Seraing, Rue Philippe de Marnix 154, Geroldine (Bel)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Seraing, Rue Philippe de Marnix 154, Geroldine (Bel)

Afgelopen vrijdag in Seraing geweest,ben bij Geroldine geweest,werkt vanaf 13h verschillende dagen in de week, is een blonde slanke meid,33 jaar,geschoren poesje,lekkere borsten,spreekt frans en engels,kon kiezen tussen 50e of 100e,ben voor 50e gegaan,eerst opgefrist aan de lavabo dan op bed belandt,een heerlijke meid eerst mijn jonge heer een massage gekregen met haar borsten,daarna begin ze zuigen met cd,heerlijk kan ze zuigen die meid,daarna ze op mijn heerlijk liggen en begon ze te neuken met cd kwam heerlijk klaar,daarna de mogelijk voor een wasje en weg,een heerlijk gevoel overgehouden ga nog zeker terug

Re: Seraing, Rue Philippe de Marnix 154, Geroldine (uitstekend)

OK, conclusie: er zijn twee Geradline/Geroldines... beiden de moeite waard
    De Geraldine-53 jr. draagt steeds een modern brilletje... en voor elke dag een ander kleurtje.
    Ook aanrader.
    groeten...

Commentaar

gisteren zondad bij haar geweest ,het was weer aanschuiven,was druk,hebt haar heerlijk geneukt en ze me lekker gepijpt,you are the best DARLING,kiss

Commentaar

ben juist terug van dit toppertje ,gekozen voor 200€ voor één uur verwennerij, eerst de wasjes daarna tongzoent op bed gelandt ,eerst ze mijn een massage gegeven met borsten daarna begin ze te pijpen zonder cd tot hoogtepunt, daarna weer wasje, weer kussend op bed gelandt dan heb ik haar verwendt met vingeren-beffen tot een hoogtepunt,daarna ze me gepijpt zonder cd en geneukt met cd in verschillende standjes ,vele kusjes Geroldine,encore une fois

Commentaar

Verdorie, Rue de Marnix te Seraing. Dat is al heel lang geleden dat ik daar nog gepasseerd ben. Wist zelfs niet dat dat straatje nog bestaat. Alleen jammer dat het daar zo een desolate grauwe buurt is met al die fabrieksgebouwen rondom. Weining opbeurend

Commentaar

Re: Seraing, Rue Philippe de Marnix 154, Geroldine (Bel)

Werkt deze dame nog op dit adres ?
            Delta 1

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door delta 1 Bekijk bericht
              Werkt deze dame nog op dit adres ?
              deze dame werkt nog op dit adres

Commentaar

Whaaw, wat een toppertje... Neemt haar tijd voor de daad en indien je Frans kan, kan er ook nog een gezellige babbel van af.

Commentaar

Re: Seraing, Rue Philippe de Marnix 154, Geraldine (Bel)

Oorspronkelijk geplaatst door MasterTong Bekijk bericht
                  Whaaw, wat een toppertje... Neemt haar tijd voor de daad en indien je Frans kan, kan er ook nog een gezellige babbel van af.
                  Voor alle duidelijkheid bij mij ging het wel degelijk over GerAldine... een jonge blonde meid...

Commentaar

Aan het werk...
                  X