Aankondiging

Inklappen

Plattegronden Duisburg

Bekijk volledig bericht
Bekijk minder

Stammtisch Duisburg

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Re: Stammtisch Duisburg

Oorspronkelijk geplaatst door germanyman Bekijk bericht
    Yes, i can confirm, last weekend was hell on earth at vulcanian , complety overfilled. When a girl does 20 man / day regulary, she has done 50 last time
    Waarschijnlijk kiezen dus alle mannen die normaliter in de clubs zitten nu voor de Vulkaan. Immers hier krijg je voor 30 euro dezelfde service als in een club voor 50 euro en de Vulkaan is gratis, hoef je geen 60 euro te betalen om binnen te komen. Dat verklaart dus de grote drukte daar afgelopen zaterdag. Slimme zet dus van die pandjesbazen om er nieuwe kamers en huizen te bouwen!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Legio Bekijk bericht
      Waarschijnlijk kiezen dus alle mannen die normaliter in de clubs zitten nu voor de Vulkaan.
      Normaal gezien ga ik alleen naar saunaclubs. Ik was vorige week op verkenning in de Vulkaan, en vond het een serieuze teleurstelling! De buurt is extreem troosteloos, de loophuizen zijn verouderd, onpraktisch (broeierig heet, trappen, donker) en hopeloos aftands. Neen, nooit meer de Vulkaan voor mij.

In de clubs vind ik meestal gezelligheid en kan ik met de gasten nog wat zeveren aan den toog. Bovendien kan je met de dames nog wat presalen/aftasten voor je beslist op kamer te gaan. Alles is er veel moderner, netter en er valt tenminste daglicht binnen. Er is ook de mogelijkheid om je op te frissen. In de loophuizen kom je meestal als een bezweet zwijn toe op de kamer van al die trappen.

Immers hier krijg je voor 30 euro dezelfde service als in een club voor 50 euro en de Vulkaan is gratis, hoef je geen 60 euro te betalen om binnen te komen.
      De sfeer op de Vulkaan was allesbehalve geilmakend, dus ik ben niet op de kamer beland. Over de service op de Vulkaan spreek ik me dus niet uit. Ik kan wel zeggen dat de service in de saunaclubs (zelfs zonder de PZC nu) gemiddelde véél hoger is dan in een Belgisch RLD.

hoef je geen 60 euro te betalen om binnen te komen.
      Dat is een dagverblijf all incl. Zo bekeken is een saunaclub niet zo duur, en je hebt er trouwens goedkopere. Als je wandelt in een RLD moet je alles apart betalen (eten, drank, WC, ...), dan zit je al gauw aan 20 euro.

Slimme zet dus van die pandjesbazen om er nieuwe kamers en huizen te bouwen!
      Veel saunaclubs breiden momenteel ook uit (Samya, Babylon, H7, ...). Wat weten zij dat wij niet weten?

Commentaar

Legio, jij prefereert duidelijk de Vulkaan boven de saunaclub en dat is je goed recht. Iedereen is immers vrij om te gaan en staan waar die wil.
        Ik heb gisteren nog een club bezocht en heb een top dag gehad.
        Maar ben ook wel eens op de Vulkan geweest en daar ook leuke avonden gehad. Het is maar net waar je voorkeuren liggen. De een is niet beter dan de ander.

Commentaar

Yes, you have to like an "sin city" atmosphere to like the vulcan. If the tower will glow in an green light again, its even more special... tomorrow will be maybe a mass invasion again, your welcome to vulcan city

[IMG]www.bilder-upload.eu/upload/5cd2ae-1499444846.jpg[/IMG]

Commentaar

Heb de laatste posts met plezier gelezen.

De eerlijke en doeltreffende straight-to-the-point heid van Legio;

Het nuchtere, rationele van PoarNeemn;

Het mooie vergelijk met Sin City van Germanyman.

Wat is de Vulkan toch geweldig.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Legio
              @shakir123
              Op de Vulkaan werken bijna 500 dames op de zaterdag.
              Jij bent wel een bofkont als er 500 dames zijn. Ik was er op een vrijdagmiddag (tot max 15u30), en de bezetting was heel laag. Ik schat 1/10, en niet zo veel dames naar mijn smaak. Hoe dan ook, 500 dames zijn me te veel van het goede.

Ik dacht dat ik hier mijn mening over de Vulkaan kon geven. Die is en blijft vooralsnog negatief. De feiten die ik hierboven opsomde zijn ergens wel waarheidsgetrouw. En dan heb ik het nog niet gehad over het zwaar vrachtvervoer dat op maximaal 1.5 meter van de wandelaars voorbij dondert. Onophoudelijk. De straat oversteken naar de spielhalle aan de overkant is een hachelijke onderneming.

@shakir123
              Wat half lauw voedsel en fanta uit de postmix?
              In Babylon, Magnum of Parksauna Residenz eet je onbeperkt à la carte, bij de laatste zelfs driegangen.

@shakir123
              een sauna die staat ingesteld op maximaal 30 graden dit om de energy kosten van de club te drukken?
              Was het wel een sauna?

@shakir123
              PS, onder de alias Shakir schrijf jij ook op een ander forum. Waarom schrijf je daar je negatieve ervaringen over de Vulkaan niet op?
              Op dat bewuste forum is er een schrijver die Vulkaan-critici onmiddellijk met de grond gelijk maakt.

Commentaar

De vergelijking Vulkaan versus de saunaclubs is op sommige punten die van appelen met peren. Ieder heeft zo zijn voorkeur en daar raakt men het nooit over eens. Dus wil ik toch even op de rem trappen. We willen het wel gezellig houden in de Stammtisch. En het verleden heeft geleerd dat het bijzonder ongezellig wordt als sluimerende Vulkaan-saunaclub oorlogjes ontsporen.
                Moderator Duitsland, Saunaclubs, Raambuurten, Gangbangs en nog het een en ander.

Commentaar

Het is toch juist mooi dat iedereen wat anders leuk vind? Zo kunnen we elkaars ervaringen delen en wellicht een ander op een idee brengen. Onze oosterburen maar ook ons eigen landje heeft nog genoeg pareltjes in de p6 wereld verborgen voor ons.

Hoe dan ook, de Vulkan met al zn charmes blijft een bijzonder stukje Duitsland. Net zoals elke club zo zijn dingen heeft.
                  Ik sluit me voor de rest aan bij DP.

Goed weekend heren!

Commentaar

Legio has also analysed the current situation correctly.

It makes no sense to go into a fkk sauna club, when the german government has set an country wide condom rule. So now, you can just went to an brothel like vulcano, because now you get the same service with lower prices..., its indeed very smart from the vulcan owners to build up new rooms (just before the law), because if the sauna club dying begins (because of this law), the girls from there will start working in an established brothel like vulcano. These owners have also much bigger possibilities in professional organisation (certification papers, taxes,...) than a little sauna club.... smart move...

Anyway, i was at essen, oberhausen and vulcano brothel since the new law. Ok, some girls went to holidays, so there is little lesser inventory then normally, but overall i can not say that anything has changed dramatically and i dont see any objective differences with the new law. Maybe they are coming by the end of the year with the registration rule, ... then we are fucked when the girls wont register....

But the german Juristinnenbund, where many female laywers are organised, had written some statements why this law offends many other german laws. If the german judges at the highest court will erase this law next year, then this law is history, and the berlin politicians get a punsh in the face again (its enough that they have destroyed beautyful city of hamburg) and the party can continue

Regards

Laatst gewijzigd door germanyman; 08-07-17, 14:31.

Commentaar

De vraag is alleen of (als de wet al teruggedraaid wordt) alles weer naar het oude gaat. Ik ben bang dat het dan een mooie reden zal zijn om het prijsbeleid even goed neer zetten.

Commentaar

The price policy didnt changed so far... Milana and Nita are the only ones who think that they can start at 50 bucks, but until now nothing has changed in general...

Regards