Seraing, Rue Philippe de Marnix 174, Dominique (Bel)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Seraing, Rue Philippe de Marnix 174, Dominique (Bel)

Op aanraden van hoeperdepoep ben ik hier vandaag eens naartoe gereden, aangezien ik te nieuwsgierig geworden was.

Even moeten zoeken, een gps is echt wel een noodzaak. De buurt zelf ziet er nogal vervallen uit, de cockerill fabriek op de achtergrond, beetje verlopen. In de buurt is geen discrete parkeerplaats, dus moest ik mijn wagen in de straat parkeren, wat ik minder leuk vind, aangezien de logo's van mijn firma mooi op de deuren prijkt Gelukkig is de sfeer in de straat losser, minder vijandig dan in Brussel, waar ik echt niet graag kom. De straat loopt dood, je rijdt er in, en draait op het einde gewoon terug, wel makkelijk

Na een keer of 2 op en neer gewandeld te hebben, waarbij ik inderdaad lekkere blonde kippetjes met megatieten, als ook iets meer verwelkte vitrine madeliefjes, wat ik wel leuk vond.

Uiteindelijk binnengestapt bij een roodharige, aangezien ik sostjes wel leuk vind, en ze zo zeldzaam zijn Eens binnen de prijs gevaagd, en inderdaad, 25 euro fellation et penetration. Ik had enkel 2 briefjes van 20, dus dat was de eerste test : ik kreeg netjes 15 euro weer, geen gezeur aan mijn kop over iets extra of langer blijven.

Dominique is een vlotte prater (spreekt wel enkel Frans). Leuke vrouw, 36 jaar, vrij groot, grote borsten, lekkere kont, geschoren poesje. Niet mollig, niet slank, ergens daar tussenin, zoals een vrouw van 36, quoi. Ik werd opgefrist, wat ze zelf ook deed ( TOP !!), en nadat ik op bed ging liggen, begon ze me te strelen, streelde mijn pik met har borsten, heerlijk relaxed. Ik mocht lekker aan haar tepeltjes zuigen, paar poesje strelen, klitje vingeren ...
    Pijpen was met condoom, en dat deed ze prima, met vooraf de vermelding : als je gaat komen, roep dan au secours, en dan stop ik ... Echt lang duurde dat niet, en ze stopte dan ook braafjes.

Lekker geneukt in missionarishouding, waarbij ik haar kont kneedde, en kontgaatje bespeelde, sans problème. Lekker gekomen, nog wat gebabbeld, en that's it.

Voor 25 euro een fijne ervaring. Ga ik nog terug??? Het zal nog niet zijn zeker. Voor deze service betaal je makkelijk het dubbele in a'pen of Brussel; 3 keer zoveel bij een privé meisje. Deze morgen op radio 1 was er een reportage over dalende omzetten bij dvp, het zal er niet op beteren. Service en kwaliteit voor een goeie prijs is de basis van elke economie. Ik dank hookers hierbij weer voor dit forum, zodat we toch niet te dikwijls in het zak gezet worden !!

tot de volgende, jullie koffie slurpende wandelaar !!!
    E megliore da scopare, dopo una pompa stupenda !

Re: Luik, Rue Philippe de Marnix 174, Dominique (uitstekend)

Vrijdag namiddag weer even naar Seraing gereden, en ik had chance, Dominique was er ! Blijkbaar werkt ze maandag, dnsdag tot 12 u, woe niet, do-, vrij- en zaterdag. Tis maar dat je het weet.

Zoals vorige keer weer een prima service. Voelde me achteraf bijna schuldig dat ik maar 25 euro betaald had. Deze vrouw is puur natuur, zelf gewoon snel geil en opgewonden, er is nooit haast bij ... Ze had poppers staan, die ik zonder probleem mocht gebruiken. Doordat het dopje er nogal stevig opstond, duurde het even eer we het open kregen, zodat ik na het snuiven geen stijve meer had. Ze kronkelde naar me toe, en begon de kleine generaal weer parat te zuigen, mét heel veel overgave

Lekker doggy syle verder neuken, waarbij de ontlading niet lang op zich liet wachten

Nog fijn even gebabbeld, en met het vaste voornemen snel nog eens terug te gaan huiswaarts gekeerd ... Volgende keer misschien toch eens 50 betalen, en zien wat we dan krijgen ... Volgens mij doet ze ook anaal, dat moet ik eens vragen

Commentaar

Ik ben vergeten te vragen of ze anaal doet, maar de kans zit er wel in denk ik.

Vorige week had ik na lekker gekomen te zijn, 25 euro bijbetaald en wat langer gebleven. Ze heeft me lekker lang gepijpt, gewoon heerlijk die vrouw. Zo geil en naturel vind je z niet vaak, geloof me.

Graag meer recensies als er nog jongens hier geweest zijn !

Commentaar

Ziezo coffee lover, na je recentie ben ik ook donderdagmiddag bij Dominique langs geweest en man heb ik me dat niet beklaagd! Al wat hierboven staat heb ik ook meegemaakt. Een fantastische vrouw en inderdaad ongelooflijk dat je voor 25 euro je ding kan doen bij deze dame.
        De buurt is wel speciaal met de fabriek op de achtergrond, vrij druk rond de middag.

Ik heb haar niet gevraagd of ze anaal doet.

Commentaar

Re: Seraing, Rue Philippe de Marnix 174, Dominique (uitstekend)

Je n'ai pas le courage d'essayer de traduire... sorry.
          Voici en partie ce que j'ai posté sur www.dialogueslib.be en juillet dernier mais qui est toujours d'actualité

Dominique est très souvent occupée parce que c'est une très bonne adresse, surtout pour ceux qui aiment les poitrines bien faites. Attention, malgré les apparences, ses seins sont silliconnés, mais c'est tellement bien fait qu'on ne le remarque pas !
          Dominique est très douce, très sympa, prend le temps de satisfaire le client, même pour 25€.
          Elle travaille tous les jours de 10h à 14h sauf le dimanche - le mercredi jusque 12h
          On peut voir sa photo et une petite vidéo sur
          http://jolie-rousse.blogspot.com/
          et son annonce sur
          http://www.adoos.be/post/8325948/jol...huy_sulfureuse

elle y mentionne son n° de tél : 0498.244.226 pas n° caché,9H30à16H30 , lundi et mardi jusqu'a 21H00

Commentaar

Salut luky luke,

merci pour ta réaction, pas sûre que ils vont fairent avec, vue que c'est pas en Néerlandais, mais tant pis ! J'avais déjà lu ta message sur le site "hookers" francophone, car je me trouve en Wallonie régulièrment pour mon travail, je le consulte de temps en temps.

Tout ce que t'as dis autour de Dominique est vrais, superbe femme, je ne savais pas que ces seins sont siliconés, bien fait monsieur doctor !!!

Allez, a plus !

Coffee

Commentaar

Beste forumgenoten,

Ik heb eindelijk - na meerdere pogingen/ ze is zelden op post wanneer je ze toch zou verwachten - het genoegen gehad met Dominique kennis te maken en van haar diensten te kunnen gebruik maken.

Eerst: Deze dame maakt qua algemene uitstraling, zeker haar gezicht, in het echt alleszins een veel jeugdigere indruk dan de foto's die door haar op internet geplaatst werden (als 'Jolie-rousse'). En haar lichaam is wat men in het Engels een 'killer body' noemt: groot van postuur, rijkelijk voorzien van billen&borsten, supervrouwelijke rondingen, van een rijpheid die je bij de jongere dames nooit zal vinden: een waar supersensueel beeldhouwerk van moeder natuur.

Bovendien is het een correcte en lieve dame, die je voor 25 EUR véél meer wil en kan bieden dan enkel maar een pijpbeurt en een snelle wip ! ! Ze bespeelt met haar mond, tong en borsten rustig je hele lichaam, en laat zelf haar hele lijf strelen, betasten, zoenen... het lijkt bij momenten wel echt een echt liefdespel (ik weet uiteraard wel beter, maar -zelfs als gaat het hier uiteindelijk maar om een zakelijk contact van haar kant - ze weet je in een zalige en relaxte opwinding te brengen...). Ook zal ze op eenvoudig verzoek wat gas terugnemen, kwestie van het hoogtepunt van uit te stellen... Beter kan je toch niet hebben?

Ze is wel kieskeurig voor wat betreft het accepteren van klanten: van een vorige klant - bij het buitenkomen leek hij mij toch een rustig en gewoon type - zei ze dat hij volgende keer zeker geweigerd zal worden, hij deed blijkbaar wat vervelend, nors of was misschien te dwingend en veeleisend. Overigens bepaalde allochtonen ('zoals marokkanen en albanezen', zei ze) weigert ze principieel, omdat ze (in het algemeen weliswaar! ) blijkbaar weinig respect tonen voor dames-van-plezier, hun vernederen en als ronduit als vuile sletten behandelen en aanspreken... Dit heb ik trouwens al van meerdere collega's van Dominique vernomen... Jammer voor hen !

Enfin, het verwondert mij in het geheel niet dat Dominique veel vaste klanten heeft (en bijwint) en hierdoor vaak bezet is...

Ik keer alleszins 'tevreden terug'. Naast Antonella van huisnumer 184(die weliswaar een andere aanpak dan Dominique hanteert) is Jolie-rousse mijns inziens een Topper van de rue Marnix ! ! !

Commentaar

Had niets te doen vandaag en eens naar Seraing getrokken.
                Het was er heel kalm, er stond en roodharige met een collega te babbelen. Ik had al goede dingen over een roodharige gelezen, maar toch nog eens nagetrokken op de smartphone.

Bleek dus om Dominique te gaan en ben dan naar binnen geweest.
                Was al de tweede keer deze week, maar 't is een andere maand, dus kon het wel.

Ze is wat mollig aan het achterwerk, redeliijke grote borsten (cup weet ik niet, ik hou me daar niet mee bezig).

Je krijgt een redelijk lange borst-to body massage, dan wat pijpen (maar dat moest ik laten stoppen) en dan doggystyle genomen waarbij zij eigenlijk de meeste actie deed. Goed doorgestoten eigenlijk.

Prijs is toch geen 25€ maar nu 30€, is eigenlijk niet slecht qua sex en de borst-body massage.

Voor 50€ zou beffen erbij zijn.

Commentaar

Re: Seraing, Rue Philippe de Marnix 174, Dominique(uitstekend)

Dominique is met vacantie tot 17 maart.

Hier blijft geschreven dat zijn borsten echt zijn. Dat was juist tot 3-4 jaren geleden maar nu is het niet meer : ze zijn grooter geworden (mischien D of DD) maar niet meer 100 % natuur.
                  En nu is ze ongeveer 40 of 42 oud (mischien 45).

Maar zeker een goede adress.

Commentaar

Re: Seraing, Rue Philippe de Marnix 174, Dominique (Bel)(uitstekend)

Kenmerken van Dominique aangepast volgens bovenstaand bericht van Pompom2.
                    Sagaris

Commentaar

Re: Seraing, Rue Philippe de Marnix 174, Dominique (Bel)

Werkt deze dame nog op dit adres ?
                      Delta 1

Commentaar

Ik denk wel.
                        2-3 maanden geleden was ze hier. Ik ben niet in die straat gegaan sinds mei.

Commentaar

Deze lieve en sexy dame is inmiddels (sdert einde zomer 2014...) volledig gestopt met haar activiteiten...
                          Reden?: onbekend...
                          Jammer voor de fans....
                          Blijven enkel nog over ..... mooie en geile herinneringen:...
                          Ciao Dominique... snif snif...

Commentaar

Heel erg jammer, al kwam ik niet meer in de buurt van Seraing door een verandering van job, soms kreeg ik toch goesting om naar daar te rijden, enkel voor Dominique ... Ik deed het nooit omdat ze zo weinig vrij was, en ik in het verleden te vaak vruchteloos de straat op en neer wandelde. Ik hoor het graag als ze terug zou opduiken, of inderdaad privé te boeken is. Via de link van pompom2 heb ik het vroeger vaak genoeg vruchteloos geprobeerd ....

Oorspronkelijk geplaatst door choeke Bekijk bericht
                            Deze lieve en sexy dame is inmiddels (sdert einde zomer 2014...) volledig gestopt met haar activiteiten...
                            Reden?: onbekend...
                            Jammer voor de fans....
                            Blijven enkel nog over ..... mooie en geile herinneringen:...
                            Ciao Dominique... snif snif...

Commentaar

Ze (of haar echtgenoot) heeft (of had?) een snackbar of broodjesbar in Boncelles, vlakbij Seraing (heeft ze mij verteld....) . Mogelijk eist dit om welke reden dan ook meer tijd van haar ... Misschien kan je daar es rondneuzen... Ik hoor het graag, mocht je speurtocht succes opleveren. Good Luck - coffee lover !

Commentaar

Aan het werk...
                              X