Seraing, Rue Philippe de Marnix 180, Patty , (Ita)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Seraing, Rue Philippe de Marnix 180, Patty , (Ita)

Hallo moderator weinig info over Seraing...
    zodat we eens een rubriek vitrines Seraing kunnen openen.
    + Hallo, aan wandelaars die soms het ganse land doorkruisen en dit Walhalla nog niet ontdekten.

Zeker niet te versmaden, eens bij Antonella (Belg./Ita.) binnen"wippen".
    Zeer correcte dame, fetish gekleed, en dit voor een zacht prijsje van 30€,
    doet zij al zaken waar je in Antwerpen of Brussel alleen kan van dromen voor 100€.
    En voor 40 of 50€ laat Antonelle u werkelijk alle hoeken van haar kamer zien.
    Enfin, om een lang verhaal kort te houden een aanrader.
    Nu mannen, niet allen tegelijk daarheen zodat ik niet moet "fillen"

Wanneer men in hogervermeldde straat aankomt waant men zich in een feestpaleis vol lekker dingen, van rond de twintig tot gaande 50 jaar.
    De meeste van al dat lekkers zijn Belgische vrouwen, en de meeste MILF zijn namelijk ook uit de provincie Luik.
    De ganse straat is eenrichting en dit heeft tot gevolg, stapvoets verkeer zodat de fijne vleeswaren lekker al kunnen gekeurd vanuit de wagen.
    Waar is den tijd dat we dat nog konden in het SKW.

De prijsjes: zeker van belang in tijden van koopkrachtdaling, gaan bij de meeste dames van van 25 tot 50€. Bij de enkele van 50€ kunnen we spreken van "topmodels".

PS: centrum Luik is doods, waar nog enkele vitrines zijn. Sommige ervan zijn junks. Ook lopen daar nog enkele tippellende junks rond. Te mijden zeker wanneer de avond valt. Zeg nu niet dat ge niet verwittigd was.

Allé, mannen, ik ga afsluiten en bol nu efkes naar het SKW.
    We horen wel binnekort jullie ervaringen.

Pathy

Vandaag voor het eerst dit meisje gezien.
    Gevallen voor haar prachtige laarzen en dito figuurtje.
    Pathy (hopelijk spel ik het juist) komt van de ramen van Luik.
    Volgens haar zouden in Luik alle ramen dicht moeten op bevel van de burgemeester.
    Pathy is van Italiaanse origine en is superlief.
    Ze neemt zeker de tijd en ook achteraf heeft ze tijd voor een gesprekje
    en een knuffel.
    Ze gaat het hier enkele dagen proberen, voorlopig op deze kamer.
    Mij ziet ze in ieder geval zeker terug.

Commentaar

Re: Seraing, Rue Philippe de Marnix 180, Antonella!

Oorspronkelijk geplaatst door delta 1
      Mooie Antonella van Rue Philippe Marnix in Seraing heeft op een ander franstalig forum zeer goede recensies !

Is er dan niemand van de collega's op dit forum die ervaring heeft met deze dame?
      Ik heb wel ooit een ongelovelijk goede sessie met haar gehad, maar dat was 3 jaar geleden toen zij nog in Luik werkte. Will haar zeker nog eens bezoeken. Zij weet hoe er een leuk half uurtje van te maken. Zij vroeg toen 'standaard' 40 Euro.

Commentaar

Re: Seraing, Rue Philippe de Marnix 180, Antonella (uitstekend)

Deze week ook eens bij Antonella binnengestapt. dit is inderdaad een geflipt, kinky en geil wijf. Een echt italiaans type, lekker figuur, kinky ingerichte kamer, kruis, dildo's, .... noem maar op.

50 euro betaald, en daarvoor domineerde ze wat, zonder dat het echt sm was, ze "beval" me haar poes te likken, maar pijpte zelf vol overgave daarna. Moeilijk te beschrijven allemaal, 't was speciaal, to say the least.

Veel gekregen voor die prijs, voor zo iets "specialer" zouden ze je al snel meer laten betalen op een ander. Voor wie eens van leder, lak, laarzen en meesteressen wil genieten, een echt aanrader.

Huisnummer klopt inderdaad. Ze is er steeds vanaf +- 15h00, soms iets vroeger.

Veel plezier ermee. O ja, ze spreekt ook goed Nederlands, en staat erop dit te spreken. Dus wie schrik heeft dat zijn Frans niet goed genoeg is, pas de problème

Ciao, Coffee
        E megliore da scopare, dopo una pompa stupenda !

Commentaar

vandaag bij Antonella geweest, heb wel een tijdje moeten wachten (is blijkbaar een druk bezette dame) maar het was het wachten wel waard. ik heb 30€ betaald en hiervoor mocht ik haar tepels likken, heeft ze me lekker gepijpt en heb ik haar mogen neuken. (voor 50€ mag je ook minetten en 2 standjes neuken). ze neemt rustig de tijd en ik ga zeker nog eens terug.

Commentaar

Een bezoekje bij de 'beruchte' (in de positieve zin v/h woord) Antonella is IDD een aparte belevenis....

Bij het binnenkomen wordt je zakelijk, doch ook vriendelijk, geduldig en correct ontvangen en krijg je netjes een overzichtje van hetgeen je krijgt per tarief (30 of 50 EUR voor de basisopties)... waarna een hyperhygiënisch intermezzo volgt (handen en piemel maar liefst 2 x wassen... ! )... Antonella ziet hierbij nauwgezet toe of je al haar instructies goed opvolgt ! Het lijkt een haast klinische benadering...

Maar dan, eenmaal de sexsessie werkelijk begint, verandert ze in een kleine orkaan... deze dame weet van wanten... een uiterst assertieve (doch zeker niet agressieve of overhaaste) dame... ze weet je perfect te leiden over haar borsten, kutje... en daarbij verwent ze je piemel met haar borsten, mond (heerlijk en diep... zonder verpinken) en dat alles in een heerlijk sausje van één of andere erotische massageolie, waarbij ze op geen druppeltje kijkt...

En later, na een hevige stomige finale... terug de ontspanning.... en Antonella verandert weer terug in de dame zoals je ze van bij de ontvangst kent... Neemt zeker de tijd voor een rustige wasje en aankleedbeurt, met een aangemane babbel erbij...
            TOP, TOP, TOP... en AANRADER voor wie voor een kwartiertje in een echt erotische roetjsbaan wil belanden...

Het is echt zoeken naar een minpuntje:
            1) ze draagt een nogal overdreven grote pruik, van niet echt zijdezacht namaakhaar (niet echt aangenaam, eerder wat ruw bij aanraking )
            2) als je Antonella verlaat, denk er dan aan dat je bij je thuiskomst mogelijk nog heel erg de opvallende geur van haar erotische olie meedraagt op diverse delen van je lichaam... oppassen voor de gevoelige neus van je thuiswachtende partner ! ! ! Direct douchen is de boodschap, en ondergoed opbergen ! ! !

Ben benieuwd naar meer getuigenissen van andere Antonellabezoekers

Commentaar

Re: Seraing, Rue Philippe de Marnix 180, Patty , (Ita)(uitstekend)

Door omstandigheden kom ik weer wat vaker in de buurt van Luik, en ben op zoek gegaan naar Antonella. Weet iemand of ze er nog werkt, ik zag haar niet, hoewel het bordje "occupée" er wel degelijk stond.

PS mod; de naam is wel degelijk Antonella, er was wat verwarring met de Italiaanse Patty uit het skw.

Thanks, coffee !

Commentaar

Re: Seraing, Rue Philippe de Marnix 180, Patty , (Ita)

Werkt deze dame nog op dit adres ?
                Delta 1

Commentaar

Re: Seraing, Rue Philippe de Marnix 180, Patty , (Ita)

Twee jaar geleden was ik voor de laatste keer in de buurt, en toen was ze er, maar ze deed toen de dagshift. Ik kom jammer genoeg niet meer in de buurt van Luik.

Zoals in mijn vorige post, dame is wel degelijk Antonella ! Niet Patty uit SKW.

Commentaar

Aan het werk...
                  X