Farrah, Gent, Belgradostraat 24 A

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Farrah, Gent, Belgradostraat 24 A

Deze dame bezocht op een namiddag in de week.
    is een dertiger van Rotterdam.
    Heeft sillicone borsten en een grote tribal tattoo op haar onderrug
    Is wel slank en heeft een mooi lichaam (slank) en mooie ogen
    ze doet me zo wat denken aan Cindy Crawford in haar glorie periode.

Service
    Pzc = ok (niet spectaculair)
    Mocht geen doggy (jammer want heeft lekker kontje)
    1 standje maar Missionaris
    afgewerkt handjob met condoom

Omgang
    Ze doet in het begin alsof ze een lekker geil ding is (verbaal) maar eenmaal
    begonnen was het minder. Geen doggy mogen doen wat een afknapper was voor mij.
    Is wel een spraakwater, mochten haar bedprestaties even goed zijn als haar over koetjes en kalfjes praten, zou het ideaal zijn maar in dit geval dus niet.
    Blijft wel vriendelijk en spontaan, maar had graag meer spontaniteit gezien tijdens de daad.

Kortom : voor mij geen 2e bezoekje waard

Re: Gent, Belgradostraat 24 A, Bar Etoile, Farrah (voldoende)

kan bovenstaande ook nu, enkele maanden later, beamen
    de vlotheid bij het aanspreken
    vertaalt zich niet naar een bijzondere ervaring
    vriendelijkheid en suggestiviteit alleen
    doen het hem niet
    pijpen stijgt gelukkig net iets boven het gemiddelde uit, desalniettemin te kort

Commentaar

Re: Gent, Belgradostraat 24 A, Bar Etoile, Farrah (voldoende)

de looks heeft ze, de vlotte manier van omgang ook, de prestaties zijn echter maar pover te noemen. Voor mij hoeft een volgend bezoek absoluut niet meer. ik keer nog liever met een volle balzak huiswaarts. indien er te veel druk op de ketel zit, probeer je beter bovenbuur Sofie (nog niet zo lang bovenbuur, vroeger de buurvrouw van verderop) uit. daar kom je voldaan buiten.

Commentaar

Re: Gent, Belgradostraat 24 A, Bar Etoile, Farrah (Ned)(voldoende)

Gisterennammiddag rond half 3 nog eens bezocht.
        Steeds vriendelijk en lief. Pijpen was leuk en lekker lang. Afgewerkt in 2 standjes en nog wat liggen napraten.
        Voor € 50 een correcte afwerking vind ik.

Commentaar

Re: Gent, Belgradostraat 24 A, Bar Etoile, Farrah (Ned)(voldoende)

Gisteren nog eens gent gaan verkennen. Uiteindelijk na lange tijd nog eens bij Farrah terechtgekomen. Half uurtje genomen. Lekker geneukt , gepijpt en gebeft en daarna nog even nagenieten en een babbeltje gedaan. Zeker voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Re: Gent, Belgradostraat 24 A, Bar Etoile, Farrah (Ned)(goed)

Ook eens kennis gemaakt met Farah; Half uurtje; Beffen, pijpen, twee standjes : toch doggy en missionaris. Mooi lijf, intelligent, mooie tattoo en navelpiercing. Correcte service

Commentaar

Re: Gent, Belgradostraat 24 A, Bar Etoile, Farrah (Ned)(goed)

Gisteren op de 1e dag van oktober, een stralend zonnige dag, nog eens bij Farrahke geweest. En twas weer heerlijk. Bij het binnekomen eerst betaald, maar ze was al spontaan aan het vertellen. Kleren uit, op bed en lekker pijpen. Ondertussen tijd en plaats omhaar lekkere kutje te verwennen. Dan ik haar lekker gebeft en ze genoot er blijkbaar van! Daarna ik op haar en zo heerlijk klaargekomen. (Ik kon me echt niet langer houden ). Als afsluiter nog gezellig over koetjes en kalfjes gepraat en ben toch dik een uur binnengeweest. Tot een dezer Farrah!

Commentaar

Re: Gent, Belgradostraat 24 A, Bar Etoile, Farrah (Ned)

Echt een toppertje Farrah, lekker gespierd fijn lijf en een ware spraakwaterval. Na wat likken krijg je ook wel wat vocht in de mond. Ze is vaak bezet maar dat is omdat ze echt wel haar tijd neemt. Nooit haast, niet voor, niet na en zeker niet tijdens de werkzaamheden.

Commentaar

na 2 x gepasseerd te zijn aan haar raam dan toch maar binnengestapt
                  dit is inderdaad een toppertje..
                  eenmaal binnen 50 euro betaald , wasje en dan op bed
                  pmc en alle mogelijke standjes..
                  geeft me wel een gfe gevoel!
                  ik had echt zin om haar mee naar huis te nemen..
                  voor herhaling vatbaar
                  doet de dagdienst..

Commentaar

ik ken haar redelijk goed, ze werkt iedere weekdag van 13u tot 20u en doet ook trio's maar met wie weet ik niet

Commentaar

Is dit de dame die overdag in die "kelderverdieping" zit ? Al veel voorbijgelopen, maar nog nooit binnen geweest. Ze geeft mij zo geen echt uitnodigende indruk...

Commentaar

ja dat is ze
                        ik ken haar al jaren, is een leuke meid

Commentaar

Dinsdag voor de 1ste maal bij deze dame binnen geweest.Ze stelt je op je gemak en komt goed over. Na de kennismaking begon ze zich uit te kleden en begon te strelen op mijn borst. eens aan het bed kwam ze met het cd. aan en ging ze het over een nog slappe lul doen, ik maakte haar er atent op waarna ze toch eerst nog wat streelde. Het pijpen was ok. maar niets speciaal ,na enkele minuten mocht ik haar beffen maar ik had de indruk dat het haar niet veel deed.Het neuken begon net eerst wat gel aan de poes en zij op mij en daarna omgekeerd ,aangezien ik na enkele min. niet klaar kwam heeft ze me met de hand afgetrokken .
                          Het is wel een leuke dame maar ik heb liever een ietwat actievere dame die de sex meer mee beleeft en zich meer laat gaan. Maar het was maar de eerste maal, en mijn ervaring leert dat als men er enkele malen bij gaat dat het meestal beter is.

Commentaar

Ik ben onlangs nog eens bij Farah langsgeweest. Het is van februari geleden zie ik dat er van haar nog iets gepost is, dus bij deze...
                            Ik heb wel een tijfje geprobeerd om bij haar binnen te geraken. De gordijntjes waren steeds gesloten.
                            Maar die bewust dag had ik geluk: ze zat er. Ze herkende me direct en ik dus meteen naar binnen.
                            Zoals steeds heel lief en nog steeds een spraakwaterval, maar dat vind ik nu net zo leuk aan haar. Ze stelt je meteen op je gemak en je ontspant meteen.
                            Al pratend ons uitgekleed en al rechtstaand zachtjes mekaar beginnen strelen en zoenen.
                            Toen is ze afgedaald naar mijn onderste regionen en terwijl ik haar zacht bleef strelen heeft ze me lekker gepijpt waarbij ze steeds zachtjes mijn balzak streelt. Super!

En natuurlijk haar lekker borsten niet vergeten! wel silliconen, maar niet overdreven vind ik.

Dan ik haar lekker gebeft, waarbij ze zelf ook lekker klaarkwam. Dan geneukt en afgesloten met een gesprekje terwijl ze zachtjes je lichaam blijft strelen en af en toe het resterende sperma van je lul wrijft.

Terug heel ontspannen weer buitengekomen!

Commentaar

Ja, paar dagen geleden bij haar geweest. Ze ziet er uit als een fotomodel van eind jaren '60, wel aardig, geniet er ook wel van. Denk dat als je vaker komt je wel een band op kan bouwen en meer kan doen dan bij anderen. Kletsen en denken dat je haar speciale klant bent kan zeker.. Was voor mij de eerste keer en ze zeikte wat dat haar borsten gevoelig waren maar niet echt vervelend. Zou er zelf niet meer heen gaan omdat ik toch wat knappers zoek, de spoeling was wel zeer dun, heel veel ramen met bordjes 'dames gezocht.' Kan me er wel iets bij voorstellen, de mannen lopen maar, er gaan niet veel naar binnen, je moet wel behoorlijk knap zijn om daar flink centjes te verdienen. Veel vrouwen zien er nu hetzelfde uit, van die slanke Oostblok types, heb dan toch liever een Vlaamse met twee enorme patatten of een lief meisje maar dat is dus bijna niet te vinden.

Laatst gewijzigd door Gospo; 04-01-18, 08:45. Reden: ingekort; algemeen mag in ouwezwam

Commentaar

Aan het werk...
                              X