Seraing, Rue Philippe De Marnix 144, Anja (Bel)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Seraing, Rue Philippe De Marnix 144, Anja (Bel)

Woensdagnacht heb ik genoten van de diensten van volkse Waalse Anja +- 38jaar.

Anja, een meid met zwart haar, is stevig gebouwd met een niet al te verzorgd gezicht en gebit. Aan de bovenkant schieten er niet veel tanden over. Buiten leek ze ook niet al te vriendelijk eerder arrogant. Aangezien ik echter geen andere types vond waar ik op viel (ouder, grote borsten enz.) ben ik uit 'pure armoede' bij haar binnen gegaan.

Ik ben voor het minimummenu gegaan voor 30 euro. Indien je meer betaald kan schijnbaar ook 'pijpen zonder', vinger in de kont enz. Ik moet zeggen als je van wat steviger houd: dit is een lekker wijf! Het hangt allemaal niet, het is een stevige. Heel lekkere borsten minstens E mischien F cup, met grote noppen erop. Eens je de onderhandelingsfase voorbij bent is het ook een heel vriendelijk dametje waar je je onmiddelijk bij op je gemak voelt.

Ze pijpte in doggystijl die hangende borsten, daar begin ik echt van te kwijlen. Benen weid open, kont naarachter. Ze geeft zichzelf. Het is echt een geil sexbeest. Ik heb ze afgemaakt in doggy.

Ik ben aangenaam verrast door de kwaliteit van de service van de dames in Seraing. Een pak beter dan de Linnéstraat in Brussel waar ik gewoonlijk ga wandelen.

Anja werkt op het nummer 144 rechtsboven van woensdag tot zondag tussen 22.00 's avonds en 6 uur 's morgens.

Re: Seraing, Rue Philippe De Marnix 144, Anja (Bel)(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door delta 1
    Werkt Anja nog op dit adres ?

Ondertussen 3,5 jaar dat er nog over haar geschreven is, en bovendien is er maar 1 recensie over haar !

Waarschijnlijk niet. Wellicht werkt ook zij nu in de tippelbuurt van Luik, zoals vele ex-raamdames aldaar.
    Hoeren, zien en zwijgen.

Commentaar

Re: Seraing, Rue Philippe De Marnix 144, Anja (Bel)(uitstekend)

Waar is de nieuwe tippelbuurt in Luik?

Commentaar

Re: Seraing, Rue Philippe De Marnix 144, Anja (Bel)

Of dat er een nieuwe tippelbuurt is weet ik niet. Er zijn tippelaars in de nu gesloten raambuurt in het centrum van Luik.

Commentaar

Veronderstel dat deze dame niet meer op dit adres werkt en dat zij naar het archief mag ?
          Delta 1

Commentaar

Aan het werk...
          X