Oostende, Vooruitgangstraat 12, Monica (Gri)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oostende, Vooruitgangstraat 12, Monica (Gri)

Monica is een jonge Griekse juffrouw en werkt halverwege de Vooruitgangstraat in de bar met de ingang via een gang links naast het raam tijdens de dag van ongeveer 10u00 tot max. 18u00. Ik ben nu al verschillende keren langsgeweest en ik moet zeggen het wordt elke keer beter. Ze is een zwartharige jonge deerne met mooie peervormige borstjes (B-cupjes denk ik) en een lekker bijgeknipt kutje met bovenaan een klein plekje haartjes (soort sikje). Ze begint met een lekkere pijpbeurt, tijdens de welke je haar leuke plekjes volop kan verkennen. Na enige tijd komt ze op mij zitten (prachtig zicht) om mij als een volleerde amazone te berijden om vervolgens op zijn hondjes af te sluiten. De eerste keer wist ze te zeggen dat een 69 kan mits 20€ extra. Dit heb ik nog niet gedaan, misschien wordt dit aan een vaste klant ineens spontaan aangeboden.
    Volgens mij is zij momenteel het beste wat in Oostende te vinden is nu Sarah (Française in dezelfde bar) en Nathalia (knappe blondinne verder in de straat) er nooit of bijna nooit meer zijn. Sarah sedert nieuwjaar niet meer gezien en Nathalia ook niet de laatste 3-tal weken.

Re: Oostende, Vooruitgangstraat 12, Monica (Gri)(uitstekend)

Heb haar tijdje geleden nog gezien en was vroeger alle dagen aanwezig maar ik weet dat alle meisjes het moeilijk hebben om hun huur te betalen dus kan zijn dat ze wel eens ergens anders probeert

Commentaar

Re: Oostende, Vooruitgangstraat 12, Monica (Gri)(uitstekend)

Sinds September werkt Monica terug van maandag tot vrijdag van 10 tot 18 uur. Ze is nog altijd het beste wat er in Oostende te vinden is. Supervrouw.

Commentaar

Oostenden, Vooruitgangstraat, Monica

Ik was in Oostende en was nieuwsgierig geworden naar de dames in de Vooruitgangsstraat. Ik ging er naar toe zonder al teveel verwachtingen, maar werd positief verast. Er waren vele dames aanwezig en zeker 4 a 5 die mijn aandacht trokken.

Maar direct vanuit de hoofdstraat aangelopen, stond in het 5de of 6de raam Monica. Ze had een strakke zwarte legging aan en een topje waar haar borsten vrij (zonder BH) fier vooruit staken. Ik was verkocht. Ze heeft mooie lange haren, bruin gekruld en heeft een vriendelijk en mooie gezichtje, zag er niet al te sletterig uit. Gewoon normaal, een girl next door type.

Ondanks dat ik de keus al had gemaakt toch rustig blijven wachten, kijken beetje lopen. Op een bepaald moment liep ze naar buiten, draaide zich om en liet haar prachtige bilpartij zien. Haar kont draaide en al heupwiegend liep ze weer naar binnen. Ze nodigde mij om naar binnen te gaan. Ze wenkte en had in de gaten dat ik wel interesse had. Ik besloot haar te volgen.

Na het bekende ritueel. Heb ik haar uitgekleed, met mijn handen over de stof het betasten van haar billen en borsten deden mij trillen van genot. Ik zoog op haar tepels en deze werden hard en stijf. Net als mijn pik. Nadat we beide naakt waren. Heeft ze mij gepijpt en moest mij inhouden om niet direct klaar te komen. Daarna heerlijk geneukt in 2 standjes, waarvan de laatste in doggy style, mijn handen omklemde haar heupen en had prachtig zicht op haar billen. Daarna vroeg ik haar of ze mij af wilde trekken. Dit deed ze vakkundig en de ontlading was net ze heftig. Tijdens het aankleden even gekletst.

Deze dame komt oorspronkelijk uit Bulgarije maar woont al 15 jaar in Belgie en spreekt perfect Vlaams. Als Hollander is dit toch wel handig.

Mocht ik nog eens in Oostende zijn dan zal ik zeker deze dame bezoeken.

Commentaar

Re: Oostende, Vooruitgangstraat 12, Monica (Gri)

Topics samengevoegd, met dank aan Eddym

Commentaar

na vele jaren , vandaag eens gaan wandelen in de straat waar ik ooit begon. En er was veel mooi volk te zien! Mijn keuze is dan op deze dame gevallen, en ik heb het niet beklaagd. Het is, zoals hierboven beschreven, een knappe verschijning. Het kan evengoed je aangename buurvrouw zijn. Dat maakte het leuk. De sex was goed en blijkbaar ook voor haar. Eerst geloofde ik dat niet, maar aangezien ze 2 maal mijn jongen ( bij het wisselen van standje ) droog wreef omdat ze te nat was door opwinding, geloof ik haar. Dan had ze meer wrijving. Dit had ik toch nog niet meegemaakt. Het was er wel veel te warm, en prive had je ook niet aangezien er nog iemand naakt aan de toog zat met een andere dame. Maar prijs/kwaliteit toch prima. Nog dit meegeven: zondag draagt haar centjes terug naar haar thuisland. Op deze manier heb ik toch, langs een aangenamere kant, mijn geld kunnen/mogen uitgeven voor de Griekse economie.
            leven en laten leven

Commentaar

Ik was een vaste klant van Nadia, maar die blijkt gestopt te zijn, of misschien ergens anders aan het werk ?
              Dus dan maar voor Monica gekozen, die ik van een paar jaar geleden al kende, en had een zeer goede sessie voor 50€.
              Zal me zeker nog terug zien en dat zal niet lang meer duren, zal dan het 100€ menu ( 30 minuten met beffen ) eens proberen.
              Monica is een heel lieve dame met een prachtig lichaam. Ik denk dat ik een nieuwe vaste klant bij haar zal worden.

Sorry ik was nog de recensie vergeten.
              Mag het iets meer zijn, Mevrouw ?

Commentaar

Na jaren de site als handboek gebruikt te hebben, mijn eerste recensie...
                Deze houdt ik voor de Griekse schoonheid monica, ken haar reeds een tiental jaar en ze is naar mijn mening sinds jaar en dag de beste dame in het verder vrij povere hazengras geworden.
                Steeds een aangenaam gesprek, heerlijke pijpbeurt (als vaste klant 69 inbegrepen ) en heerlijk afwerken in verschillende standjes waarbij je ziet dat zij ook op en top geniet....
                Er kunnen veel dames in de priveontvangst niet tippen aan deze dame ( meestal aan dubbele van de prijs)

Mij behoudt ze in ieder geval als klant

Commentaar

Aan het werk...
                X