Seraing, Rue Philippe de Marnix 176, Cynthia (Nig)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Seraing, Rue Philippe de Marnix 176, Cynthia (Nig)

Totaal te mijden is de Nigeriaanse Cynthia... alle elementen zijn verenigd om van een TMM te spreken: gezaag voor extra geld, zwakke bedprestaties, veel bla bla en totaal geen boem-boem!!!... alleen het pijpen was eventjes aanvaardbaar, maar dit duurde evenlang als een 100 m van Usain Bolt

Ben nog nooit een bereden geweest door een levend lijk, vandaag was dit voor de eerste keer het geval!!!

Ze zit rechts bovenaan op het eerste verdiep, bij deze zijn jullie gewaarschuwd!!!!!!!!!!
    Just enough education to perform

Seraing, Rue Philippe de marnix 176, Cynthia

Vandaag was het weer eens tijd en aangezien ik nabij seraing was hier maar eens een kijkje genomen. Het was erg druk maar veel ramen waren dicht. Een leuke dame stand naar me te zwaaien op de eerste verdieping, rechterraam. Het zag er heerlijk uit dus ik naar boven.

Het is een nigeraanse dame met een overheerlijk kontje. Mooie lengte en verder prima om te zien. Na een prijsje afgesproken te hebben was het voor mij uitkleden maar helaas bij haar ging alleen het slipje uit.

Het pijpen sloeg helemaal nergens op en zo kort ben ik nog nooit gepijpt. Daarna wil ze meteen geneukt worden in doggie. Mmmmmm wat een heerlijke kont maar aangezien er verder helemaal niets aan was, ze had er geen moment zin in en dat liet ze merken heb ik het ook meteen maar zo afgemaakt en stond zo weer buiten.

Herhalingsgevaar 0

Commentaar

Re: Seraing, Rue Philippe de Marnix 176, Cynthia (Nig)(voldoende)

Iemand deze dame nog gezien de laatste tijd ?
      Delta 1

Commentaar

Re: Seraing, Rue Philippe de Marnix 176, Cynthia (Nig)

ik denk dat ze er nog zit, laatste keer dat ik in Seraing was, dateerd van de maand october...
        Just enough education to perform

Commentaar

Re: Seraing, Rue Philippe de Marnix 176, Cynthia (Nig)

Vermoed dat deze dame ondertussen al geruime tijd weg is en dat zij naar het archief kan.
          Delta 1

Commentaar

Aan het werk...
          X