Baileyssa (Bel), Gent, Schepenenvijverstraat 06/R, Bar La Séduction

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Baileyssa (Bel), Gent, Schepenenvijverstraat 06/R, Bar La Séduction

Gisteren deze verhuisde meid in de Vogue gedaan (ze komt van de overkant) was niks speciaal buiten het feit dat het een wijfje is dat enorm tegen stoten kan, ze maakt geen geluid maar als je begint te knallen hoor je toch lichtje zuchtjes en huigjes van inspanning. Er zit geen grens op de bruutheid, nog op de snelheid en kracht die je mag gebruiken; zonder dat je haar zelfs pijn doet! Perfect voor eens goed te rammen. Lekker!

Re: Onbekend, Schepenenvijverstraat , Baileyssa (voldoende)

Hoi medewandelaars ,
    deze jongedame heb ik vroeger ook een aantal keer bezocht en dat is mij steeds prima bevallen.
    Baileysa is een speelse jonge meid in altijd sexy outfitjes met oog voor detail, meestal draagt ze een petje of hoedje .
    Maar goed,dit is geen moderubriek hé
    Ook als je al een tijd haar niet meer bezocht hebt blijft ze vriendelijk naar je glimlachen,dat is bij vele dames wel anders.
    Deze jongedame pijpte toen goddelijk goed en had een mooi lichaam en lekker kontje .
    Het neuken met haar voelde wel goed , je mag inderdaad goed doorstoten ze kan tegen een stootje maar ik ben eerder een zachte jongen
    Onder mij hoorde ik inderdaad toch ook enkele zachte kreungeluidjes .
    Ik weet wel dat ik haar al een tijd niet meer bezocht heb maar aan bovenstaande reccensie te zien is er weinig of niks veranderd aan haar service en dat bedoel ik in possitieve noot hé

groetjes,
    SEXSTAR

Commentaar

Re: Gent, Schepenenvijverstraat 21, Bar Vogue, Baileyssa (voldoende)

Deze meid is echt wel mijn favorietje . Al vele keren geweest en gekomen . Kan heerlijk neuken, is in vergelijking met de rest in Gent nog redelijk strak en doet écht wel moeite .

Blijft ook altijd lief lachen! Een echt aanradertje .

Commentaar

Re: Gent, Schepenenvijverstraat 21, Bar Vogue, Baileyssa (goed)

Eergisteren had ze weer haar schots rokje aan, wit topje en zwarte laarzen. De laarzen houdt ze altijd aan. Gisteren had ze ook nog een leuk dasje die ze aanhield tijdens het neuken, lekker speels. Deze schone Gentse heeft een heerlijk lichaam, natuurlijke borsten en een heerlijke kont. Ze pijpt je heerlijk lang, eigenlijk totdat je stop zegt Ze werkt alle standjes met je af. Alleen jammer dat er weinig geluid uit komt, maar voor de rest is ze hemels met een hoek af. Ik kijk al uit naar het volgend bezoekje, want nu weet ik wanneer ze werkt

Commentaar

Re: Gent, Schepenenvijverstraat 21, Bar Vogue, Baileyssa (Bel)(voldoende)

Oef!! Haar eindelijk terug gezien en terug geraakt in Gent.
          Was wat zenuwachtig en heb zelfs geen ronde meer gedaan toen ik haar zag :-)
          Een blij terugzien, maar ze was wat 'high in THE Sky'
          Wat een bom van een lichaam heeft deze dame toch, wat een zuigmondje en zoveel meer...

Ik ga enkel nog naar deze terug :-)

Commentaar

Re: Gent, Schepenenvijverstraat 21, Bar Vogue, Baileyssa (Bel)(goed)

Een tweetal weken geleden nogmaals langs geweest bij deze Gentse schone.
            Zij pijpt echt ongelooflijk goed! Lekker hard en diep, en ze stopt niet.
            Ondertussen kan je met haar geweldige borsten en kontje spelen.

Ik ben er een 5-tal keer binnen gestapt, en als ik het neuken al haal, duurt het nooit lang.
            Ze gaat op je zitten, duwt met haar handen op je borstkas en gaat lekker tekeer.

Voor mij een absolute aanrader!!

Commentaar

Re: Gent, Schepenenvijverstraat 21, Bar Vogue, Baileyssa (Bel)(goed)

Ben een paar weken geleden op een dinsdagavond bij Baileyssa langs geweest. Ze werkt slechts 1 of 2 avonden per week vertelde ze. Wat jammer is, want van een meid als haar zou je iedere dag wel willen genieten. Om een beetje op te warmen mocht ik haar prachtige borsten likken. Daarna begon ze te pijpen, duidelijk haar specialiteit. Lang, diep, lekker. Ze nam er uitgebreid de tijd voor. Stopte even toen ik erom vroeg. Voor veel meiden een teken om tot neuken over te gaan, maar niet voor haar. Een paar minuten strelen en een babbeltje later nam ze hem weer net zo lekker diep in haar mond. Haar even doggy genomen omdat ik die mooie borsten eens door mijn handen zou voelen gaan, maar later overgeschakeld op missionaris. Ze is inderdaad een beetje stil, maar ze laat je wel genieten en kijkt je aan, waar velen wegkijken. Een heerlijk bezoek, met hoog risico op herhaling... als ze er wat vaker was Extraatjes als tongzoenen of beffen zat er helaas niet in.

Commentaar

Re: Gent, Schepenenvijverstraat 21, Bar Vogue, Baileyssa (Bel)(uitstekend)

Ben deze avond bij haar binnengesprongen om er dan ook op te springen

Draagt altijd een jeans broek of witte broek met bh...heeft een lief snoetje...wat verlegen zo...

Ze ging languit naakt op bed liggen en rookte nog haar joint tijdens dat ik me uitkleedde en wat waste...
                daarna op bed elkaar strelen en ze lacht zo verlegen...deze meid heeft echt mooie natuurlijke rondingen...mooie volle d cup en mooi volle bips en elegante rug...zijdezacht velleke...ze masseerde mijn ballen en lul zachtjes...ze geeft een heel relaxe indruk...dan rubbertje erover en ze heeft me zeker 15 minuten gepijpt...deze meid kan echt goed en afwisselend pijpen...man ik wou dat ze zonder rubbertje pijpte...dan spoot ik haar mondje zo vol...

daarna klom ze op me ... Haar handen op mijn borstkas een als een echte Amazone heeft ze me zeker 10 minuten bereden...ik kwam moeilijk klaar maar ik genoot intens...dan in doggy geneukt met de nodige kletsen op haar bips...ze kreunt en hijgt zachtjes en piept in de spiegel...ze zette haar recht met rug tegen mijn borstkas en ik masseerde haar mooie borsten en zij trok aan mijn fluit...ze genoot hier wel van dan haar stout neergeduwd om haar nog es goed te neuken in doggy...ik heb nog zeker 10 minuten in haar gepompt en we ploften beide neer op t bed...ze kroop lekker dicht tegen me aan...t is een vleierke...en heel lief...geen klokkijkster...en ze babbelt graag...denk dat ik zeker 45 minuten ben binnen geweest voor slechts 50 euro...

ze ziet me zeker terug... Weet iemand of ze zich laat beffen of vingeren?

een echte gfe experience voor mij!

Commentaar

Re: Gent, Schepenenvijverstraat 02, Bar Unique, Baileyssa (Bel)(uitstekend)

Net terug van haar te neuken. Wat een topervaring. Wat een droomlijf.

Toen ik binnenkwam was ik aangenaam verrast dat ze vlaams praatte... Altijd top dat. Kom je zelfden nog tegen in Gent.
                  Ze had pret sigaret in de hand. Had wat wazige blik in de ogen, maar had er wel zin in zo te zien.
                  50 euro betaalt. Mocht helaas niet beffen. Tijdens neuken nog eens gevraagd om bij te betalen. Moest ik half uurke gepakt hebben zat het er wel in...

Begonnen met aan haar tietjes te likken... wat een joekels op zo een klein lichaam...
                  Pijpen was ook subliem... en dan het neuken... amaaaaai. Missionaris eerst gedaan zodat ik uitzicht had op haar droomlijf.
                  Ze heef tof gezichtje, slank lichaam. Paar discrete tattoos, lekker lijntje boven haar kutje...
                  Laat zich supergraag neuken en kijkt echt niet op de klok.

Normaalgezien neuk ik uit principe nooit 2 keer dezelfde dame (er zijn zo veel andere kutjes om te ontdekken) maar deze wil ik nog wel eens aan mijn degen rijgen.

Commentaar

Re: Gent, Schepenenvijverstraat 02/1, Bar Unique, Baileyssa (Bel)

Awel, da was ne goeien avond. Na vele jaren voorbij te lopen bij Baileyssa omdat ik dacht dat ze te bedeesd is voor mij (ook al kunnen die some heel anders uit de hoek komen), heb ik het mij niet beklaagd er nu toch eens binnen te wippen.
                    Inderdaad: het is zalig om, na al die buitenlandsen met gebrekkige taalbeheersing, eens gewoon Vlaams te kunnen praten. (En ze is dan nog van de beste kant van Vlaanderen... )
                    Het tweede goeie teken aan de wand: ik had alleen briefkes van 20, en gaf dus 60. Was al blij genoeg met mijn keuze om niet te denken aan het verschil met de standaard fee, en daar gaf ze mij direct een tientje terug. Voor mij is die correctheid altijd een reden om het wisselgeld te weigeren. En ze kijkt inderdaad niet op de klok.
                    De sex was helemaal wat ik op dat moment nodig had. Ook een van de (zeer) weinigen die er niet voor terugdeinst dicht bij de klant te liggen.
                    Als ik het me herinner, werkt ze normaal maar twee dagen per week - ik dacht dinsdag en woensdag (het kan ook maandag en woensdag zijn). Soms, zoals nu (tot maart heb ik verstaan) ook op donderdag.
                    Heel vriendelijke en toffe madam. Is helemaal natuurlijk, in de zin dat ze geen act opzet, of onwennig omgaat met de klant.

Commentaar

Baileyssa staat nu in het meest rechtse raam van de séduction, ma, di, woe avonden. volgens wat ze weet over de situatie van de unique zou er tegen de tweede week van februari duidelijkheid over komen.
                      Laatst gewijzigd door delta 1; 10-02-14, 08:07. Reden: adres aangepast; thanks

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door brust
                        Wanneer begint dit goddelijk meisje haar avondshift ?
                        Dan maar de daad bij t woord gevoegd ...
                        Zalig meisje. Prachtig figuur ... die mooie volle borsten op dat kleine lijfje.
                        Tieten om van te snoepen, daar eerst 5 min mee bezig geweest.
                        Dan van 3 standjes mogen proeven. Doogy was er bijna teveel aan, maar na kleine pauze (begripvol meisje ) heeft ze
                        me super bereden ... Zalig en dan ook vol gespoten !
                        Dit is duidelijk ... samen met Cynthia DE absolute topper op dit moment.

Commentaar

Re: Gent, Schepenenvijverstraat 06/R, Bar La Séduction, Baileyssa (Bel)

Gisteren avond ook nog eens met veel plezier bij Baileyssa geweest. Het eerder aangekondigde vooruitzicht om terug te keren naar de Unique is blijkbaar op de langere baan geschoven, maar vanaf volgende week zou ze in de Seduction (rechtse raam, waar ze nu staat) voltijdser werken, i.e. van maandag t.e.m. zaterdag (avond/nacht dienst).

Commentaar

Gisteren eindelijk nog es bij deze dame geraakt. Ze lachte terug mooi, gaf andermaal een lekkere deepthroat en heb ik daarna goed en hard kunnen doorneuken ;-)
                            Topper!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door steinway Bekijk bericht
                              Gisteren avond ook nog eens met veel plezier bij Baileyssa geweest. Het eerder aangekondigde vooruitzicht om terug te keren naar de Unique is blijkbaar op de langere baan geschoven, maar vanaf volgende week zou ze in de Seduction (rechtse raam, waar ze nu staat) voltijdser werken, i.e. van maandag t.e.m. zaterdag (avond/nacht dienst).
                              Dus rechts van Vanessa http://www.hookers.nl/showthread.php?t=235694 ?

Commentaar

In zekere zin, ja: Vanessa stond in het middelste raam, maar haar heb ik al in geen tijden meer in de Séduction gezien.
                                Baileyssa stond er twee dagen geleden nog: in het derde raam (wanneer je van links telt).
                                Voor zover ik weet is haar schema nog steeds beperkt tot maandag-dinsdag-woensdag (ik zou vanavond moeten gaan kijken om te zien of ze er de rest van de week ook al opnieuw werkt, zoals ze had aangekondigd).

Commentaar

Waw, gisteren bezocht en top ervaring.

Heeft een droomlichaam met prachtborsten.

En een heel leuk toefje schaamhaar.

Zijdezacht huid, zelden zo zacht gevoeld.

Ik ga zeker terug.

Commentaar

Tot nader order werkt Baileyssa nog steeds alleen ma-di-woe.

Commentaar

Al meermaals naar haar op zoek geweest. Maar al lang niet meer teruggezien.
                                      Jammer, zou dit toppertje graag nog eens opnieuw ontmoeten.

Commentaar

Ze zou opnieuw beginnen in wat vroeger de Unique was, zodra die terug werd geopend. Heb haar al van voor die heropening niet meer gezien.

Commentaar

Gent, Schepenenvijverstraat 6L, Baylish

Vlaamse met accent uit het Gentse die slechts drie avonden en nachten in de week werkt, dus ik had geluk. Denk dat ik haar jaren geleden al eens op nr. 2 in dezelfde straat bezocht heb, maar onder de naam Balleysa of iets dergelijks, toen haar recensie hier nog bestond. Topper en écht Vlaams… ik zoek niets beters na een avondje uit.