb begrepen dat zij alleen overdag werkt.

Commentaar

Vanmiddag deze meid bestegen.
            Tijkdens de warming up kijkt ze je al geil aan en je verdrinkt bijna in die blik. Rubber erom en de stofzuiger erop. Lekkerrrrr, ze doet het goed. Allerlei snelheden, topje, alles. Niks geen haastwerk. Daarna de missionaris erop. Daar had ze veel moeite mee. De Lange XXX heet niet voor niet zo. Het handje ging er nogal eens tijdens, en het gezichtje vertrok van de pijn. Dit ziet de lange xxx wel vaker. Daarna de hondjes stijl. Christina ziet er zo goed uit, dat het achterop ook genieten is. Perfecte body, lekkere tietjes, mooi poesie, en leuk koppie. Klaar komen is dus niet zo moeilijk op zo'n leuk plaatje.

Commentaar

Heeft iemand deze Christina nog gesignaleerd kort geleden?

Commentaar

Vanacht deze lekkere Roemeense maar weer bezocht. Het is en blijft bij mij de Christina van 27. Voorheen op 27 en nu weer op 27. Roemeens, en ze kan uit der hoofd de hoofdstad vertellen. De meid doet het nog steeds goed. De lange XXX was zeer koud, maar de nilfisk had er zo de power in. Ze is lekker mager, en op zijn hondjes komt dat andere gaatje zeer goed opdagen. Weet iemand of ze anaal doet, het zag er nogal ruim uit.
                Mmmm wat lekker en ze neemt de tijd voor je.

Commentaar

Goed, d’r is dus ene Christina weg, jammer voor haar fans, maar voor de overzichtelijkheid hier misschien wel beter.

Want de Christina om wie dit topic begonnen is, die werkt er nu toch nog steeds.

Ter herinnering: uit Hongarije, ca. 24 jaar, donkerblonde haren, mooie borsten, cup B, heel slank (maar niet mager), werkt overdag tussen 9 en 5, hele lieve meid, spreekt redelijk Duits, waagt zich niet aan Engels, goede prestaties, geen klokkijkster, kortom, prima meisje.
                  Ik trof haar zondagochtend op Antoniusstrasse 27, het meest linkse raam.
                  En ik heb me nog maar eens door haar laten verleiden.

Commentaar

Heb haar donderdagavond bezocht om 19 uur. Hongaars, 24 jaar, donkerblonde haren, wat gekruld, mooi figuur, onderaan in een streepje geschoren en een iets minder mooi gebit :-). Of is dit weer een andere?
                    Ze sprak ook enkel een beetje Duits, Engels begrijpt ze niet.
                    "Wie het kutje niet scheert is het likken niet weerd"

Commentaar

Ja, het lijkt me toe dat dit dezelfde is als die van mij. En, de rest van het topic doorlopend, ook dezelfde als die van Antoine19110.

Ze had er dan wel voor haar doen een lange dag van gemaakt, affijn, daar zal ze wel d'r redenen voor gehad hebben.

Commentaar

Heden ochtend lekker met haar gespeeld op 27. Ze benadrukte dat ze alleen overdag werkt. Begin zo tussen 9 en 10 en gaat zo ongeveer om 18.00 uur naar huis. Kan wel eens wat later zijn, maar ´s avonds is ze dus weg.
                        Het streepje had ze nog steeds, mooi mikpunt om te landen. lekker meisje zonder zeuren en zonder klok. mmmmm

Commentaar

Ik heb haar ook vaker bezocht maar naar mijn weten werkt ze ongeveer van 11:00/12:00 uur tot 22:00/23:00 uur. Dat weet ik wel zeker eigenlijk.
                          Lieve meid, echt de moeite waard.

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 30, Christina (uitstekend)

Hongaarse Christina doet inderdaad anaal. Na zo'n drie maal bij haar geweest met steeds goede ervaringen overigens, heb ik er maar een schepje op gedaan en doodleuk gevraagd dat ik haar wel eens aan de andere kant wou bedienen. Kon, zei ze, maar voor 100 €. Nog afgedingd naar 80, en ja hoor, ze beet. Naar boven onder dat heerlijk wiebelend poepje dat ik straks zou...... Christina wilde duidelijk afspraken maken: zij zou aangeven en ik opvolgen. OK, no prob. Eerst wat strelen en opwarmen, kan ze wel lief, dan jasje aan en wat blasen. Dan vingerde ze haarzelf wat met gel in haar kontgaatje en dan jahoor, was ze klaar. Ze bleef op haar rug en ik duwde mijn heerlijke harde pik voorzichtjes in haar. Dan het sein van je mag wat pompen. Heerlijk, maar ik was niet zo tevreden over het standje, tis alsof je gewoon neukt, maar dan een verdieping lager. Dan omgewisseld, doggy. Supergeil als je krijger in het "verkeerde" gaatje verdwijnt. Ze is heel nauw. Voorzichtig in en voorzichtige bewegingen. Ik zag dat mijn jongeheer helemaal blauw stond van de druk, afschuwelijk gezicht. Eigenlijk ben je helemaal gevoelloos als het zo erg knelt. Na zo'n 10 minuutjes kon ik nog niet komen door de hevige druk, maar als ik eruit trok kwam ik toch heerlijk tegen haar sterretje die zich overigens onmiddellijk weer sloot. Leuke ervaring. Dacht niet dat het ooit zou mogelijk zijn bij zo'n slank jong meisje. Misschien doet ze het enkel bij klanten die ze kent en dus kan vertrouwen.

Commentaar

Nog eventjes langs geweest bij ons aller Christina. Ze is een paar kilootjes aangekomen, maar dat gewicht zit op de goede plaatsen. Borsten wat voller, nog altijd een mooie taille. Puistjes van haar gezicht zijn weggewerkt... Christina (Aguilera) was zo zot als een achterdeur, zal wel iets gepaft hebben. Ze liet haar onderweg twee hoog lekker opgeilen en op de kamer was het heerlijk ketsen. Heb haar in vier standjes gepakt. Wasje voor, wasje achteraf, hygiëne top. Ze telt nu 25 lentes, en haar winkeltje draait goed

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 27, Christina (Hongaarse) (uitstekend)

Laatst op een zondagmorgen nog eens Christina bezocht. Helaas kom ik niet meer zoveel in Aken wegens te ver rijden maar als ik er ben ga ik altijd even door het straatje.
                                Christina is toch al enige jaren een vaste waarde in de straat.
                                Weer super behandeling gehad, eerst opwarmen voordat het condoom erover gaat en daarna rustig gepijpt, echt een goede sessie, neuken ook perfect zoals gewoonlijk.
                                Ik heb haar al vele malen bezocht en iedere keer is het weer top.
                                Van harte aanbevolen.

Commentaar

Met de solden eens naar Aken geweest, kon de raambuurt dus ook niet voorbij lopen.
                                  Ik had mijn huiswerk gemaakt en dus potentiële kandidaten uitgezocht. Helaas waren er niet veel meisjes aanwezig.

Die op nummer 27 was er wel. Was al een tijdje heen en weer aan het lopen, en eens gaan spreken met haar, naam gevraagd , prijs.
                                  Dan toch binnengegaan, 't is wel op de 2de verdieping, dus laat haar voor je gaan dan heb je nog een mooi uitzicht.

Op het kamertje met badkamer de 30€ gegeven en dan wat geknuffeld, niet echt lang maar toch beter dan niets. Pijpen was goed, maar kan dat toch niet lang volhouden dus snel op neuken overgegaan. Enkel missionaris gedaan (ander standje mocht ook nog, maar niet gedaan). Ze wiebelde wat met haar bekken.

Ze stak haar tong uit, en ik vroeg of ik mocht zoenen maar dat was negatief

Ze is 25 jaar en nog een frisse verschijning en ook in houding.
                                  Ze is heel slank gebouwd.

De recensies kloppen dus zeker en vast voor dit meisje.

Commentaar

Wel een goede ervaring met haar gehad, was erg vriendelijk. Pijpen deed ze rustig veel met tong maar toch poging tot diep pijpen. Neuken zij boven op was goed. Daarna in doogy lekker afgemaakt. Goede sessie!

Commentaar

Re: Aken, Antoniusstrasse 27, Christina (Hongaarse)(uitstekend)

Christina is inderdaad een vriendelijk, knap meisje. We hadden afgesproken €30 voor blasen, ficken, anfassen. Dat is ze zonder problemen nagekomen. Ik probeerde wel aan haar mooie poesje te likken, maar dat zou me €20 extra kosten. Heb ik dan maar niet gedaan.
                                      Erg leuk als je graag een vluggertje maakt met een prachtig slank meisje onder je. Maar ik miste de passie, die ik vaak wel merk bij andere meisjes. Helaas, voor mij blijft het bij deze ene keer.

Commentaar

Helemaal eens met de starter van dit draadje(hoewel al een jaar of 3 geleden geplaatst). Alleen die tanden is me niet opgevallen, zagen goed uit. Vooooooral hele lekkere borsten. Ze is heel lief/zacht(meestal een rode bloem in haar mooie blonde haar). Het was niet erg druk in de strasse deze middag. Ik werd 3 x in mijn kruis gegrepen door verschillende dames toen ik de eerste keer door de straat liep. Uiteindelijk gekozen voor Christine(26) uit Hongarije, ze is vrij lang en een heel lief uiterlijk. Alleen al die prachtige borsten waren die 30 euro al waard. Hygiene heel goed, ze is ook heel lief en mooi figuur(had ik het al over haar mooie borsten gehad?) :P
                                        Beffen was 20 euris extra maar ok. geen spijt!!!

Commentaar

Kan alleen maar de positieve berichten bevestigen.Wat de tanden betreft daar zijn toch wel nog kosten aan.
                                          Voor de rest zeer knap figuur en mooie borsten!
                                          Goede service! Ideaal als je maar over een beperkt budget beschikt.
                                          Ga zeker terug bij Christina als ik in de buurt ben!