Interactief recensies checken in jouw raambuurt

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Interactief recensies checken in jouw raambuurt

[IMG]upload.midhold.com/img/84/raamwijzer-banner.JPG[/IMG]

Re: Interactief recensies checken in jouw raambuurt

http://www.hookers.nl/maps/showmap.php?f=F46a

Gent is toegevoegd
    sommige dames staan qua kamers niet helemaal goed omdat we niet exact weten welke kamer ze ontvangt.

wellicht kunnen jullie ons helpen?

Commentaar

Is het mogelijk om letterlijk de link naar het kaartje posten aub?
      Ik zie enkel een blanco 1ste post en als ik die post citeer een broken thumbnail.

Edit: raamwijzer.nl is de p2b blijkbaar.

Commentaar

http://www.raamwijzer.nl/
        Hij : Schat zeg iets tegen mij dat mijn hart sneller doet kloppen.
        Zij : Je vrouw komt net binnen

Commentaar

Op het actieve kaartje van Gent staat een foutje.
          Bar Vogue is "Schepenenvijverstraat 21" en niet 36 zoals aangegeven.
          36 bestaat in de schepenenvijverstraat ook maar dat is aan de overkant, dicht bij het kruispunt met de vlaanderenstraat.

Commentaar

Jorisweetwel,

Bedankt voor het melden, we zullen het doorgeven.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door knightrider2008 Bekijk bericht
              Jorisweetwel,

Bedankt voor het melden, we zullen het doorgeven.
              Omdat we bezig zijn met een vernieuwde Hookers versie, zullen ook de kaartjes geheel vernieuwd moeten gaan worden.
              momenteel beschikken we niet meer over de maker van deze kaartjes en kunnen helaas geen updates doorvoeren.

Commentaar

18-02-2016
                Kaartje ondertussen (nog niet) aangepast.... ?

Commentaar

Klopt helaas

Het is een lang proces wat ook ons al te lang duurt, heeft ook te maken met het beschikbaar hebben van programmeurs die de juiste taal spreken. We hopen het komende half jaar hier stappen in te kunnen gaan maken.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door knightrider2008 Bekijk bericht
                    Klopt helaas

Het is een lang proces wat ook ons al te lang duurt, heeft ook te maken met het beschikbaar hebben van programmeurs die de juiste taal spreken. We hopen het komende half jaar hier stappen in te kunnen gaan maken.
                    ondertussen baseer ik mij op deze link (meer betrouwbaar?)

http://www.amsterdam-red-light-distr...com/Ghent.html

Commentaar

kan de link naar het kaartje niet weer bovenaan geplaatst worden ?
                      de kans dat men het juiste adres aangeeft wordt daarmee wel groter....

Commentaar

Momenteel is de raamwijzer niet te raadplegen, ik kom steeds op de site van sexwereld.nl???

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door rosetta Bekijk bericht
                          kan de link naar het kaartje niet weer bovenaan geplaatst worden ?
                          de kans dat men het juiste adres aangeeft wordt daarmee wel groter....
                          http://www.amsterdam-red-light-distr...com/Ghent.html

Commentaar

DROMEN ZIJN GEEN BEDROG :

DANKZIJ MODERATOR WOMBRAIDER IS EEN NIEUWE RAAMWIJZER OP KOMST.

in onderstaand bericht is te lezen dat er gewerkt wordt door Wombraider (op eigen initiatief ) aan een nieuwe raamwijzer. Er zal nog rijkelijk veel zaad vloeien voordat deze in werking is. M.a.w. er zal dus nog heel veel werk moeten geschieden en waarbij veel hulp gewenst is van leden.

Zie onderstaand de aankondiging van Wombraider met info over de nieuwe raamwijzer.

--------------------------------------------------------------------------
                            Quote :

Moderator Wombraider startte een onderwerp : Nieuwe raamwijzer

13-03-19, 22:02

Vanaf vandaag zal er een nieuwe raamwijzer online komen, onder een andere naam maar de opzet is hetzelfde. Deze wordt niet door Midhold beheerd, maar door mij en kun je zien als een community-effort. Ik vond het bijvoorbeeld een groot gemis dat ik tijdens het wandelen geen raamwijzer meer kon gebruiken om even snel de dame te checken waar je net langsliep!

https://pay6.nl

Er wordt hard gewerkt om deze stad voor stad ingevoerd te krijgen; de steden die ''klaar'' zijn (of waar de dames ingevoerd worden op het moment) hebben als logo een leuke dame, de rest is dus in ontwikkeling en nog niet aan te klikken.
                            Het gaat hier om het invoeren van honderden dames in totaal dus het zal even duren omdat ik het TOT NU TOE alleen doe, maar dat kan natuurlijk ook anders:

Als er vrijwilligers zijn om dames in te voeren hoor ik dat graag. Vooral de grotere steden zijn interessant.

- Je wandelt met regelmaat in 1 of meer van de steden
                            - Je hebt op hookers een leuke staat van dienst voor wat betreft posts, recensies en gedrag
                            - Je weet genoeg van HTML / wordpress om (vrij simpele) instructies uit te voeren
                            - Je hebt er geen bezwaar tegen om te communiceren via telegram / of discord o.i.d.

Stuur me dan een privébericht hier met je antwoorden en korte tekst!

Waarom nu al starten terwijl het nog niet af is? Ik wil nu al weten hoe de website zich gedraagt bij grotere bezoekersaantallen, veel verschillende browsers, mobiele OS etc. zodat dingen nog simpel aan te passen zijn. Zijn er tips? Kunnen er dingen anders, beter, sneller? Laat het weten in een reactie in dit topic.

Unquote.
                            -------------------------------------------------------------

Als je onderstaande link aanklikt , dan kom je in het topic van de "nieuwe raamwijzer" om te reageren .

https://www.hookers.nl/forum/hookers...uwe-raamwijzer

VELE HANDEN MAKEN LICHT WERK en des te sneller maak je een lekker wippie mede door de juiste en zo graag gewenste informatie.

Een tevreden naaier ,
                            Is geen onrustzaaier.

NB : Wombraider : standbeeld is in de maak (zonder gezichtsherkenning weliswaar)

Een tevreden naaier,
                            Is geen onrustzaaier.

Commentaar

NB : dit is de nieuwe link naar het topic van moderator Wombraider over de nieuwe raamwijzer.
                              Zie voorgaand bericht .

https://www.hookers.nl/forum/hookers...uwe-raamwijzer
                              Een tevreden naaier,
                              Is geen onrustzaaier.

Commentaar

Aan het werk...
                              X