Brigitta, Gent, Vanderdoncktdoorgang 16

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brigitta, Gent, Vanderdoncktdoorgang 16

Op zondag zat er 't afgelopen seizoen geregeld een blank Zuid-Afrikaans meisje in de VDD in het uitspringende hoekraam richting Vlaanderenstraat.

Dit is dus NIET de donkere langharige mooie slanke Brigitta uit Bar Vogue (waar je bijna niet mag aankomen, die heeft een zwaar Antwerps accent).
    Deze Brigitta spreekt duidelijk Afrikaans, is normaler en iets voller van figuur en deze mocht ik al een paar keer flink nemen.
    Als er dus in de topic over Brigitta in Vogue naar Zuid-Afrika gerefereerd wordt, vergeet het maar, dit is een andere (en betere) !

Zeer sensuele dame, pijpt heerlijk, speelt met haar borsten over je lichaam, plaagt je met haar paardestaart. Ze weet precies wat een man heet krijgt (in tegenstelling tot haar naamgenoot in de Vogue).
    Ze heeft iets van een uit de kluiten gewassen Inge Vervotte, volgens mij.
    (Maar geiler en leuker, natuurlijk)
    Het afrijden bij haar is echt afrijden en wil je haar eens goed nemen dan mag er best gebeukt worden, ze lijkt het te kunnen hebben en ze moedigt je er nog eens bij aan ook.

Dit is de tweede blanke Zuid-Afrikaanse die ik in Gent meemaak en het was weer koekenbak.
    Ik hoop dat ze er nu op de zondagen nog zit.

Haar ga ik niet licht vergeten.

Re: Gent, Vanderdoncktdoorgang 10a, Brigitta (uitstekend)

Inderdaad uilken, Brigitte is gewoonweg Goddelijk. Ik ben ook al bij haar geweest en heb de 7de hemel van dichtbij gezien. Haar borsten,haar billen,... alles is werkelijk af bij haar!

Commentaar

Re: Gent, Vanderdoncktdoorgang 10, Bar Au plaisir, Brigitta (uitstekend)

Eergisteren (zondag dus) zag ik de lieve Brigitta terug na maandenlange afwezigheid .Dus bij deze ze is terug maar ik vermoed dat ze enkel op zondag werkt .Gisteren was ze er overigens niet .
      Ze zat toen ook aan de overzijde maar aangezien de bar dezelfde eigenaar heeft is het niet zeker of dit al dan niet tijdelijk is .
      grtjs, SEXSTAR

Commentaar

Re: Gent,Schepenenvijverstraat 19, Brigitta (uitstekend)

Ze is ondertussen ook vrij druk bezet, maar wil je een iets normaler goedverzorgd buurmeisje/buurvrouw nemen dan blijft deze dame in mijn top 3.

Brigitta, nog steeds die uit Zuid-Afrika, zit nu al een tijdje in de nachten van de zondag op maandag in het eerste raam links als je van de Brabantdam de Schepenenvijverstraat ingaat.
        Overdag was Sacha lang mijn favorietje, omwille van de persoonlijke service.
        Brigitta kent me ondertussen al wat beter. Communiceren met haar verloopt ook heel leuk wegens dat Zuid-Afrikaans accent, maar vooral : ze weet alsmaar beter wat ik wil en wat me opgeilt en speelt lekker mee.
        Kristina uit de VDD nr3 met haar brilletje is misschien de geile seksbom eens ze voor je staat, met haar krullen en goddelijk lijf, Brigitta, daarentegen is iemand die met je wil spelen als je haar dat laat aanvoelen en die daar fantastisch in slaagt.
        Ze is heel gewillig en ze luistert naar de wensen van de klant, in zoverre ze realistisch zijn, natuurlijk.
        Het haar is nu donker gekleurd en ze zat tot nu toe in het meest linkse raam van de twee deuren.

Commentaar

Re: Gent, Vanderdoncktdoorgang 10, Bar Au plaisir, Brigitta(uitstekend)

Uitgaande van het kaartje zit ze nu in VDD 10A, tenminste als 10A op de hoek is. Mooie bruingekleurde Zuid-Afrikaanse dame van iets boven de dertig die enkel op vrijdag en zondag werkt. Na een middagje fitness heb ik ze bezocht. Is zeer actief en tegemoetkomend en laat vrij veel toe. Spreekt nederlands met Z-Afrikaans accent. Dik in orde, zeker voor 50 €

Commentaar

vandaag ook rondgelopen en maar zoeken naar een goed alternatief omdat mijn voorkeursmeisjes er niet waren. En dan plots zag ik haar. Een dertiger, ziet eruit als je buurvrouw ... en zoals ik al eerder hier las ... Inge Vervotte op speed (met bruin haar). Dat komt er nog dicht bij vind ik. Eenmaal aangesproken komt direct dat zuid afrikaans accent naar boven. Heel aangenaam. Plus daarbovenop haar persoonlijkheid. Allemaal up spirit, vrolijk en vriendelijk. Eenmaal ik binnen was, wist ik dat de keuze goed was. ... en hoe. Een supermoment beleefd. Ze laat vrij veel toe en je kan haar neuken tot je ballen ervan vliegen. Een toppertje in het Gentse.

Commentaar

Re: Gent, Vanderdoncktdoorgang 10, Bar Au plaisir, Brigitta

Oorspronkelijk geplaatst door delta 1
              Werkt deze dame nog op dit adres ?
              Jep,vrijdag namiddag nog gezien op de vertrouwde plaats...

Commentaar

Ik kan me vergissen maar ik denk dat deze dame in bar Bodega een plaats heeft (en dit volgens mij toch al geruime tijd).
                En dat is de "Vanderdoncktdoorgang 14 (op de hoek)".
                De dame heeft trouwens altijd een naam plaatje en een foto van haar voor het venster als zij aanwezig is.
                Medewandelaars kunnen misschien bevestigen ?

Commentaar

gent, Vanderdoncktdoorgang 14r, brigitte

mooie slanke meid
                  altijd druk bezet

Commentaar

Re: gent, Vanderdoncktdoorgang 14r, brigitte

Er bestaat al een topic over deze dame.
                    Wel op het foutieve adres.
                    Dit is de topic : Gent, Vanderdoncktdoorgang 10, Bar Au plaisir, Brigitta
                    Dus als het even mogelijk is, samen voegen en adrers aanpassen

Commentaar

ben niet zeker maar denk dat het om iemand anders gaat
                      deze dame had een kartonnen bordje zonder foto...

Oorspronkelijk geplaatst door Jorisweetwel Bekijk bericht
                      Ik kan me vergissen maar ik denk dat deze dame in bar Bodega een plaats heeft (en dit volgens mij toch al geruime tijd).
                      En dat is de "Vanderdoncktdoorgang 14 (op de hoek)".
                      De dame heeft trouwens altijd een naam plaatje en een foto van haar voor het venster als zij aanwezig is.
                      Medewandelaars kunnen misschien bevestigen ?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door fiebert3 Bekijk bericht
                        ben niet zeker maar denk dat het om iemand anders gaat
                        deze dame had een kartonnen bordje zonder foto...
                        Ik sluit mij daar bij aan, is iemand anders dan de Milf Brigitta die onze vriend TJooriswetwel hier aanhaalt.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door lowi Bekijk bericht
                          Uitgaande van het kaartje zit ze nu in VDD 10A, tenminste als 10A op de hoek is.
                          Dit is de locatie afgelezen op het oude kaartje van enkele jaren terug.
                          De verhoudingen waren daar niet altijd juist en dus stond 10A op de plaats van bar Bodega en dat is het nummer 14

Oorspronkelijk geplaatst door lowi Bekijk bericht
                          Mooie bruingekleurde Zuid-Afrikaanse dame van iets boven de dertig die enkel op vrijdag en zondag werkt. Na een middagje fitness heb ik ze bezocht. Is zeer actief en tegemoetkomend en laat vrij veel toe. Spreekt nederlands met Z-Afrikaans accent. Dik in orde, zeker voor 50 €
                          Oorspronkelijk geplaatst door no name Bekijk bericht
                          En dan plots zag ik haar. Een dertiger, ziet eruit als je buurvrouw ... en zoals ik al eerder hier las ... Inge Vervotte op speed (met bruin haar). Dat komt er nog dicht bij vind ik. Eenmaal aangesproken komt direct dat zuid afrikaans accent naar boven. Heel aangenaam. Plus daarbovenop haar persoonlijkheid. Allemaal up spirit, vrolijk en vriendelijk. Eenmaal ik binnen was, wist ik dat de keuze goed was. ... en hoe. Een supermoment beleefd. Ze laat vrij veel toe en je kan haar neuken tot je ballen ervan vliegen. Een toppertje in het Gentse.

Dit is de dame die ik bedoel.
                          Brigitte / Brigitta (meestal met naamkaarje) zit al jaren op deze locatie.
                          Aan fiebert3 om nu wat meer details te geven van zijn Brigitte, dan komen we er wel uit.

Lengte :
                          Cupmaat :
                          Haarkleur :
                          Lengte haar :
                          Lengte dame :
                          Lichaamsbouw :
                          KLeur ogen :
                          Leeftijd (geschatte) :
                          Tatoe :
                          Piercing :
                          Dag van het bezoek :
                          Dagdeel (VM / NM / Avond / Nacht) :

Commentaar

Re: Gent, Vanderdoncktdoorgang 16 Brigitta

Brigitta heeft nu plaats genomen in de Vanderdoncktdoorgang nummer 16.
                            De bar recht tegenover haar vroegere locatie dus.
                            Ik heb dat al een paar keer gezien.

Commentaar

Gent, Vanderdoncktdoorgang 16, Brigitta

Brigitt(a/e)**** heeft nu opnieuw plaats genomen in de Vanderdoncktdoorgang nummer 16.
                              De bar recht tegenover haar vroegere locatie dus.
                              Vorige vrijdag nog gezien.

**** : Schrappen wat niet past :-)

Commentaar

Re: Gent, Vanderdoncktdoorgang 16, Brigitta

Haar vroegere lokatie moet nog verbouwd worden en aangepast naar de nieuwe regels opgelegd door Stad Gent.

Ze is er zoals vroeger nog altijd op vrijdag en zondag.

De goede service is nog steeds dezelfde als vroeger.

Commentaar

Re: Gent, Vanderdoncktdoorgang 16, Brigitta

heb ze deze middag eens bezocht afgaande op de recensies.
                                  inderdaad een leuke dame die bovenop je klimt als voorspel en je lekker bespeelt met haar borsten en mondje.
                                  de borsten zijn 100% zeker sili's, dat is verkeerdelijk aangevinkt in de formuliertjes.
                                  mogelijke minpuntjes : een zeer dik en spannend condoom maakte mij gevoelloos, ze heeft een wijd kutje en het moest toch wel vooruitgaan had ik de indruk. voor de rest alles positief

Commentaar

Werkt Brigitta nog op dit adres?

Commentaar

Bij min laatste wandeling (dat is wel al enkele maanden terug) heb ik haar toch nog gezien.

Commentaar

Vandaag ook Brigitte bezocht. Zuid Afrikaanse dame met West Vlaams accent. Heerlijke rustige vrijpartij, met body to body massage, pijpbeurt en twee standjes. 50 euro meer dan verdiend!
                                        Werkt effectief allen in het weekend en op maandag.

Commentaar

Aan het werk...
                                        X