Anna, Gent, Vanderdoncktdoorgang 12

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Anna, Gent, Vanderdoncktdoorgang 12

Deze middag wederom het Gentse verkend. Omdat het een rot-uur was, rond 12'en waren er niet veel dames aanwezig. In de belgradostraat was het triest, slechts 3 raampjes. In de Vanderdoncktdoorgang was het iets drukker. Komende vanaf de Brabantsam (?) waar cine ABC zit koos ik voor een Italiaanse welke aan de linkerkant zit. Iets meer dan halverwege het straatje (voor het plein). Ze heeft lang zwart haar, is niet de allerjongste (in de 40) maar heeft heerlijke natuurlijke dubbel D's. Het standaardtarief van €50 P+N was hier het verhaal.
    Eenmaal binnen viel me de grootte van de ruimte op compleet met bar erin. Een bedje was niet aanwezig, maar wel van die banken welke je normaal gezien tegenkomt in een bar..... Daar werd een handdoekje overheen gelegd en een matje op de tegels.
    Pijpen alsof ie er morgen niet meer aan zou zitten, een genot. Ondertussen was spelen met haar geen probleem. Vervolgens wou ze gaan liggen, maar ik wilde graag blijven zitten. Was ook geen probleem zei ze (in 't Frans weliswaar). Met haar voeten op de rand van de bank en de handen bovenop de leuning achter mij zou ze de klus gaan klaren. Met succes

Moch ik nog eens door de straat komen zal ik zeker kijken of zij er weer zit! Super

In een andere topic kwam ik iemand genaamd Maria tegen, maar gezien deze Italiaanse lang haar heeft denk ik niet dat zij het is.

Ben vanmiddag bij deze dame geweest.
    Kan bovenstaande bevestigen is inderdaad een goede pijpster en ook het neuken is goed.
    Van een bank was echter geen sprake kheb de ruimte beneden wel gezien maar ze nam me mee naar boven op de tweede verdieping waar een was gelegenheid is en een aantal kamertjes met bed.
    Ze heeft een mooi lichaam en de service is best te pruimen een nieuw adres om regelmatig te bezoeken als je het mij vraagt.

Prijs was 50 Euro en daar ben ik toch wel eventjes voor binnengeweest dus zeker niet te duur.

Commentaar

Ze beweert Anna te heten, en beweert tegelijk ook rond de dertig te zijn.

Heerlijk geneukt met haar daarnet, vond het heel geil dat ik haar laarzen likte, en liet me ruim de tijd. Terwijl ze me pijpte mocht ik haar vingeren, wat heel vochtig aanvoelde - ze beweerde dat ze ook opgewonden werd door mij, maar het is evengoed mogelijk dat ze stiekem wat glijmiddel naar binnen geduwd had.
      Daarna kwam ze zoals ik vroeg op me zitten, en bereed me tot ik klaarkwam. Ze nam me zelfs helemaal in haar, hoewel dat aan haar uitdrukking te zien toch vrij diep was.

Kostprijs van dit feest : 50€. Ziet mij zeer zeker terug.

Ze praat enkel Frans of Italiaans, maar dat vond ik geen bezwaar. Lekker lichaam, en heel geil om mee te spelen. Score een ruime 8.5.

Commentaar

Gisteren nog eens gaan wandelen in Gent. Meestal ga ik bij Mona, die zit op de hoek van de Vanderdoncktdoorgang met de Schepenenvijverstraat. Na een paar keer gepasseerd te zijn waarbij het raam leeg bleef, besloot ik het glazen straatje eens door te wandelen.
        Halfweg op de rechterkant komende van de brabantdam zat een zwartharige roemeense met enorme tieten.
        Voor 50 euro mag je haar vingeren, wordt je gepijpt en kan je twee posities doen.

Pijpen is goed waarbij ze haar tong regelmatig gebruikt, neuken is goed en ze is ook zeer actief !!

Commentaar

Vorige week ook eens bij Anna geweest. Ze was net terug van vakantie. Voor 75€ pijpen en neuken in verschillende standjes. Vond het best geil dat ze haar kousen en schoenen aanhield. . Normaal gezien heb ik moeite met rap klaarkomen maar met deze meid was het geen enkel probleem. Ze ziet mij zeker terug :-*

Commentaar

Re: Gent, Vanderdoncktdoorgang , Anna (Italiaanse) (matig)

Ben deze week terug geweest en heb het me terug niet beklaagd.
            Gekozen voor standaard 50€ PMC en NMC .
            Anna heeft er terug een feest van gemaakt .
            Ofwel kwam ze echt klaar ofwel kan ze formidabel faken . Ik denk echt wel dat ze klaarkwam.
            Deze Italiaanse prachtmeid gaat me nog geld kosten.

Commentaar

Re: Gent, Vanderdoncktdoorgang , Anna (Italiaanse) (uitstekend)

Op basis van de vorige ervaringen, ook Anna is uitgeprobeerd en kan alleen maar de goede service bevestigen. Vriendelijk, niet (zichtbaar) gehaast en ook niet lastig over het aantal posities.

Commentaar

Heb er afgelopen vrijdag nog maar eens niet kunnen aan weerstaan .
                Was naar Gent gekomen om eens iets nieuws te versieren , na een paar rondjes in de buurt eigenlijk niet zoveel gevonden waar ik op dat ogenblijk zin in had , of ze waren bezet .
                Was eigenlijk gegaan voor Sandra doch deze was een uitgebreide babbel aan het doen aan een ander raam en dus niet vrij , maakte ook geen aanstalten om naar haar raam terug te keren .
                Bij het zien van Anna kon ik er terug niet aan weerstaan en ben dan maar binnen gegaan en heb het me niet beklaagd.
                Goede en vriendelijke service.

Ik lees dat zij tussen de 42 en 45 jaar is , doch dit klopt niet , zij is 30 jaar en heeft geen tatoo.

Commentaar

Hey Airspeed,

Het klopt dat Anna geen 45 jaar is maar 30 is ze nu ook weer niet.
                  Volgens een aantal duidelijke signalen op haar lichaam schat ik ze tussen de 35 en 40 jaar.
                  Laat er geen misverstand over bestaan het is een mooie verschijning met ronde volle borsten voor de liefhebbers en geeft zoals je hier kan lezen aan elke klant een goede en eerlijke service.

Boke

Commentaar

Paar dagen geleden speciaal naar gent gereden om deze dame op te zoeken. Ze was ook beschikbaar. En ik heb een leuke 20 min beleefd. Vriendelijk en charmant. Ik hou van niet te mager, van grotere, natuurlijke borsten. Ze heeft daarbij nog een leuk gezichtje. Kortom het uiterlijk gaf mij nog meer zin.
                    We hebben eerst lekker gekuffeld (wel geen zoenen of tongzoenen schijnbaar), daarna het bed op waar ze mijn vakkundig heeft gepijpt (mocht wel iets langer). Heb dan nog even met haar mooie boezem kunnen spelen . Waarna deze gelaarzde kat zich op mij zette en ik van haar lekker lijf kon genieten . Ben heerlijk klaargekomen. Nazorg kan iets beter met slechts mogelijk tot afdrogen met keukenpapiertjes. dan zijn op zijn minst toch vochtige doekjes aan te raden als de lavabo niet kan gebruikt worden. (tip voor Anna als ze dit leest of hoort).
                    Ga zeker terug.

NB: ik schat ze toch ook iets jonger dan 40jr en ze is iets kleiner dan 1m65 (ik schat tussen 1m55 en 1m60)

Commentaar

Aangezet door de goede recensies hier (waarvoor mijn dank aan de beheerders & scribenten van/op deze website), ben ik ook eens tot bij Anna geraakt. Zij is zeer enthousiast om je binnen te lokken (is ook niet moeilijk met haar megaborsten
                      Alhoewel vriendelijk kan ik mij toch niet ontdoen van de professionele indruk die ze me heeft nagelaten, maar soit...de geleverde diensten zijn zondermeer goed. Na een niet al te bijzondere pijpbeurt, kreeg ik een amazoneritje aangeboden waar ik niet neen tegen zei...alleen maar om die megajoekels voor je neus te zien deinen ...daarna overgegaan op doggy waarbij ze zich aan de rand van het bed zette en mij uitnodigde om haar rechtstaand langs achter te nemen...awel, awel,...daar wil ik nog eens opnieuw voor tekenen! Het duurde dan ook niet lang of ik moest de pijp aan maarten laten
                      Een leuke ervaring en als mijn topperke(s) niet beschikbaar zijn, is zij een goed alternatief...

Commentaar

Gisteren nog eens bij Anna geweest .
                        Ze is verhuisd naar het onoverdekte deel van de doorgang.
                        Komende van de Vlaanderenstraat loopt men recht bij haar binnen.
                        Zalige pijpbeurt gehad en het neuken was fantastisch in missionaris met haar gelaarsde beentjes op mijn schouders.
                        diepe penetratie , heb ervan genoten .
                        Goeie babbel achteraf.
                        Heb de indruk dat Anna er binnenkort uit wil stappen .
                        Zou het jammer vinden .

Commentaar

Re: Gent, Vanderdoncktdoorgang 07, Anna (Italiaanse) (uitstekend)

Gisteren middag weer even bij Anna binnen gewipt. Behoeft niet veel tekst en uitleg meer denk ik. Heb haar verteld dat velen uit NL en Be haar herkennen aan haar gouden mercedes ster. Vondt ze leuk

Commentaar

Re: Gent, Vanderdoncktdoorgang 07b, Anna (Italiaanse) (uitstekend)

Overlaatst ook eens bij Anna geweest.
                            Ze lokt je echt binnen (wat ik normaal niet zo'n goed voorteken vind, maar in dit geval ten onrechte).

50 euro betaald voor een uitgebreide pijpbeurt (doet ze echt prima!) en klaarkomen tussen de borsten (alles mc)..

Zeker de moeite waard.

Commentaar

Deze middag nog eens langsgeweest.
                              Was terug reuze welgekomen en de service voor de prijs van 50 € was terug uitstekend .
                              Was zeer sexy aangekleed vandaag en in form .

Commentaar

Had deze dame al enkele keren gezien maar nog niet echt een bezoekje gebracht.

Aangezien er vorige zondag niet veel in de buurt te beleven viel toch eens binnengewipt.

Anna is niet meer van de jongsten maar is wel een heet gevalletje. Ik was me nog aan het uitkleden of ze begon mijne jos al te wrijven.
                                Heeft heerlijke dikke "echte" borsten en je mag haar overal aanraken.

Tof kwartiertje

Commentaar

Mij vandaag nog eens laten verwennen door deze schoonheid.
                                  Voor 50€ pmc en nmc .
                                  Een lekker lange pijpbeurt rechtstaande terwijl ik haar rustig kon vingeren en haar schitterende joekels strelen .
                                  Begonnen in doggy rechtstaande aan het barmeubel en afgemaakt in missionaris.
                                  Heerlijk.
                                  Wordt zowat mijn favoriete meid , zeker omwille van haar borsten .

Commentaar

Anna gisteren nog eens bezocht. Kan alleen maar al het voorgaande bevestigen.
                                    Het is een fantastische vrouw, lief, vriendelijk, niet gehaast. Ze weet perfect wat een man wil.

Commentaar

Met een broek vol goesting in Gent gepasseerd en ik kon niet aan de lokroep van het glazen straatje en omgeving weerstaan... Na mijn ervaring van vorige week bij Estelle (zie recensie elders) wou ik terug eens bij Eva passeren. Helaas, driewerf helaas...Mijn toppertje was er niet vandaag.

Ik was eigenlijk al aan het overwegen om huiswaarts te keren, toen ik in het Glazen straatje deze zwartharige Italiaanse met een brede smile zag zitten. De meeste meiden hadden vandaag precies niet veel zin om te werken, want een glimlach was al te veel... Bij Anna dus niet. Toen ze mij binnenriep heb ik toch nog getwijfeld niet omwille van haar zelf, maar meer omwille van mijn portemonnee... Ramen zijn niet echt mijn ding, behalve een zeldzame uitzondering dan (bij mijn toppertje). Eerst maakten we een praatje en toen ze mij voorstelde om langs achter te gaan (50e voor p+n in 3 standjes) ben ik dan toch maar gezwicht.

Ik heb het mij niet beklaagd... Een lekkere pijpbeurt om daarna in missionaris te starten. Toen ze mij vroeg of ik langs achter wou (doggy-style) heb ik niet getwijfgeld en zijn we dan tegen de bar ons nummertje gaan afwerken. Dit was zo lekker dat we niet eens meer aan een 3° standje toegekomen zijn.

Correcte service, vriendelijke meid... Ik denk wel dat ik nog terugkeer (als mijn toppertje er niet is dan wel) Oh ja, nog 1 opmerking, kussen was niet mogelijk... (nochtans heb ik een perfecte mondhygiëne, want kwam van de tandarts) Misschien wel bij de "vaste" klanten...

Commentaar

Re: Gent, Vanderdoncktdoorgang 11, Anna (uitstekend)

Is[ inderdaad terug, ben gisteravond geweest, haar vakantie moet haar deugd hebben gedaan want ze was super zalig, geil & lief
                                        even in t italiaans met haar geconverseerd, vond ze de max

Uitdagende striptease gekregen
                                        Mocht haar vingeren terwijl ze me een heerlijke blowjob gaf
                                        2 posities
                                        afgewerkt doggy
                                        Een italiaans geil dingetje is ze toch
                                        Was supervriendelijk

Weer een super ervaring bij haar, zeker een van mijn favouriete meisjes

Kreeg zelf bonbonnetje bij t buiten gaan, tis een schatje

Btw leeftijd klopt niet ze is 27

Commentaar

Re: Gent, Vanderdoncktdoorgang 11, Anna (uitstekend)

Ben er vandaag ook eens binnengeweest nadat ze uiterst haar best deed om mij binnen te lokken. Ik bood 50 euro aan en mocht mij uitkleden. Ze heeft idd prachtige joekels, zeker een D en puur natuur Ik dacht dat 50 euro standaard tarief was voor p+n maar van dat 1ste heb ik niet veel genoten. Letterlijk na één likske aan mijn piemel en hem één keer in haar mond te hebben genomen stelde ze voor welk standje ik wou. Dus begrijp althans niet echt dat ze bij medewandelaars ulder pik 'er zou afzuigen' Nochtans dat ik hygiënisch ben en ze gaf mij nog een complimentje dat ik mooie ogen heb...Heb toen maar gekozen voor doggy en daarna zij op mij afgewerkt. Zij op mij hield ik niet lang vol als ik aan haar tepels van haar dikke tits begon te zuigen. Als ik zei dat ik kom zei ze 'oooh noo ' alhoewel het nochtans bleek dat het rap rap moest gaan. Een kus bij het buitengaan en toch niet echt tevreden trg op straat...