Carolien, Gent, Belgradostraat 61

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Carolien, Gent, Belgradostraat 61

Afgelopen dinsdag moest ik in Breda zijn. Dat is al een eind in de richting van Antwerpen dus ja als de keuze is in de file staan bij Rotterdam of in een kleine 3 kwartier naar Antwerpen dan is de keuze snel gemaakt. Ik was al een tijdje niet meer in Antwerpen geweest. Te veel gedonder met het werk aan de ringweg. Beviel me wel veel nieuwe dames gezien. Maar helaas niet veel dames met grote borsten. Toen ik de moed eigenlijk al had opgegeven (Ik kwam er om 17:45) het was inmiddels 21:00 stond er ineens een dame met een paar borsten zoals je ze maar zelden ziet. Ik schat ze op een ruime F of een kleine G. Keurig verpakt in een glimmende bikini. Leuke meid ook om te zien. 80 EURO afgesproken gaf 100 had ze geen 20 terug. (50 was de standaard prijs daarvoor krijg je een pijpbeurt en mag je erover en weer weg) Gebeurt wel eens vaker. Eigen schuld dikke bult. Gewoon gezecht dat ze er dan maar wat tijd bij moest doen. Zeer benieuwd hoe die borsten uit de verpakking zouden komen. Nou dat viel zeker niet tegen ik zou ze een 9 voor vorm willen geven. Zeer tevreden over mijn keuze ging ik op bed liggen voor frans. Ja en vanaf dat moment werd het eigenlijk wat minder. Geen voorspel direct condoom er om redelijk maar kort pijpen. Daarna zij boven gehurkt. Op d'r knieen waarbij ze meer voorover kan leunen en haar borsten oven mijn borst glijden vind ik intiemer en lekkerder. (Als iemand mij de juiste namen kan geven voor de standjes graag.) Daarna russisch wat met condoom wel lekker is maar niet altijd genoeg gevoel geeft om tot een hoogtepunt te komen. Daarom met de hand afgemaakt. Al met al een leuke ervaring ondanks dat de sex niet alles was wat ik had gehoopt. Een zeer mooie en vriendelijke dame. Ik denk dat ik nog wel een keertje terugkom. (Maar dan kom ik pas om 21:00 in Antwerpen zodat ik niet bekaf ben van uren wandelen)
    Ze werk op alle dagan behalve zondag vanaf ongeveer 21:00.
    Ze zit al 8 jaar in het vak en heeft ook in Duitsland Antwerpen en Denhaag gewerkt.
    Het adres weet ik niet. Het is het eerste raam naast VT (uit het hoofd zijn daar 3 huizen met elk 4 ramen) en dan niet aan de straat met de snackbar.
    Adrianna's room. (Heaven must look something like this.)

Antwerpen, Verversrui 11/5, Carolina (uitstekend)

Omdat er nog niemand een recensie over deze meid had geschreven, heb ik haar eens uitgetest.

Het is de vrij stevige vrouw met de enorme borsten die van 14 - 02 uur werkt in het meest rechtse raam van de Verversrui 11.

Ze is een Poolse van 27 jaar met halflang bruin haar met blonde streepjes.

Op het eerste zicht ziet ze er achter het raam nogal onvriendelijk uit, maar in het echt valt ze nogal mee.

Gekozen voor pijpen , amazone , borsten likken en aftrekken (mc) voor 50 €.

Ik moet zeggen dat ik het me niet beklaagd heb. Ze pijpte heel hard en snel, zodat ik haar aanmaande om het wat rustiger te doen, wat ze ook deed. Ze doet sowieso wel wat je vraagt, zeker geen contraire dame.

Ook met haar enorme joekels (h-cup ?) spelen en likken was geen probleem. Ze heeft zeker de grootste joekels van het skw en bovendien puur natuur. De rest van haar lichaam is ook wel vrij stevig, dus niet echt mijn stijl, maar klaarkomen was geen probleem.

Al bij al is ze wel een goede meid, maar nogal professioneel. Ze werkt alle dagen behalve zondag.

Ze werkt op de 2e verdieping en je moet mee de lift nemen, wat wel grappig is. Het is een ultrasmalle lift en dus kon ik tijdens die rit moeilijk mijn ogen van haar borsten houden :-)

Al bij al ok, maar ik weet niet of ik terugga.

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 11/5, Carolina (Pol.) (goed)

Heb haar een maand of zes geleden ook al eens bezocht, toen werkte ze nog maar net in het skw. En wat den Duvel zegt klopt, het is het pandje met de lift erin en op de tweede verdieping moet je zijn.
      Ze heeft echt grote tieten wel een beetje hangers, wat ook al aangeeft dat ze puur natuur zijn.
      De sex vond ik toen eerlijk gezegd wat plichtmatig, had toen voor p+n gekozen voor 50 euro, en de spontaniteit van de dame in kwestie was ook maar matig.
      Maar ja iedereen kan natuurlijk wel eens een mindere dag hebben.
      Ze is redelijk fors gebouwd en mollig, zeker niet lelijk maar toch ook geen echte schoonheid.
      Ben er toen net, zoals de meeste wandelaars vermoed ik, alleen al binnen gegaan vanwege die gigantische tieten, wat tot nu toe ook de enige keer was.
      Misschien toch nog maar eens "binnenwippen".
      assemageilismagallus

Commentaar

Gisterennamiddag ook een bezoekje gebracht...Ziet er achter het raam inderdaad niet echt vriendelijk uit, maar eens binnen bleek dit wel mee te vallen. Na een korte pijpbeurt (nogal hard), nog twee standjes gedaan.
        Had 100 euro gegeven met de vraag om het kalm aan te doen, maar stond na 20 minuten wel terug buiten...
        Zegt niet veel en is niet echt enthousiast...Te professioneel voor mij,voor een GFE moet je er niet zijn.

Commentaar

afgelopen maandag binnengesprongen bij carolina.
          ze heeft idd prachtige borsten.
          Het kleine liftje is wel aangenaam om har weelderig decollete te bewonderen
          pijpen doet ze met veel overgave het neuken vond ik wel iets te professioneel
          doch ja dat zijn die dames daar toch professionelen niet?
          al bij al een goede tijd gehad en de kans bestaat dat ik nog wel eens terugbinnenwip

Commentaar

Enkele weken terug aan het wandelen in het SKW. Ineens stond ik stokstijf voor 2 enorme jetters. Toch eens van dichtbij bekijken. Samen met haar in het kleine liftje, spannend. In de lift mocht ik al checken of ze echt waren, bij deze bevestigd.
            Op haar grote kamer uitgekleed en mocht ik haar bh uitdoen. Effe een momentje genieten . Cupje E minimaal. Genieten voor mij als echte booblover.
            Euro 50 voor P+N betaald. P+N beetje plichtmatig, maar haar joekels maken veel goed.
            Kom zekeer nog eens terug om van hun te gaan genieten.

En Kermit ..................recensie formulier aub ???

Commentaar

Vandaag ook het genoegen gehad om haar eens van dichterbij te mogen bekijken. Vooral haar borsten zijn op zijn zachtst uitgedrukt de moeite. Eerst gepijpt met condoom en daarna zij bovenop. Er mocht nog een ander standje, maar ik vond het uitzicht zo knap dat ik daarvoor bedankt heb en dat ik ze het heb laten afmaken on top. Fijne ervaring

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 11/5, Carolina (goed)

Oke...
                Na kort aarzelen dan toch ne keer binnen gegaan bij deze dame...de nood en de borsten waren groot en zodus kon ik aan een nieuw avontuur beginnen in berg beklimmers stijl...

Ze beweerde elke dag aanwezig te zijn...van 10.00u tot 18.00u...wat voor mij klinklare onzin is natuurlijk maar goed.

De dame was vriendelijk maar eerder kort van stof...lichaam oke, borsten zijn idd erg groot...en ook waarschijnlijk bijna de grootste van het SKW die ik zelf reeds heb kunnen ontdekken...als de enorm big size BH uit gevlogen is lijken die prammen toch meer op stevige hangers natuurlijk...maar ja F blijft F.

De rauwe oost-europees klinkende stem deed me wel wat eigenlijk...

Het pijpen was prima te noemen...lekker diep en er werd voldoende druk uitgeoefend op het lid...weliswaar zonder enig geluid of gekreun.

Neuken ook oke...doch alles gebeurde ook hier zonder geluid, met de ogen volledig gesloten en er werd geen enkele vorm van een soort lijkende emotie waargenomen.

De dame geeft de diensten correct, zegt niet veel en lijkt voor mij althans té veel als een professional over te komen...wat ze overigens natuurlijk wel is...ik miste wat, misschien een beetje gekreun ofzo.

Groeten Ralf...de schrik van het SKW was weer eens een keertje terug...dames be ware !
                Als we niet wandelen,zitten wij natuurlijk weer hier en leidt ons dan niet in bekoring,stap stap,struikel,Ralf was here !

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 08/2, Carolina (goed)

Whow collegae,

die carolina is me wel een lekkere meid! Tieten om u tegen te zeggen; met haar ultra lekkere, zachte naturel F cup heeft ze de lekkerste joekels van heel het SK! Vanavond na redelijk goede sex nog wat met haar gebabbeld. Ze komt uit Noord Polen (Gdansk) en heeft idd eerder in Den haag (NL) gewerkt. Ze heeft op Verversrui 8 nu haar vaste plek gevonden en werkt tot volgende week nog 's avonds. Daarna werkt ze ma-za van 10.00-18.00 uur (zondag is ze vrij). Ze zei dat ze nu 's avonds werkt om eens wat anders te proberen. Veel mensen noemen haar in hun recentie 'stevig' tot 'molig'. Ze is vrij lang (circa 1,75-1,80meter) en heeft m.i. een normaal tot vol slank figuur. Door haar lengte lijkt ze misschien iets forser dan ze in werkelijk is. Als je haar naakt ziet heeft ze een heel lekker figuur (naast haar heerlijke boezem ook een lekker kontje...). Mijn zegen heeft ze en ik ga zeker nog een keer terug! Enigste nadeel vind ik dat ze volgens mij rookt, dacht het iig aan haar adem te ruiken (misschien had ze net gerookt, er hing iig een vrij sterke 'rookgeur' om haar heen).

We houden elkaar op de hoogte over deze lekker meid hé....
                  "I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things... that money can buy."

Commentaar

Re: Antwerpen, Verversrui 08/2, Carolina (goed)

Moest afgelopen zaterdag voor mijn werk in het oosten van Nederland zijn en ben toen 's avonds maar eens doorgereden naar Deventer. Was daar rond 7 uur, echter geen Carolina te bekennen en ook niemand had daar van haar gehoord Nu maar hopen dat ze weer snel naar Antwerpen komt, is toch heel wat dichter bij huis Het is nog steeds stil qua berichtgeving over big tit Carolina in Anvers, iemand al (weer) iets van haar vernomen in de tussentijd Nu maar hopen dat Wico gelijk heeft...
                    "I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things... that money can buy."

Commentaar

Den Haag, Hunsestraat 51 k3, Carolina (Pol) (uitstekend)

Vanavond bij deze rondborstige Poolse dame geweest. Rond de 26 jaar, blond haar, bril, en enorme borsten. Cupmaat 75F volgens eigen zeggen. Voor 50 euro mee naar boven gegaan, naar de SM kamer. Blijkt dus dat ze ook SM doet. Lekker gepijpt door haar, lekker standjes, en met die mooie grote borsten spelen. Hele relaxte mooie meid, waar ik zeker nog een keer terug ga

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k3, Carolina (Pol) (goed)

Vrijdag j.l tegen een uur of zes bij deze dame geweest omdat er helaas geen andere keus was dana was al weg jennifer van k110 /09 was er niet en jaqueline was veels te druk bezig.Maar goed bij deze lange grote poolse dame geweest was niet echt veel waard 2 trappen naar boven lopen en eenmaal op bed meteen condoom eroverheen terwijl ik nog niet eens een stijve had .Daarna nieteens 2 minuten wilde ze al neuken in doggystyle ,en gewoon doen alsof ze klaarkwam.En dat was voor mij een afknapper en meteen afgemaakt en weggaan .niet eens service om te wassen enz enz .Binnen 10 minuten was ik al buiten.Ik heb meer tijd nodig gehad om mijn kleding uit en aan te trekken.Voor mij geen herhaling vatbaar.

Commentaar

Re: Den Haag, Hunsestraat 51 k7, Carolina (Pol) (goed)

Carolina is rond de 1,75 m, redelijk stevig gebouwd (zeker niet zwaarlijvig!), draagt een donkere bril en heeft blond haar (meestal in een staartje). Vandaag (rond een uur of 3) even bij haar langs geweest. Afgesproken 50 euro P&N. Pijpen was lekker, alhoewel (dat kennen we inmiddels) al snel (< 1,5 minuut) overgeschakeld op neuken. 2 standjes, één bovenop en vervolgens doggy afgemaakt. Ik ken ze een beetje (heb haar ook al eens gehad in Antwerpen) en dat breekt een beetje het ijs. Ze praat dan iets meer vrijuit en is dan niet zo gesloten en/of afstandelijk meer. Haar cup 75F maakt het allemaal wel bijzonder. Ze is voorlopig een blijvertje in Den haag

Commentaar

Laatst ook bij Carolina langsgeweest. Ik was er in de avonduren, maar normaal werkt ze alleen overdag, op werkdagen.
                            Ze heeft een mooie grote kamer op de tweede etage, en is meestal te vinden op 51-7, of bij haar vriendin een paar ramen verder de geleenstraat in.

Ik kan de berichten van mijn voorgangers onderschrijven, het bezoek is vrij kort en vrij zakelijk, maar ik heb me zeker wel vermaakt! Carolina is een vriendelijke vrouw waar je leuk mee kan praten. Ze heeft een mooi lichaam, naar mijn mening een goed figuur, en een paar supergrote borsten. Toen ze bovenop me kwam zitten, kon ik even goed naar haar borsten kijken, en ik was echt even sprakeloos. Wat een grote, mooie borsten heeft zij! En ik ben toch wel het een en ander gewend (zie mijn andere recensies!).

Bij elkaar een minuutje of twintig binnen geweest, en ik ga absoluut nog een keertje terug. Ik vermoed dat als je vaker bij haar komt, het contact leuker wordt, maar dat meld ik natuurlijk in de volgende recensie.
                            Mijn Profile Picture Girl: Kerry Louise

Commentaar

Allereerst even een specificatie van de werktijden: Carolina werkt op Maandag, Woensdag en Vrijdag van 12 tot 12, tegenwoordig in een wat kleinere kamer, maar nog steeds achter raampje 51k7.

Na haar een lange tijd steeds mis te zijn gelopen nu eindelijk weer eens bij haar binnen geweest De dienstverlening is nog steeds zakelijk, maar wel professioneel en lekker. Ga je voor een GFE ervaring, dan zou ik bij iemand anders kijken, maar heb je zin om een mooie, lange, vrij slanke vrouw met een natuurlijke Cup F bovenop je te hebben (wat een uitzicht!! ) dan is Carolina absoluut een aanrader.

Commentaar

Laatst deze mooie meid bezocht. Kan er kort over zijn was een leuke ervaring.
                                Over haar postuur is al veel geschreven, maar in het echt zijn haar borsten ERG lekker.... Ze is vrij relaxed als je bij haar bent, dat komt de sfeer zeker ten goede!
                                Nadat we ons beiden ontdaan hadden van de kleding, zijn we heerlijk op het bed gaan liggen. Met de nodige bodylotion werden haar borsten en mijn lichaam ingesmeerd. Een heerlijke body to body massage met haar meest in het oog springende lichaamsdelen was super.
                                Na een tijdje was junior inm iddels groot geworden, dus werd deze voorzien van een condoom (dit met behulp van haar mond).
                                Het pijpen was letterlijk kort en krachtig.... Met haar zuigende mond wist ze prima raad, zo werd niet alleen het topje bevredigd (veel meiden komen niet veel verder dan je eikel), maar met diepe halen verdween mijn junior ver in haar warme zuigende mond.
                                Na een korte tijd over gegaan op standje één; ...mmmm... zij lekker bovenop, mijn hemel wat zijn haar borsten dan prettig zo dichtbij....
                                Nog voor ik mijn kruid zou verschieten gekozen voor een tweede standje; missionaris, lekker met haar benen in mijn nek. Haar lichaam zo onder mij deed miij in korte tijd naar grote hoogte stijgen.... Carolina is verder een prima meid, met een bijzonder geil lichaam.
                                Carolina komt pas later tijdens je bezoek pas echt los, en begint dan vrolijk te kletsen (in Engels). Ik weet zeker dat als je een vaste gast bent voor haar ze tot bijzondere dingen in staat is.....

Ik hoop dat we deze bijzondere verschijning nog lang mogen behouden in Den Haag ...

Gegroet.

Commentaar

Bedankt Ketserr, klopt helemaal. Heb ik trouwens in mijn vorige recensie ook al vermeld.

Ik ben zelf even op onderzoek uitgegaan, en Carolina zelf gevraagd of ze nog op vakantie gaat. Ze zal de laatste weken van augustus afwezig zijn, en de eerste weken van september.

Natuurlijk ook even bij haar naar binnen geweest, en weer een leuke tijd met haar gehad. Eigenlijk weinig toe te voegen aan mijn vorige recensie. Het is trouwens inderdaad zo, dat als je vaker komt, het contact leuker wordt, en er ook wat meer mogelijk is (ze neemt wat meer de tijd).

Wat mij betreft een aanrader! Ik betaal zelf altijd het basistarief, ben benieuwd of het de moeite waard is om meer te betalen, iemand ervaring met een half uurtje/uurtje?

Commentaar

Laatst weer eens bij Carolina geweest. Ze blijft voor mij een van de toppers in Den Haag. Haar enorme borsten zijn natuurlijk de grootste blikvangers, maar daarnaast heeft ze een opvallend goed figuur, en bovendien is het ook een erg leuke vrouw.

Het is jammer dat ze geen Nederlands spreekt, maar ze spreekt gelukkig vloeiend Engels. Je merkt trouwens aan alles dat Carolina een zeer intelligente, hoogopgeleide vrouw is, en dat draagt zeker bij aan de sfeer.

Kortom, een van mijn (weinige) vaste adressen. Recensie is aangepast op basis van het laatste bezoek.

Commentaar

Onlangs weer eens bij Carolina geweest, en nu een SM behandeling van haar gekregen. Heb er niet zo heel veel ervaring mee, met SM, maar ze doet het voor mij prima! Heel spannend en geil spel, met een geweldige ontlading. Mij ziet ze zeker vaker terug

Commentaar

Utr., Zp 138-2, Carolin (goed)

Net langs gewipt op nr. 138-2. Zat een poolse blondine met Cup F borsten Ze doet ook aan SM. Heb me heerlijk laten verwennen. Kijkt niet op de klok. Is netjes en schoon. Kortom: Lekker mens. De sex was prima; massages, kinky spelletjes, pijpen en neuken MC. Ze werkt ook in Den Haag en daar voor in Antwerpen. Ga zo weer!

Commentaar

Re: Utr., Zp 138-2, Caroline (uitstekend)

Hedenmiddag heb ik Carolin(a) bezocht. Ze zit nu één week in op het pad en over drie weken gaat ze weer terug naar haar vaste klanten in Den Haag. Dit meisje is echt een schatje.
                                          Haar borsten zijn geweldig en ze zijn een stuk groter, lees mooier dan maatje F dit zijn wel echte G of H.
                                          Ze is zeer vriendelijk en ze kletst aan één stuk door.
                                          Ze komt van geboorte uit Polen, maar heeft vanaf haar kinderjaren in Engeland gewoond. Dit verklaart ook haar perfecte engelse uitspraak.
                                          De mooie grote naturel borsten zijn familie erfstukken, haar moeder en haar grootmoeder liepen ook al met van die grote jongens rond.
                                          Ze is geen dame van de klok, ze zal mij nog vaker terugzien.