Bonnie, Gent, Vanderdoncktdoorgang 10

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bonnie, Gent, Vanderdoncktdoorgang 10

Na een periode van onthouding (door weersomstandigheden) ben ik nog eens naar Gent gegaan.
    Ter compensatie van het vertrek van Katia (vermoedlijk definitief) en Carolin (tijdelijk) heb ik eens de blonde dame op nummer 04 in de Vanderdoncktdoorgang bezocht.

Haar naam is Bonnie of Bonny of hoe je het ook mag schrijven.
    Ze spreekt goed Nederlands maar is van origine Hongaarse.

Bij het binnenkomen de prijs vast geslegd op 100 € voor een half uurtje.
    (Ik ben namelijk niet graag gehaast).
    Eerst vroeg ze of ik iets te drinken wou.
    Dorst had ik niet echt maar heb tog maar een colaatje gedronken.
    Zij direct uit de kleren en gewacht tot ik ook naakt was.

Eerst, om in stemming te komen, heb ik staande haar rondingen verkend.
    In tegenstelling tot wat ik dacht is haar cupmaat géén grote C maar slechts een B cup. Een beetje een tegenvaller dus (in ieder geval voor mij, ik val namelijk op grote borsten).

Daarna gingen we op bed liggen en begon zij me te pijpen waarbij ze tamelijk diep ging.
    Ter afwisseling vroeg ik haar of ik haar mocht beffen maar dat kon niet.
    (Weer een tegenvaller dus).
    Haar vingeren dat kon wel maar wel met een condoom over de vinger.
    Alweer een tegenvaller want dat voelt niet lekker aan.
    Zij verder gepijpt tot ik haar vroeg van op mij te komen.
    Ze ging gehurkt boven mij zitten en ging nogal wild tekeer.
    Voor mij een beetje te.

Na afloop reinigen met keuekenrol en vochtig doekje.
    Ik zou zeggen voor een snelle beurt redelijk maar voor mij was het een beetje een teleurstelling. Zeker geen 100 € waard.
    Ik zal moeten verder zoeken naar de juiste.

Re: Gent, Vanderdoncktdoorgang 04, Bonnie (matig)

onlangs ook eens binnengeweest voor 15min, ik voelde me er snel buitengewerkt en vond het eigenlijk ondermaats... mij ziet ze me daar zeker niet terug...

Commentaar

Re: Gent, Vanderdoncktdoorgang 10, Bar La Seduction, Bonnie (matig)

Vrijdag 10-06 na een tijdje nog eens gaan wandelen te Gent, Niet zoveel keus, had tijdens het doorrijden gezien dat Carolien beschikbaar was, me geparkeerd maar toen was Carolien bezet, dan maar even verder gewandeld Toen zat er plots een mooie blond dame met een mooie décollté te zwaaien, bleek dit bonnie te zijn. Supervriendelijk, had nog niet betaald en ze stond al naakt. Eerst begon ze heerlijk met wat zuigwerk vervolgens vroeg ze welk standje ik wou , ik onderaan dan maar amaai die ging snel op en neer, een vurige dame ! Eenmaal klaargekomen vroeg ze of het nog eens zou lukken, nieuw condoompje omgedaan heerlijk gezogen door haar vervolgens nog enkele standjes gedaan. Ervaring middelmatig tot goed.

Commentaar

Re: Gent, Vanderdoncktdoorgang 10, Bar La Seduction, Bonnie( slecht)

Onlangs deze dame ook bezocht een eerlijk gezegd .ik heb er dikke spijt van !
        Ik voelde mij er snel buiten gewerkt !

Is de moeite niet waardt om erbij te gaan !!!

Commentaar

Re: Gent, Vanderdoncktdoorgang 10, Bar La Seduction, Bonnie(goed)

Dag allemaal,

Net terug van bij Bonnie. Ik had reeds meerdere malen zitten twijfelen of ik haar zou bezoeken en bij deze ben ik er binnen gewipt ;-).

Bonnie spreekt vloeiend nederlands, ik schat haar rond de 40 jaar. Ik betaalde 50 euro. Ze kleedde zich inderdaad snel uit. In tegenstelling tot wat hierboven beschreven staat heeft ze wel degelijk mooie grote borsten. Ik denk tussen een C en een D, zeker geen B.
          Daarna begon ze mij rustig te pijpen, niet slecht, maar ook niet super.
          Vervolgens haar lekker genomen in missio-houding, daarna kwam zij op mij zitten en kwam ik heerlijk klaar in het condoom.
          Ik geef haar zeker de beoordeling : zeer goed mee!!!
          Enkel Sofie (ook uit Gent) is net iets beter, Vicky en Eva uit Brussel waren nog altijd een paar klassen hoger in te schatten ;-)!

Commentaar

Bonnie(Hongarije),goed

Hallo,deze middag afgezakt naar Gent.Veel volk zowel voor als achter de ramen.Wel een chaos met de werken in de Vanderdonckt doorgang(het begin van het einde,speculatie?).Binnengestapt op nummer 10,een ferme blonde die zeer goed Nederlands praatte.Stelde me direct op mijn gemak.Prijs was 50 euro,maar heb 70 betaald.Ze leek me daar blij mee,de zaken gingen niet zo goed, door de crisis zei ze.
            Heerlijk pijpwerk,dan 2 standjes,in doggy afgemaakt.Ze deed niet moelijk met hetgeen gevraagd werd.Het moest helaas wel vooruitgaan,daarom geef ik haar finaal een goed.Al bij al een fijne middag gehad.
            Cheers.

Commentaar

Bonnie, de goedlachse, enthousiaste hongaarse girl. In de loop der jaren vaak bij haar geweest, en altijd een leuke ervaring. Een knuffel, een lach, zacht, warm. Pijpen is steeds een feest, zij on top een beetje kort, maar in op haar rug, benen opgetrokken is't moeilijk je in te houden. Nadien nog een babbeltje, een zoentje voor naar 't buiten gaan. Eén keer voor een langere sessie betaald, en dat was het echt niet waard, gewoon zoals standaard, iets trager, maar niets meer (beffen kon niet, twee keer ook niet). Maar voor een "vluggertje" dik OK

Commentaar

Ik heb Bonny vaak bezocht in de periode 2005 2006 , spontane supervriendelijke meid , leuke service altijd en altijd optimistisch ingesteld en idd direct uit de kleren
                Is ze nog steeds werkzaam in Gent ? Wil dr graag na al die tijd weer eens bezoeken en dr goed hard met dr beentjes hoog opgetrokken diep neuken , nou collegas iemand recent nog langsgeweest ? Weet iemand ook dr werktijden en dagen ?

Greetz Kees

Commentaar

Re: Gent, Vanderdoncktdoorgang 10, Bar Au Plaisir, Bonnie

Bonnie zit nog steeds op de aangegeven locatie.
                  Ik heb de indruk dat Bonnie er wel alle dagen te vinden is.
                  Bonnie begint de de dag zo rond 10:30, wanneer ze naar huis gaat kan ik je echter niet zeggen.
                  Zelf heb ik de dame (nog) niet bezocht en kan dus geen recente ervaring neerschrijven.

Groeten,

Commentaar

Re: Gent, Vanderdoncktdoorgang 10, Bar Au Plaisir, Bonnie

Dame is nog steeds aanwezig.
                    Alhoewel het adres wel zal veranderd zijn (tijdelijk waarschijnlijk).
                    Men is namelijk aan het verbouwen op de hierboven aangegeven locatie.

Commentaar

Net nog gezien op haar gewone plaats.
                      Ze was wel een praatje aan het maken met Anna.

Commentaar

Gisteren naar Gent geweest.
                        Bonnie was er nog steeds (op de aangegeven locatie).
                        Ik ben er wel niet binnen geweest, dit juist om aan te geven dat de dame nog actief is.
                        Wel vreemd dat er zo weinig ervaringen over haar geschreven worden.

Commentaar

Aan het werk...
                        X