Monika, Gent, Belgradostraat 35

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Monika, Gent, Belgradostraat 35

Vandaag eens naar Gent geweest, een van de zeldzame keren dat ik gedurende de werkweek langs ga.
    Ik was nogal vroeg ter plaatse, omstreeks 10:45 en hoefde slechts een paar rondjes te draaien om parkeerplaats te vinden in een zijstraat van de Belgradostraat. Na mijn avontuur van een weekje geleden keek ik wel uit dat parkeren voor bezoekers wel toegelaten was.

Afin eerst een rondje gelopen in de Belgradostraat nu ik er toch al was.
    Op de plaats waar normaal Gosha (de landgenote van Agnes) staat, stond nu een Aziatisch meisje met grote borsten (ik denk van de filipijnen, hawai of toch uit die omgeving).
    Ik had haar al vorige week zien staan (maar een raam verder) maar negeerde toen haar vriendelijke pogingen om me bij haar binnen te laten komen.
    Nu vast besloten om haar eens te leren kennen stapte ik op haar af en ging binnen.

Ze probeerde zich in het nederlands te redden maar dat lukte haar toch niet goed.
    Engels praat ze wel maar ook maar enkele woorden, net genoeg om de mogelijkheden uit te leggen.
    Standaard tarief werd al vermeld aan de ingang en ze nam me mee de trap op.
    Op de kamer gekomen vroeg ik de mogelijkheden voor 30 minuten sex and fun.
    Likken, vingeren, tepels bewerken, .... en nog veel meer.
    Het kon blijkbaar allemaal.
    Ik betaalde dus de afgesproken 100 € .

Ze begon met een strip act waarbij ze ruggelings tegen mij kwam staan en uitdagende poses aannam. I maakte van de gelegenheid gebruik om haar klitje te bewerken, haar tepels te zuigen en haar te vingeren. Veel meer had ik op die manier niet nodig om klaar te zijn voor de aktie.
    Wat ik wel wat storend vond is het feit dat ze ondertussen probeerde een heel gamma aan extra mogelijkheden te verkopen zoals "100 € extra for 1 hour ", "50 € extra for 2 girls " (waarbij het niet duidelijk was of dat enkel voor het 2de meisje was of nog eens 50 extra voor haar plus de prijs van het andere meisje).
    Toen ik negatief antwoorde probeerde ze toch nog enkele keren later met een gereduceerde prijs "50 € extra for 1 hour ?".
    Dat heeft ze gedurende de sessie nog een paar keer geprobeerd. maar ik antwoorde telkens negatief natuurlijk.
    Eenmaal de kleren uit ging ze liggen met de benen open,, klaar voor een likbeurt.
    Ze was zeer netjes en rook heerlijk fris.
    Dus met volle overgave beginnen beffen.
    Ze veinsde ervan te genieten maar dat stoorde niet. Na enkele minuten begon ze toch aktief mee te bewegen en genoot er echt ook van.

IK ging liggen om op mijn beurt te genieten van een goeie pijpbeurt.
    Zalig gewoon.
    Ik heb haar halt moeten toeroepen of het was te laat geweest.
    Echter begreep ze het stopsein anders dan het bedoeld was en kwam in cow-girl positie op mij plaats nemen.
    Ik genoot er echt van.
    Toen ik klaar kwam ontdeed ze me van het condoom en stelde me een velletje van de keukenrol ter beschikking.
    Zijzelf verfriste zich aan het bidet.

Toen ik mij aankleedde gebeurde er toch iets vreemds.
    Ze nam ergens een, wat op een kasticket leek, rekening vandaan en nam haar GSM.
    Ze liet me daarbij een foto zien van een baby (ik onderstel haar baby) en vroeg me te bellen.Ik deed teken dat ik niet begreep wat er van mij verlangd werd en zij vroeg me "No comprendo ?" en ik maar neen knikken.
    Ze liet het dan hierbij en we gingen naar beneden.
    Buiten stelde ik vast dat ik mijn bezoek slechts 20 minuten geduurd heeft.
    En geen 30 minuten waarvoor ik toch betaald had.

Bijkomende info voor de getrouwde wandelaars.
    Zij gebrukt een geurend parfum of olie, die geur kruipt wel in kleren en blijft hangen.
    Wees dus gewaarschuwd.
    Van de seks zelf heb ik genoten.
    Tegenvaller was de te korte sessie en de voortdurende vraag naar extra.

Re: Gent, Belgradostraat 33, Monika(goed)

Sprak die niet spaans? en redelijk groot van gestalte, ik vermoed 1m70 - 1m75 en zit nu in het huis naast Agnes en Gosha
    Want degene waar ik kort melding over maakte in gent geouwezwam topic sprak Spaans...maar is zeker geen Filipijnse, maar sowieso Zuid Amerikaanse.

Zal aan mij gelegen hebben, maar mijn jongeheer kromp werkelijk ineen vanaf die haar BH afdeed

Haar borsten waren niet mooi en haar vel rond haar buik hing nogal slapjes...totaal niet aantrekkelijk.

Dus was voor mij een volledige afknapper deze dame. Gohjah het was een typisch voorbeeld waarbij je een zeker risico neemt als je een nieuw meisje probeert .
    Je weet pas echt zeker hoe ze eruit ziet eens alle kleren van haar lijf zijn gerukt, en bij deze was ik ferm misleid
    Had ze uiteraard (zoals gebruikelijk is) voor er ook maar 1 kledingstuk uitging, €50 betaald. Toen begon ik mijzelf moed in te spreken maar eens op het bed, merkte ik dat het toch niet zou lukken en heb ik mij bij voorbaat al geexcuseerd
    Dit is een paar keer voorgevallen en de eerste keer dat het voorviel was het meisje in kwestie precies gekwetst dat ik mij altijd voorgenomen heb om in het vervolg als zoiets nog gebeurt mij te gaan excuseren.
    Want ik kan mij idd voorstellen dat het niet leuk moet zijn voor een vrouw dat men al afwijzend reageert vanaf de eerste kledingstukken af gaan..

Nuja, ik raad ze niet aan, maar ik heb dan wel hoge standaarden vandaar dat ik ook niet veel mijn goesting vind

Commentaar

Re: Gent, Belgradostraat 33, Monika(goed)

Oorspronkelijk geplaatst door ADNOH Bekijk bericht
      Zal aan mij gelegen hebben, maar mijn jongeheer kromp werkelijk ineen vanaf die haar BH afdeed
      Haar borsten waren niet mooi en haar vel rond haar buik hing nogal slapjes...totaal niet aantrekkelijk.
      Ik kom er net van. Ik vond ze super maar ik val dan ook op lekkere grote saggy tetten met strechmarks . Jammer dat ze niet feller tongzoent, nu was het maar wat tongen tegeneen buiten de mond. Eerst was ze bovenop mij en daarna heb ik haar in missionaris geneukt. Dat zicht op die naar buiten hangende tetten was genoeg om mij snel te doen spuiten.

Commentaar

Re: Gent, Schepenenvijverstraat 21, Bar Vogue, Monika(goed)

Oorspronkelijk geplaatst door the cobra 1
        Zeg eens beste wandelvrienden,wat is haar cup? en werkuren-dagen?thanks.
        De dag dat ik haar een bezoekje bracht was een donderdag.
        Gisteren bezocht medewandelaar exposant haar, dat is dus een vrijdag.
        De dag dat ik haar voor het eerst opmerkte in bar Vogue was een zaterdag.
        Steeds kort na de middag.
        Ook de andere dagen dat ik haar zag waren kort na de middag.
        Werkuren dus zeker en vast namiddag.
        Cupmaat kan inderdaad een stuk groter zijn dan in mijn recensieformulier opgegeven.

Commentaar

Re: Gent, Schepenenvijverstraat 21, Bar Vogue, Monika(goed)

Gisteren in de NM nog eens bij haar geweest. Eerlijk gezegd, het was zalig. Ik mocht haar beffen, vingeren, aan haar hangtetten zuigen, knuffelen, alles wat ik wou. Terwijl ik aan haar borsten aan 't zuigen was langzaam binnen gedrongen en lekker langzaam geneukt tot ik hard klaarkwam. Supervrouwtje.

Commentaar

Re: Gent, Belgradostraat 35, Bar The VIP, Monika(goed)

Vandaag nog eens naar Gent getrokken.
            Het zal zo rond de klok van 11:30 geweest zijn dat ik er aan kwam.
            Nadat ik de wagen geparkeerd had en de nodige fondsen achterliet in de ticketautomaat begon ik aan mijn ronde.
            Veel lichtjes aan in de Belgradostraat maar niet veel meisjes achter het raam.
            Of ze waren zich allemaal aan het voorvereiden op de namidddag, of ze waren allemaal bezet.
            Waar anders Agnes staat (maar die is er nooit op donderdag en vrijdag), het raam ernaast stond weer deze BIG BOOBER.
            Vorige keer een ietsje tegengevallen maar toch besloot ik het erop te wagen.
            Haar engels was er nog niet op vooruitgegaan dat kan ik nu al zeggen.

We gingen de trap op naar de ruime kamer op het eerste verdiep.
            We spraken af voor 100 € een half uurtje sex and fun.
            Net zoals vorige keer ontdeed ze zich langzaam, al heupwiegend, van haar kledingstukken.
            Toe ze op haar BH na, naakt was, kwam ze heupwiegend met haar rug naar mij staan.
            Gelegenheid die ik niet voorbij liet gaan om haar dikke borsten te bewerken, haar kutje te vingeren en haar kontje te verwennen.
            Ze liet het allemaal toe.

Toen ontdeed ze zich van haar BH en keerde zich naar mij.
            Ik graaide bijde borsten beet en bewerkte haar tepels.
            Na een paar minuutjes borstenspel ging ze liggen met de benen open,, klaar voor een likbeurt.
            Ze was zeer netjes en rook heerlijk fris.
            Dus met volle overgave beginnen beffen.
            Ze veinsde ervan te genieten maar dat stoorde niet. Na enkele minuten begon ze toch aktief mee te bewegen en genoot er echt ook van.

IK ging liggen om op mijn beurt te genieten van een goeie pijpbeurt.
            Zalig gewoon.
            Ze zat met de rug naar mij toe maar wel op een dergelijke manier dat ik overal bijkon (borsten, kutje, kontje, ...)
            Ik heb haar halt moeten toeroepen of het was te laat geweest.
            Nu hield ze wel degelijk op en kwam rustig naast mij liggen.
            Ik greep de gelegenheid om wat met haar dikke tepels te spelen en erop te zuigen.
            Na een tussenpauze kwam ze in cow-girl positie op mij plaats nemen.
            Ik genoot er echt van.
            Toen ik klaar kwam bleef ze nog even op mij liggen om te relaxen.
            Toen ontdeed ze me van het condoom en waste mijn soldaat met een vochtig doekje.
            Zijzelf verfriste zich erna nog aan het bidet.

Anders dan de eerste keer heeft ze slechts 1 keer geprobeerd om me voor een uurtje te laten betalen.
            Daar ben ik nu ook niet op in gegaan.
            Want toen ik naar buiten ging stelde ik vast dat ik er slechts 20 - 25 minuten binnen was geweest.
            Ik vermoed dus dat zelfs met de nodige toeslag de tijd niet veel langer dan dit zou zijn.
            In elk geval denk ikniet dat ik er nu nog binnen ga.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Gent_walker
              Wanneer werkt zij eigenlijk?

Tijdens de week zit ze er nog om 7u30 sochtends! Gisterenavond was ze er nog om 19u15 en deze voormiddag rond 10u45 ook nog aanwezig.
              Iemand?
              Ik persoonlijk zag Monika altijd kort voor of kort na de middag.
              Maar ik heb de indruk dat ze zeer lange shiften heeft.
              De kans is dus groot dat je haar treft, om het even om welk uur je komt, "vroeg in de ochtend", "over de middag" of "later in de namiddag".

Commentaar

Zonet terug uit Gent.
                Paasmaandag dus niemand moet gaan werken behalve die meiden natuurlijk.
                Alhoewel overdreven veel waren er niet aanwezig.
                Eerst een toertje gereden met de wagen om de aanwezige meisjes in de Schepenenvijverstraat en de Belgradostraat te kunnen monsteren.
                Van de favoerite dames ? Alleen Agnes gezien meer die was druk bezig.
                Dus de zoektocht te voet verder gezet.
                Geen Anna ("Vanderdoncktdoorgang 19 bar : Betty BOOB") en ook geen Peggy ("Vanderdoncktdoorgang 12") zij kwamen wel aan toen ik huiswaarts keerde.
                In het overdekte deel waren alleen Bonny / Bonnie en Zagira (die is trouwens terug verhusd naar haar vorige stek "Vanderdoncktdoorgang 09")
                Verder niemand.
                Dus weer naar de Belgradostraat gewandeld, [b]Lilly
                kwam juist aan en lachte vriendelijk naar me.
                Echter kon dat me niet overhalen om haar opnieuw een bezoekje te brengen.

Verder gewandeld tot bij Agnes maar deze was nod steeds of opnieuw bezet.
                Naast haar stond Monika en ik ben er toch nog eens binnen gegaan.
                Over de sexs kan ik kort zijn en jullie vragen mijn vorige bijdrages te lezen.
                Nadeel :
                Ze heeft, alhoewel slechts 1 keer, opnieuw gevraagd om langer te blijven.

Voordeel :
                Ze is hygienisch, wast zich voor en na.
                Blijkbaar laat ze wel meer en meer toe als je er meer dan 1 keer binnen gaat.
                Tepels bewerken, vingeren, beffen, kontje likken was allemaal zonder enig probleem toegestaan.
                Ze nodigde me zelfs uit om na afloop wat langer te relaxen.
                Kijkt dus zeker niet naar de klok.

Commentaar

Vandaag nog eens een bezoekje gebracht aan deze dame.
                  De ervaring was vrij gelijk lopend met de vorige keren.
                  Ziet ze me nog terug ?
                  Ik begin er aan te twijfelen.
                  Kan ook zijn dat ik dan eens een nieuwe probeer. De laatste tijd zijn er namelijk een aantal nieuwe (voor mij dan toch) dames opgedoken.

Nadeel :
                  Ze heeft opnieuw gevraagd om langer te blijven.
                  Verschillende keren ze kan het blijkbaar niet laten.
                  Tevens moest ik me nu zelf ontdoen van het CD en kon ik nu pricies niet snel genoeg buiten zijn.

Voordeel :
                  Ze is hygienisch, wast zich voor en na.
                  Tepels bewerken, vingeren, beffen, kontje likken was allemaal zonder enig probleem toegestaan.

Commentaar

Ik ben ook weer eens bij haar geraakt donderdag. Niets van de nadelen van wat je opsomt. Blijft een toppertje met fantastische hangborsten en ze laat (bijna) alles toe voor 50€. Jammer genoeg niet pzc. Mij zal ze toch nog regelmatig terugzien alhoewel er inderdaad een paar nieuwe zijn.

Ze vertrekt binnenkort wel op vakantie tot begin september.

Commentaar

Gisteren was het hel kalm in Gent, blijkbaar veel dames op verlof. Monika was er gelukkig wel en wat heb ik een fantastisch beurt gekregen. Ik heb haar mogen beffen langs alle kanten, zittend op de rand van het bed, liggend op het bed, in 69, in doggy style, afwisselen met flink neuken en tongzoenen. Keihard klaargekomen. Dank u Monika.

Commentaar

Een paar weken terug was ik onder de indruk van deze verschijning.
                        Misschien niet het schattige snoetje van sommige jongere dames, maar dat wordt gecompenseerd door haar ongelofelijke joekels.

Waagde mijn kans en werd spijtig genoeg geconfronteerd met een taalbarrière. Spaans is het enige wat ik heb gehoord. Het Nederlands was ze niet machtig en ik kon me in beperkte mate wat verduidelijken met het beetje Engels waarover ze beschikte, maar het zorgde toch voor wat misverstanden en ruis.

Eerlijk gezegd was dit het enige waarover ik iets negatiefs kan opmerken. Ik was nog maar de kamer binnen of ze begon me te tongkussen alvorens ik zelfs het eurobiltje had afgegeven.
                        Ik kleedde me rustig uit in haar vrij luxueuze kamer en wachtte daar op haar. Bij het binnenkomen ging ze over tot een korte clean-up.
                        Ze was zeer hygiënisch en waste zowel haarzelf als mijn lul vooraf en achteraf. Mond werd zelfs gespoeld om zo gezellig mogelijk te tongzoenen.
                        Ze flirtte naakt nog wat met me en ik kon haar overal aanraken zonder gezeur.
                        Haar borsten wreef ze in met een (lekker, maar sterk) geurende olie die zeker op je lijf zal afwrijven, dus wees daarvan bewust.
                        Dan een pijpbeurt die duidelijk een van de beste was die ik ooit met een condoom heb gehad. Daarna zij op mij en zelden zo goed afgereden geweest. Ze duwde haar dikke borsten in mijn gezicht en ik mocht ze lekker likken, terug met veel graagte van harentwege.
                        Hierna ik op haar en dan op zijn hondjes. Ze kreunde ondertussen lekker in het Spaans ( waar ik spijtig genoeg niks van verstond, maar het klonk lekker met veel 'papi' tussenin ).
                        Afsluiten deden we met zij die mij lekker aftrok tot ik klaarkwam. Dit is de eerste keer dat een meid erin geslaagd is dat te doen, want ik ben een moeilijke wat dat betreft!

Ik was uitgeput en zelfs wat duizelig toen ik naar buiten liep, want ik had al in een hele tijd zulk geen stoeipartij gehad.
                        Ze slaakte ook een zuchtje, daar ik duidelijk aan volle snelheid had geramd.

Ze mag me nog eens verwachten, want bij haar krijg je een flinke en geile wip zoals je er maar bij weinigen kan vinden.

Commentaar

Re: Gent, Belgradostraat 35, Bar The Vip, Monika

Nog maar eens een bewijs dat je over kleuren en smaken niet kan redetwisten.
                          Termen als "slank", "dik", ..... worden door elkeen anders ingevuld.
                          Blijkbaar is uw invulling van de term "dik" dus helemaal anders als de mijne.
                          Ons beider recht om dat elk anders te zien natuurlijk.

Commentaar

Hallo,

al een hele tijd deze dame niet meer gespot..
                            Vroeger een paar maal geweest en telkens tevreden buitengestapt.
                            Werkt deze dame nog??

Commentaar

Een maand of zo terug heb ze nog gezien ja.
                              Ik denk dus dat ze nog steeds werkt

Commentaar

iemand deze nog ergens gespot??
                                Andere stad??

Commentaar

Niet meer gezien in Gent overdag

Commentaar

Aan het werk...
                                  X