Roxanne, Gent, Vanderdoncktdoorgang 04

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Roxanne, Gent, Vanderdoncktdoorgang 04

Vorige week nog'ns gewandeld. Er was weing volk achter de ramen en op straat was nochthans middag.In de VVD zat een lekkere dame met mooie uiterlijk, moiie borsten en lieve uitstraling. Ze was de mooiste uit buurt.
    Nou die zal wel de moeite zijn dacht ik en zo volgde ik m'n p..
    Pijpen was kort maar heel goed, neuken was goed 3 standjes zij bovenop is fantastisch met die schittterende schuddende borsten.
    Maar het jammere is dat ze onpersoonlijk en op routine werkt, vlug geld verdienen op zo kort mogelijke tijd.
    Toen ik buiten kwam zei een passant die heeft goed haar werk maar ja ze is ook de mooiste van de buurt.Heb maar niet gezegd dat een minder mooie beter kan zijn.
    Ga misschien nog'ns terug is misschien beter als ze je al een paar keer "gezien" heeft.

Re: Gent, Vanderdoncktdoorgang 04, Bar La Douceur, Roxanne (uitstekend)

Zeer goede ervaring, is wel wat groter dan 1.65 m denk ik maar ik weet niet hoe dat aan te passen.
    Zoent niet maar de sex was zeer goed, geweldig lichaam!

Commentaar

Enkele dagen eens bij Roxanne geweest en bijna al wat er hier staat is volgens mij correct.
      Mooie grote borsten zit niet echt opdringerig voor het raam,een natuurlijke schoonheid en niet overdreven geschminkt.
      Maar vooral haar mooie grote borsten lonkte me naar haar...
      Pijpen was zalig lekker deeptrought,sex was ook heerlijk lekker spannend kutje .
      Puur natuur grote borsten waarschijnlijk een D cup alleen jammer dat je ze haast niet mag aanraken noch aan haar heerlijke grote tepels mag likken want na elke poging stak ze er een handje tussen
      Echt groot is ze idd niet maar ben dit ook niet dus voor mij stoort dit zekers niet schat ze zo'n 1m66.
      Heerlijk vrouwelijk lichaam
      Is niet gehaast en maakt haar tijd ook vrij voor een gesprek.
      Ik lees en ik wandel,daarna schrijf ik

Commentaar

Heb ook even een recensie ingevuld over haar alleen jammer dat je deze niet kan aanpassen zoals haar cupmaat bv. want deze is idd groter dan een c hoor en is in werkelijkheid een natturlijke D cup hierin ben ik zeer goed en als ze toch een c-cup draagt van bh zal deze tenopzichte van haar borsten te klein zijn.
        Haar haar is ook donkerder dan bruin en meer naar de zwarte kant op tenzij ze haar haren verft natuurlijk
        Ik lees en ik wandel,daarna schrijf ik

Commentaar

Re: Gent, Vanderdoncktdoorgang 04, Bar La Douceur, Roxanne(uitstekend)

Afgelopen zaterdag moest ik in Gent zijn en van de gelegenheid gebruik gemaakt om het nuttige aan het aangename te koppelen. Waarschijnlijk op het meest irritante moment van de dag aangekomen, zo rond 12 uur. Eerst even de buurt rustig op en afgewandeld, en tot de conclusie gekomen dat de meeste dames een lunch pauze inlasten. In de Schepenvijverstraat was er op dat moment enkel 1 dame aanwezig in Bar La Seduction(het meest linkse raam). In de Belgradostraat waren er meerdere dames aanwezig. Ben daarna vertrokken en na een klein uurtje terug gekeerd en mijn oog laten vallen op Roxanne. Ze is afkomstig uit Tsjechië, met een mooie d-cup. Afgesproken voor een half uurtje. Mijn soldaat had niet veel aanmoediging nodig. Wanneer ze met haar borsten tegen je aan begint te wrijven stond hij meteen paraat. Pijpen is goed maar iets te kort. Sex bestond uit de 3 gekende posities. Eerst zij bovenop, daarna missio en afgewerkt in doggy. Geweldig om die grote borsten in de spiegel naast het bed heen en weer te zien zwieren.
          Na het klaarkomen verwijderd zij het condoom en moet je je met papieren doekjes reinigen. Voor een half uurtje gekozen en ben ongeveer 45 a 50 minuten binnen geweest. Wel waarschuwen dat zij een echte spraakwaterval is. Voor mij geen probleem zal nog wel eens binnen wippen.

Commentaar

En den tuftuffer heeft de daad bij het woord gevoegd, en in één keer beroep gedaan op én de diensten van Roxanne én de diensten van de tegenover huizende Sarah.
            Moet zeggen dat ik mij dat niet beklaagde, een fijne ervaring, twee dames tegelijkertijd... Is eens iets anders, eigenlijk zelfs een aanrader. Zijn wel duidelijk beide 100% hetero, maar doen echt wel hun best, samen. Twee condooms, elke dame eentje. Voorzichtig zijn ze dus.
            Roxanne, zoals gewoonlijk met haar heerlijke voorgevel, en nadien door Sarah, mij eerder onbekend, afgewisseld maar evengoed. Dus, nadat ik eerst Roxanne bovenop mij had ontvangen, nam Sarah op dezelfde wijze over waarbij Roxanne er op subtiele wijze ineens voor zorgde dat mijn soldaat op tijd zijn werk deed.
            Wat wel grappig is: nadien sta je je daar aan te kleden, in het bijzijn van twee dames die, gelet op hun krappe kledij, daarmee snel klaar zijn en nadien vriendelijk samen staan te wachten tot mijn winterkleren aan zijn...
            Denk nu wel dat beide dames daardoor meteen ook wel weten wie ik ben, den tuftuffer, maar soit.
            Betaalde elke dame 50 euro, ben ongeveer 20 à 25 min binnen geweest, en meer moest dat voor mij niet zijn.
            Zeker nog eens doen !!!
            En dus, mijn beste "TellMe", dit is de reden waarom ik nog niet bij die Patricia ben geweest !

Commentaar

Aangezien ik ook een borstenfanaat ben kon ik aan de looks van deze dame niet weerstaan. Ze begroette me hartelijk en nadat ik de afgesproken 50 euro betaald had kleedde ze zich uit en mocht ik plaatsnemen op het bed. Ze vertelde dat haar borsten "puur natuur" zijn begon me met haar borsten te masseren en hierbij mocht ik haar tepels likken en in haar borsten knijpen, hetgeen ze wel leek te apprecieren. Eenmaal het condoom aangebracht kreeg junior ook een borstenmassage en dit ging over in een lekkere pijpbeurt. Vervolgens kwam ze op mij zitten in amazone en begon mij te berijden. Op mijn vraag overgegaan naar doggy, waarbij ik met een hand aan haar lange haar trok en met de andere hand haar borsten masseerde. Ze zei dat dit haar favoriete standje was, en toen ze haar kont wild naar achteren stootte kwam ik tot mijn hoogtepunt. Tijdens het aankleden nog wat gebabbeld, ze jaagt je niet rap rap weg. Als een tevreden man buitengestapt.

Commentaar

Den Tuftuffer is vandaag ook weer bij zijn geliefde Roxanne geweest, en nu ga ik u er allemaal het raden naar laten hoe het geweest is, zie. Mijn eerder tomeloos enthousiasme over Agnes... ik wil niet weer in de rij gaan aanschuiven !
                Let wel: deze dame heeft MINSTENS een D-cup, en zeker geen C-cup. Puur naturel, en daar mag je rustig (!!) mee spelen. Als ge daar in slaagt tenminste, want zij speelt eerder met u en laat haar maar doen, want ze weet hoe dat moet.... Dus maak u geen zorgen, collega's liefhebbers, uw handen zullen goed gevuld zijn. 't Is wel geen lolita, maar ze kan pijpen als de beste !

Commentaar

God is me dat een lekkertje,en zeer verstandig,echt een zalig lichaam, lichtvolslank in perfecte proporties,nu 50 betaald en lekkere korte massage gekegen,condoom aan en heeft ze me super lekker zachtjes gepijpt ze is GODDELIJK mmmm nog paar standjes en lekker gespoten.The cobra.

Commentaar

over zo een halfjaartje heb ik roxanne ook eens bezocht, ik was aangetrokken door haar grote borsten. maar voor mij was het zeker de laatste keer dat ik bij haar geweest ben. niets mocht, niet aan de borsten komen, niet beffen,niet vingeren, ze heeft alleen een beetje gepijpt en daarna vlug op mij voor het aftewerken. de 50eurotjes waren rap verdiend.als ik nu aan haar venstertje paseert staat ze altijd vriendelijk tewuiven om mij nog eens binnen tedoen, maar een ezel stoot zich geen tweekeer aan de zelfde............

Commentaar

Vandaag nog eens geweest, en... er is inderdaad ergens een zekere terughoudendheid bij deze dame...

Commentaar

Recensies schrijven ben ik niet gewoon.Het spijt me jongens, maar ik ben zo'n stiekeme gluurder die gretigjullie verhalen leest, maar schrik heeft om zijn eigen ervaringen metjullie te delen.

Nu dan toch maar toegetreden tot deOrde van Communicerende Wandelaars, want verdraag het niet langer dat de altijd lieve, geduldige en mooie Roxanne het nu al bijnaeen half jaar moet doen met alleen maar twee negatieve berichten... Dat was daarvoor wel anders gesteld! Vier jaar lang alleenmaar lofprijzingen van de schrijvende wandelaar... En terecht!

Is zij op haar retour dan wellicht?Amaai mijn voeten! Annboy heeft na vier en een half jaar nog steedsgelijk: ze is de mooiste van de buurt. Wat een lijf... En helemaalnaturel...

Ze kan natuurlijk niet tegen iedereeneven vriendelijk zijn en met de één zal de klik sterker zijn dan met deander... Maar ken haar niet anders dan als geduldig, sympathiek entoegewijd. Al die jaren steeds met een voldaan gevoelbij haar naar buiten gegaan en ondanks regelmatige verandering van spijs steeds bij haar weergekeerd...

Commentaar

Ik kan dit alleen maar bevestigen. Reeds jaren prima contact met Roxanne. Ze weet perfect wat ik graag heb en doet dit met volle overtuiging. Natuurlijk pareltje

Commentaar

Re: Gent, Vanderdoncktdoorgang 04, Bar La Douceur, Roxanne

En na een bezoekje te hebben gebracht, helemaal weer de oude zoals voorheen. Geen gekijk op de klok, gewoon lekker op je gemak. Nog altijd een van de betere in Gent !

Commentaar

Gent, Vanderdockdoorgang 4, Roxanne

Ik vind dar er over deze mooie jonge dame te weinig geschreven wordt. Ze heeft een fantastisch lichaam, doet graag een babbeltje, mooie borsten (natuurlijk). Ik ben al verschillende keren bij haar op bezoek geweest en ik heb telkens een aangename tijd bij haar doorgebracht.

Commentaar

Re: Gent, Vanderdockdoorgang 4, Roxanne

at wally: er bestaat al een draadje van deze dame hoor. ze is al jaren een vaste waarde (en terecht), ook voor mij trouwens.
                                zou het kunnen dat ze het afgelopen jaar vrij fors vermagerd is?
                                ik herken die gezette heup precies niet meer

Commentaar

Ja, inderdaad, ze is fel vermagerd, haar mooie natuurlijke borsten worden nu nog mooier. Ze heeft ook een nauw kutje en is in voor elk standje. Ze pijpt zalig terwijl ze je ballen masseert. Ze is echt een van de betere meisjes.

Commentaar

Een weekje of 2 (het kunnen er ook 3 of 4 zijn) geleden heb ik haar nog gezien.
                                    Ik denk dus wel dat ze er nog is.
                                    Uren en dagen moet je mij niet vragen, ik ben nooit bij de dame binnen geweest.

Commentaar

ze was er deze namiddag. weer druk aan het tetteren met buurvrouwen.

Commentaar

Ik de mooie roxanne nog steeds werkzaam te Gent, heb haar al een tijdje niet gezien en ze reageert niet op mijn SMS berichten

Commentaar

Yep, is er nog altijd...zelfde uren, tarieven en mogelijkheden als vroeger

Oorspronkelijk geplaatst door Wally17 Bekijk bericht
                                          Ik de mooie roxanne nog steeds werkzaam te Gent, heb haar al een tijdje niet gezien en ze reageert niet op mijn SMS berichten